• Aight,
    Ik heb rollen nodig voor mijn verhaal. As you can see, heb ik nog maar twee hoofdstukken. Ik heb dus eigenlijk concreet mensen nodig, die personages vertegenwoordigen. Als je mij vraagt: Wat wil je dat ik ben? Anca: Anything. Jij mag kiezen. Zorg er wel voor dat het ongeveer klopt met de verhaallijn. Heb ik een voorkeur voor rollen? Wel, ja! Ik heb een verhaal over de nieuwe generatie weerwolven van La Push. Dus heb ik véél kinderen van vb. Sam Ulley of Seth Clearwater nodig. Dus, vooral nieuwe generatie en afstammelingen van bekende personages.


    Voorlopige stand:
    - Harley: Anthony Ulley
    - SukiDa: Felix James Call
    - Maserati: Samantha Turquoise Clearwater
    - MissVampire: Moon Ulley
    - dopey: armando call
    - Newyorker: Ella-June Atwood Clearwater
    - Decoration: Aidyn Ulley
    - ActingCrazy: Alysse Black (van Rachel&Paul)
    - JimatHatiku: Sue Ulley
    - kingjames: James Green

    Er kunnen meerdere zonen, dochters, neven, ouders,... zijn.




    Identiteit:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karaktereigenschappen:
    Welke soort (weerwolf, vampier, mens, halfvampier):
    Extra('s):
    Foto:

    Je compte sur toi.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 10:59 ]

    Ik zal eerst es lezen (:
    Onbekende dochter van Renesmee Cullen. Is dat goed?

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 15:54 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dochtertje van Seth Clearwater?
    Beschrijving volgt nog ;]

    Rol: Nichtje van Leah en Seth Clearwater
    Naam: Demy Clearwater
    Leeftijd: 15
    Karaktereigenschappen: lief,slim.trouw,aardig,behulpzaam,zorgzaam
    Welke soort (weerwolf, vampier, mens, halfvampier): Weerwolf
    Extra('s): Is verliefd op Edward Cullen en Jared de beste vriend van Seth

    Rol: dochter van jacob en renesmee
    Naam: janneke black
    Leeftijd: 16
    Karaktereigenschappen:lief, verlegen, altijd vrolijk maar kan ook snel boos worden
    Welke soort (weerwolf, vampier, mens, halfvampier):halfvampier
    Extra('s): doet zich voor als iemand anders omdat ze niemand durft te vertelen wie haar ouder zijn.
    omdat haar moeder niet meer in la puch

    Rol: Dochter Seth Clearwater
    Naam: Samantha Turquoise Clearwater (Samantha is haar roepnaam, veel mensen noemen haar gewoon Sam.)
    Leeftijd: 18
    Karaktereigenschappen: Aardig, verlegen, maar sociaal. Ze laat mensen snel toe en geeft niet veel om soorten. Als weerwolf gaat ze zonder problemen om met vampieren, iets wat haar vaak rare of zelfs walgende blikken oplevert. Ze houdt niet van mensen die anderen veroordelen zonder ze echt te kennen. Haar vrienden en familie zijn haar alles en daar zal ze dan ook haar leven zonder twijfelen voor geven. Ze is een dromerig typje, maar kan erg hyperactief zijn.
    Welke soort: Weerwolf.
    Extra('s): Ze speelt gitaar en wil het liefst schrijfster worden. Ze vindt het ook heerlijk om gewoon buiten rond te rennen.

