• Aight,
    Ik heb rollen nodig voor mijn verhaal. As you can see, heb ik nog maar twee hoofdstukken. Ik heb dus eigenlijk concreet mensen nodig, die personages vertegenwoordigen. Als je mij vraagt: Wat wil je dat ik ben? Anca: Anything. Jij mag kiezen. Zorg er wel voor dat het ongeveer klopt met de verhaallijn. Heb ik een voorkeur voor rollen? Wel, ja! Ik heb een verhaal over de nieuwe generatie weerwolven van La Push. Dus heb ik véél kinderen van vb. Sam Ulley of Seth Clearwater nodig. Dus, vooral nieuwe generatie en afstammelingen van bekende personages.


    Voorlopige stand:
    - Harley: Anthony Ulley
    - SukiDa: Felix James Call
    - Maserati: Samantha Turquoise Clearwater
    - MissVampire: Moon Ulley
    - dopey: armando call
    - Newyorker: Ella-June Atwood Clearwater
    - Decoration: Aidyn Ulley
    - ActingCrazy: Alysse Black (van Rachel&Paul)
    - JimatHatiku: Sue Ulley
    - kingjames: James Green

    Er kunnen meerdere zonen, dochters, neven, ouders,... zijn.




    Identiteit:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karaktereigenschappen:
    Welke soort (weerwolf, vampier, mens, halfvampier):
    Extra('s):
    Foto:

    Je compte sur toi.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 10:59 ]

    Eerst wil ik even weten of je ook vriendin/vrouw van Seth kan kiezen ;$ als dat kan wil je dan misschien mailtje sturen?:$ anders dochter die vul ik dan wel vast in;P

    Rol: Dochter Seth Clearwater.
    Naam: Vanessa Larissa Clearwater.
    Leeftijd: 16
    Karaktereigenschappen: Lief, Gevoelig, Aardig behalve tegen die het niet verdienen en vooral heel Eigenwijs.
    Welke soort (weerwolf, vampier, mens, halfvampier): Weerwolf!(A)
    Extra('s): Kan het goed vinden met de vampiers, net als der vader een vampierlover zeg maar. wilt ook overal bij zijn en heel nieuwsgierig, wat niet altijd even goed is. kan ook heel goed vinden met kinderen van de oude wolfpack, en wil heel graag haar inprent vinden..(A) voor de rest weet ik niet echt:$

    foto; http://celebrity-pics.movieeye.com/celebrity_pictures/Selena_Gomez_618008.jpg

    ps. please nog mailtje over vriendin/vrouw Seth:$

    BTW LeukeeStoryTotNuToee:D(H)


    Y'all been to Nashville?

    [ik heb nog nooit een rol gehad:$]

    Rol: Dochter van Paul en Rachel Black
    Naam: Sara
    Leeftijd: 16 jaar.
    Karaktereigenschappen: een rustig meisje dat heel zachtaardig is. maar wanneer je aan haar vrienden zit, is ze heel beschermend
    Welke soort (weerwolf, vampier, mens, halfvampier): weerwolf
    Extra('s): Haar moeder is overleden aan borstkanker. Met haar vader woont ze aan de rand van La Push. Ze heeft een beste vriendin, Jessica(vriendin van Bella, jwz) en is heel goed in Vampiers vangen.
    Foto: http://z.about.com/d/worldfilm/1/0/f/8/1/ThandieNewton.jpg


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Nichtje van Sam
    Naam: Anna Grace Sarah Ulley
    Bijnaam: An
    Leeftijd: 8
    Uiterlijk: Anna lijkt sterk op Sam; ze heeft een gebruinde huid en zwarte haren, die tot haar middel rijken. Haar ogen lijken bijna zwart.
    Anna is normaal gebouwd, niet te mager. Ze heeft volle lippen en een klein neusje.
    Karakter: Anna is een nieuwsgierig meisje. Ze wil graag weten waar het litteken van tante Emily vandaan komt, en doet dan ook zeer haar best om daar achter te komen als ze bij hun is. Haar detective-skills zijn alleen nog niet optimaal, ze is overigens pas acht..
    Verder is ze wel heel slim voor haar leeftijd. Toch snapt ze niet waarom iedereen soms zo geheimzinnig doet.
    Maar echte zorgen zijn dat niet. Ze is altijd vrolijk en druk, ze heeft geen tijd om erover in te zitten. Ze leeft het drukke leven van een achtjarige.
    Soort: Als achtjarige kan ze natuurlijk nog niet in een weerwolf veranderen. Later kan dat wel.
    Extra: Anna kijkt ontzettend tegen haar oom Sam op. Als ze later groot is, wil ze net zo gelukkig als hem worden.

