• ...topics die wij niet mogen lezen?
    Ik vind het een beetje raar, want als er zaken tussen hen moeten besproken worden, stuur je toch gewoon een pb?

    En ik vind het een beetje achterbaks (vind even geen ander woord ervoor) vanwege dit:

    Ik zoek een topic waar ik een story heb gepromoot. Ik duid aan om zowel in tekst als titel te zoeken, kom ik een *mod* topic tegen; 'Hahahaha, dit moet je lezen!'
    Dat vond ik niet grappig, want ik had het gevoel alsof er geroddeld werd over mij.
    Kan zijn van niet, maar ik betwijfel het.
    Dat moest ik even kwijt, maar het gaat vooral om mijn vraag in dit topic. (:

    Edit: de moderators hebben hun eigen forum, omdat dit nodig is bij het werk dat ze verrichten. Hier hebben ze de ruimte te overleggen en te discusieëren. Hierin word niet geroddeld, aangezien we wel wat beters te doen hebben..

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 mei 2010 - 19:53 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Er is niks achterbaks aan, wij roddelen niet over andere users. Waarom zouden wij? Zulke dingen moeten we juist voorkomen.
    En trouwens, als in je titel het woordje 'and' BIJVOORBEELD staat, zoekt die zoekmachine ook alleen op dat woord. Dus wat ik wil zeggen is dat we ook één woord toevallig hebben kunnen zeggen wat in je titel staat.
    En elk crew lid een PB sturen met het verhaal erin, dan kunnen we toch niet de reacties van ander lezen?


    I live for the applause, you will die for it.

    even ter verduidelijking: dat topic stamt van juni 2009 en is geopend door een ex-mod.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hiphopqueen schreef:
    Hmm klinkt wel achterbaks jah/


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Natuurlijk is een modforum nodig. Er zijn vaak cases waarin een mod op zichzelf niet zomaar eventjes een beslissing kan nemen. Als je hier dan over wilt praten met de andere mods, zo dat zij ook op de hoogte zijn & zodat er een goeie beslissing kan worden genomen, dan kan dat toch niet in privé berichten? Iedereen moet elkaars reactie kunnen lezen zodat ze weten hoe ver ze zijn in het proces & eventueel om anderen te overtuigen/zich te laten overtuigen.


    Life is hard and then we die

    Nou, eigenlijk vind ik er niets achterbaks aan. Wij mogen toch ook in alle rust en stilte bespreken of iemand een ban moet hebben of niet? Als dat voor heel quizlet komt te staan dan bemoeit binnen de kortste keren iedereen met weetikveel wies ban, en dat is ook niet de bedoeling, dat lijkt me trouwens veel erger voor de persoon die misschien een ban zou krijgen.
    Om maar 1 voorbeeld te noemen.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 20:03 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    2Krull4U schreef:
    Dat topic is van heel lang geleden - heeft een fotografisch geheugen - en we doen dat al lang niet meer zo.
    We hebben het modforum nodig om zoals Rosario al zegt, dingen met zijn alle te kunnen bespreken. We zijn een team, geen individuen. Daar hoort ook een moderator forum bij.


    PUKKELxDING schreef:
    Natuurlijk is een modforum nodig. Er zijn vaak cases waarin een mod op zichzelf niet zomaar eventjes een beslissing kan nemen. Als je hier dan over wilt praten met de andere mods, zo dat zij ook op de hoogte zijn & zodat er een goeie beslissing kan worden genomen, dan kan dat toch niet in privé berichten? Iedereen moet elkaars reactie kunnen lezen zodat ze weten hoe ver ze zijn in het proces & eventueel om anderen te overtuigen/zich te laten overtuigen.


    Als er geen apart forum voor is, dan moet je privé-berichten naar anderen sturen, zoals je al zei, maar dat is onoverzichtelijk en je weet niet wat er al gemeld is en je krijgt niet alle feedback die je nodig hebt. Het is wel nodig om dus dit soort aparte fora's te hebben.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    STARxCHICKK schreef:
    Ja, dat is ook niet leuk... Zeker niet als er over jouw topic flauwe grapjes ofzo worden gemaakt x_x

    Dat doen wij niet, het modforum is alleen zakelijk. Ook komt er eventjes te staan wanneer mods voor lange tijd afwezig zijn, maar dat mogen ze ook gerust op het gewone forum plaatsen of weet ik veel wat, zolang wij daar maar van op de hoogte zijn. En áls we over users bezig zijn dan is het omdat ze iets verkeerds gedaan hebben, of om eventueel kandidaten voor nieuwe moderators of bemiddelaars ofzo te bespreken.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nou, iedereen roddelt wel eens, dus ik snap niet het opeens heel erg is als het mods zijn, want hun zijn ook maar gewoon mensen net als wij. ;p
    En buiten dat zeggen ze dat ze het niet doen, dus dan zal dat ook wel niet zo zijn. (:

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 20:07 ]

    Mag ik wat vragen?
    -probeert aandacht te vragen-

    Is het topic voor aleen de mods of voor heel de crew? :3

    -just being geinterresserd :3-

    Duo schreef:
    Mag ik wat vragen?
    -probeert aandacht te vragen-

    Is het topic voor aleen de mods of voor heel de crew? :3

    -just being geinterresserd :3-
    Voor mods en bemiddelaars, béta-readers hebben een ander soort functie & daar hebben zij dan weer hun eigen forum voor.


    Life is hard and then we die

    Duo schreef:
    Mag ik wat vragen?
    -probeert aandacht te vragen-

    Is het topic voor alleen de mods of voor heel de crew? :3

    -just being geinterresserd :3-

    Voor mods en bemiddelaars ook, bèta-readers kunnen er niet op ^^. En Rutger kan er natuurlijk op :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Volgens mij is het mod forum voor de mods en bemiddelaars en voor Rutger -no affence for the beta readers-

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 20:09 ]


    Bill Kaulitz

    HeulDoch schreef:
    Volgens mij is het mod forum voor de mods en bemiddelaars en voor Rutger -no affence for the beta readers-


    None taken, béta-readers hebben niks met mod zaken te maken, dus hebben wij ook niks op hun forum te zoeken. Wij hebben een eigen forum, waar de mods dan weer zitten om de rust te bewaren, als dat nodig zou moge zijn.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    HeulDoch schreef:
    Volgens mij is het mod forum voor de mods en bemiddelaars en voor Rutger -no affence for the beta readers-

    Je hebt gelijk hoor ^^. Bèta-readers hebben daar namelijk niets te zoeken, zij moeten zich bezig houden met verbeteren van stories enzovoorts, niet meteen met nieuwe regeltjes ofzo :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    @ marshmallow en Pukkel x Ding ;

    thanks! <3