    Foto: Klik

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 16:10 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Maserati schreef:
    Rol: Dochter Seth Clearwater
    Naam: Samantha Turquoise Clearwater (Samantha is haar roepnaam, veel mensen noemen haar gewoon Sam.)
    Leeftijd: 18
    Karaktereigenschappen: Aardig, verlegen, maar sociaal. Ze laat mensen snel toe en geeft niet veel om soorten. Als weerwolf gaat ze zonder problemen om met vampieren, iets wat haar vaak rare of zelfs walgende blikken oplevert. Ze houdt niet van mensen die anderen veroordelen zonder ze echt te kennen. Haar vrienden en familie zijn haar alles en daar zal ze dan ook haar leven zonder twijfelen voor geven. Ze is een dromerig typje, maar kan erg hyperactief zijn.
    Welke soort: Weerwolf.
    Extra('s): Ze speelt gitaar en wil het liefst schrijfster worden. Ze vindt het ook heerlijk om gewoon buiten rond te rennen.

    Heb je ook een foto nodig? ;x


    Ja hoor, stuur maar een foto.

    Rol: dochter paul
    Naam: michelle
    Leeftijd: 15

    Karaktereigenschappen/ extra's: Michelle is heel behulpzaam maar ze is ook lief voor degene die ze mag ze houd van vechten en traint ook heel veel en is daarom best wel gespierd ze is heel mooi en valt goed in de smaak bij de jongens. Haar ouders hadden het geheim van de stam altijd verborgen gehouden ze wouden niet dat zei zich zorgen ging maken. Ze is ook wel opvliegend nett als haar pa maar ze kan zich iets beter bedwingen. Ze doet ook veel dingen die ze niet mag en luisterd niet zo goed naar haar ouders of de leden van het roedel de alpha moet haar ook vaak bevelen geven omdat ze niet luisterd en gewoon wegloopt of het negeert wat ze zeggen, ze spijbelt ook vaak en gaat dan met vriendinnen naar de stad ofzo. Ze houd ook erg van sleutelen aan auto's en motors.

    Welke soort:weerwolf
    foto als wolf: foto 1
    foto2
    liefst eerste maar kies maar


    ik heb ff foto gevonden als nodig is
    foto 1
    is zelfde maar andere foto's je mag ook ander persoon kiezen. als je wilt weten wie dit is stuur maar pb
    foto2
    foto3
    foto3

    ik hoop dat ik hem krijg ik wil heel graag
    als je og iets moet weten zeg maar
    wil je melden als ik rol heb/of neit heb
    xxx

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 16:40 ]


    Be yourself, before you forget who that is.

    Rol: Dochter Leah Clearwater
    Naam: Veronica Clearwater
    Leeftijd: 16
    Karaktereigenschappen: Naïef, heeft dezelfde eigenschappen als haar moeder, maar heeft ook een hart van goud.
    Welke soort (weerwolf, vampier, mens, halfvampier): Weerwolf.
    Extra('s):
    Veronica is best wel een heethoofd als je haar irriteert. Kan liefde niet uitstaan, maar hoopt ooit de ware te vinden.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 16:08 ]


    I've got your back like a bra strap.

    Rol: Dochter van Seth Clearwater
    Naam: Luna
    Leeftijd: 18
    Karaktereigenschappen: Luna is een stil meisje en daarom heeft ze geen vrienden. Seth en haar moeder zijn uit elkaar en ze woonde eerst bij haar moeder, maar haar moeder is op een onverklaarbare manier overleden. Daarom gaat ze bij Seth wonen. (Misschien kan Elle haar vriendin worden?)
    Welke soort (weerwolf, vampier, mens, halfvampier): mens
    Extra('s): foto,

    Rol: Onbekende dochter Renesmee
    Naam: Ayleen Eve Cullen
    Leeftijd: 17 jaar
    Karaktereigenschappen: Aanvallend, mondig, lief, avontuurlijk, moedig, spontaan, vooral mysterieus,
    Welke soort: halfvampier
    Extra('s): Ayleen zwerft rond in La Push en Forks zonder echt te weten waarvan ze afstamt. Ze woont in een huisje in Forks en gaat steeds op zoek naar wat informatie over haar verleden, want ze wil weten hoe het komt dat ze half vampier, half mens is. Doordat ze half mens is valt ze amper op tussen de inwoners van Forks.
    Foto: Deze
    of
    Deze