    Hopelijk kan je er wat mee.

    Rol:
    Naam: Angel
    Leeftijd: 17
    Karaktereigenschappen: scheinheilig, hyperactief, als ze een nieuw iemand leert kennen duurt het lang voor ze die vertrouwd maar als dat eenmaal gebeurt is ze heel behulpzaam en kan serieus zijn maar ook heel onvolwassen en roekeloos.
    Welke soort: Weerwolf uit een europeese peck.
    Extra('s): Angel komt uit een europeese pack, en heeft 4 jaar opgesloten gezeten bij de volturi, nadat ze tegen hen had gevochten. Om een of andere onverklaarbare reden hebben ze haar niet vermoord. Ze is ontsnapt en de wereld rond gaan reisen. heel haar oude pack is vermoord, vermoord door de volturi tewijl ze moest toekijken. Ze weet relatief weinig over haar afkomst aangezien ze haar ouders nooit heeft gekent.
    Foto:
    in mijn fotoboek op me profiel :)


    Hell is what you make it.

    Arachne schreef:
    Nichtje van Sam
    Naam: Anna Grace Sarah Ulley
    Bijnaam: An
    Leeftijd: 8
    Uiterlijk: Anna lijkt sterk op Sam; ze heeft een gebruinde huid en zwarte haren, die tot haar middel rijken. Haar ogen lijken bijna zwart.
    Anna is normaal gebouwd, niet te mager. Ze heeft volle lippen en een klein neusje.
    Karakter: Anna is een nieuwsgierig meisje. Ze wil graag weten waar het litteken van tante Emily vandaan komt, en doet dan ook zeer haar best om daar achter te komen als ze bij hun is. Haar detective-skills zijn alleen nog niet optimaal, ze is overigens pas acht..
    Verder is ze wel heel slim voor haar leeftijd. Toch snapt ze niet waarom iedereen soms zo geheimzinnig doet.
    Maar echte zorgen zijn dat niet. Ze is altijd vrolijk en druk, ze heeft geen tijd om erover in te zitten. Ze leeft het drukke leven van een achtjarige.
    Soort: Als achtjarige kan ze natuurlijk nog niet in een weerwolf veranderen. Later kan dat wel.
    Extra: Anna kijkt ontzettend tegen haar oom Sam op. Als ze later groot is, wil ze net zo gelukkig als hem worden.

    Hopelijk kan je er wat mee.


    Foto graag ;D

    TheSource schreef:
    Rol:
    Naam: Angel
    Leeftijd: 17
    Karaktereigenschappen: scheinheilig, hyperactief, als ze een nieuw iemand leert kennen duurt het lang voor ze die vertrouwd maar als dat eenmaal gebeurt is ze heel behulpzaam en kan serieus zijn maar ook heel onvolwassen en roekeloos.
    Welke soort: Weerwolf uit een europeese peck.
    Extra('s): Angel komt uit een europeese pack, en heeft 4 jaar opgesloten gezeten bij de volturi, nadat ze tegen hen had gevochten. Om een of andere onverklaarbare reden hebben ze haar niet vermoord. Ze is ontsnapt en de wereld rond gaan reisen. heel haar oude pack is vermoord, vermoord door de volturi tewijl ze moest toekijken. Ze weet relatief weinig over haar afkomst aangezien ze haar ouders nooit heeft gekent.
    Foto:
    in mijn fotoboek op me profiel :)



    Wat is je naam en je rol?

    Omg ! 'kheb je verhaal gelezen! 'tis echt super !
    Hmmmm, kan de dochter van Paul & Rachel ?

    Naam; Alyssa
    leeftyd; 16
    karaktereigenschappen: Opvliegend, koppig, eerlijk, rechtuit, een echte vriendin, kan lief zijn, erg gesloten.
    Soort; Weerwolf.
    Extraaa; Lijkt heel erg op haar vader, is nog niet in een weerwolf veranderd, had een erg goede band met Jake && heeft een passie voor vechtsporten.
    foto; http://matmoon.deviantart.com/art/christine-4-141103517


    Those who fell down the most, will be the last ones standing.