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 16:16 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb hem aangepast =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Rol: zoon van Sam en Emily, heck yes.
    Naam: Anthony Ulley.
    Leeftijd: 16.
    Karaktereigenschappen: Anthony is nogal een rebel. Zij vader moet hem altijd uit de problemen zien te geraken en hij heeft geen schrik van nieuwe uitdagingen. Anth is zeer grappig, wat ervoor zorgt dat hij goed ligt bij de meisjes. Verder heeft hij nogal een groot ego, en dat kan je alleen maar kraken als hij je goed kent. (Hoewel zijn vader al veel pogingen achter de rug heeft.)
    Welke soort: weerwolf.
    Extra('s): hij speelt rugby in het team op school, wat hij eigenlijk stiekem moet doen omdat de roedel het niet mag weten.

    Als je er nog nodig hebt, ik sta altijd klaar.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 16:11 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Rol: Ik dacht aan zoon van embry call?
    Naam: Felix James Call
    Leeftijd: 15
    Karaktereigenschappen: Felix is een opvliegerig type, Hij is rusteloos en kan niet tegen zijn ongelijk of onbetrouwbare types. Hij houdt zielsveel van zijn moeder en beschermt haar alsof zijn leven ervan afhangt. Hij is meer de Bad Guy en dat trekt niet iedereen aan.
    Welke soort (weerwolf, vampier, mens, halfvampier): Mss dat hij later veranderd in een weerwolf?
    Extra('s): Hij is heel kwetsbaar maar verbergt dit door het om te zetten in agressie. Hij ging hiervoor naar een speciale arts, maar die wilde hem niet meer als clieënt nadat hij de man meerdere keren had bedreigt.


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    SukiDa schreef:
    Rol: Ik dacht aan zoon van embry call?
    Naam: Felix James Call
    Leeftijd: 15
    Karaktereigenschappen: Felix is een opvliegerig type, Hij is rusteloos en kan niet tegen zijn ongelijk of onbetrouwbare types. Hij houdt zielsveel van zijn moeder en beschermt haar alsof zijn leven ervan afhangt. Hij is meer de Bad Guy en dat trekt niet iedereen aan.
    Welke soort (weerwolf, vampier, mens, halfvampier): Mss dat hij later veranderd in een weerwolf?
    Extra('s): Hij is heel kwetsbaar maar verbergt dit door het om te zetten in agressie. Hij ging hiervoor naar een speciale arts, maar die wilde hem niet meer als clieënt nadat hij de man meerdere keren had bedreigt.


    De foto van Felix James Call :)


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Rol: Dochter van Rosalie en Emmett Cullen ?
    Naam: Lily Esmé Cullen
    Leeftijd: 16
    Karaktereigenschappen: Vrolijk, speels, eerlijk, rechtuit, kattig net zoals haar moeder en een echte knuffelbeer zoals haar vader. Ze houdt van avonturen en daar is La Push de perfecte plaats voor. Ze heeft een hart(?) van goud en zal haar vrienden of familie nooit in de steek laten.
    Welke soort (weerwolf, vampier, mens, halfvampier): vampier
    Extra('s): Ze heeft een zeer goede band met haar moeder. Ze houdt van haar met heel haar hart(?) en ziel(?). Ze kan het zeer goed vinden met Jasper en houdt van verkleedfeestjes met Alice. Ze is de beste maatjes met Renesmee en houdt verschrikkelijk veel van haar grootmoeder, Esmé, naar wie ze is vernoemd. Ze vindt Bella maar een tuttelbelletje en kan uren lang met haar moeder over haar roddelen wat hen de sterkste band allertijden geeft. Ze kan het, tot tegenstelling tot de anderen heel goed vinden met Jacob Black, hoewel het een risico is..
    Foto: Lily

    Wil je zeggen of ik er in zit of niet?
    Ik ga nu je verhaal lezen.
    x

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 17:02 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.