    ActingCrazy schreef:
    Omg ! 'kheb je verhaal gelezen! 'tis echt super !
    Hmmmm, kan de dochter van Paul & Rachel ?

    Naam; Alyssa
    leeftyd; 16
    karaktereigenschappen: Opvliegend, koppig, eerlijk, rechtuit, een echte vriendin, kan lief zijn, erg gesloten.
    Soort; Weerwolf.
    Extraaa; Lijkt heel erg op haar vader, is nog niet in een weerwolf veranderd, had een erg goede band met Jake && heeft een passie voor vechtsporten.
    foto; http://matmoon.deviantart.com/art/christine-4-141103517



    Of de dochter van Quil of Jared ^^
    Want ik zie dat er al veeeel de dochter van Paul willen.
    Het maaakt my niet uit van wie.
    (; .


    Those who fell down the most, will be the last ones standing.

    Rol: Vrouw van Seth(A)
    Naam: Larissa Ashley Clearwater(A)
    Leeftijd:? (weet niet precies hoe oud Seth isxD)
    Karaktereigenschappen: Lief, Eigenwijs, Behulpzaam, soms opvliegend.
    Welke soort (weerwolf, vampier, mens, halfvampier):Weerwolf (of mens)
    Extra('s): Houd veel van Seth en hun kinderen, heeft niks tegen de vampiers net als Seth, Is zelfs goed bevriend met Emmett, ook al lijkt hij nu veel jonger dan haar. Rosalie zag haar vroeger als een bedreiging maar vind haar langzamerhand aardiger te vinden. Is ook goed bevriend met de ex-wolven -hihii- Was vroeger beste vrienden met Jacob, en is er nog steeds kapot van dat hij er niet meer is, vind het ook stom dat Renesmee niet meer hier mag komen.

    -Als ik wolf ben, en Seth en ik er nog jong uitzien, dan klopt dit: Rosalie ziet me wel als een bedreiging, en er is dus geen uiterlijk verschil tussen mij en Emmett xD woww this wel moeilijk, naja ik zet hieronder 1 foto van jong, want ik kan geen foto van ouderen vinden ;P-

    Foto: http://highschoolmusicalhomeroom.com/Images/Vanessa/07-02-vanessa-hudgens1.jpg

    xx(H)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 17:49 ]


    Y'all been to Nashville?

    Rol: zoontje van embrey (als dat kan)
    Naam: armando call
    Leeftijd: 16
    Karaktereigenschappen: is een rustige mannetje maar kan ook heel op vliegerig zijn, het is ook een aardige meiden versierder.
    Welke soort (weerwolf, vampier, mens, halfvampier): weerwolf
    Extra('s): zijn moeder is toen hij nog jong was gestorven door een acute aanval van de vampiers. als iemand over zijn moeder begind kan hij zich heel erg terug trekken en zegt hij het komende uur niks meer en kijkt alleen naar de lucht, hij heeft wel een zeer goede band met zijn vader.
    Foto:
    http://api.ning.com/files/xcIyQmmomEmnMRJA6tsjN27UvdIAq8IRnxP-C3B8UK4_/jeremy_sumpter_acteur_thumb61.jpg
    viola(flower)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    dubbel :s

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 18:30 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Identiteit:

    Rol: Dochter Leah :p
    Naam: Amy Anderson
    Leeftijd: 17
    Karaktereigenschappen: Koppig, sociaal, goed gevoel voor humor, sportief
    Welke soort (weerwolf, vampier, mens, halfvampier): Weerwolf
    Extra('s): Kan het niet zo goed vinden met haar moeder en lijkt meer op haar vader. Haar ouders zijn gescheiden dus moet ze elke week van La Puch naar Forks en andersom. Ze is ongeveer bevriend met iedereen en vind de oorlog tussen vampieren en weerwolven belachelijk omdat zo vampieren heeft ontmoet die ook aardig tegen haar zijn.
    Foto: Klik


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    is er nog plaats ?

    zoja;

    Rol: vrouw van een van de wolven, als er nog plaats is? anders de dochter van... Seth of Embry
    Naam: Ella-June Atwood
    Leeftijd: 26 (of ouder)
    Karaktereigenschappen: hartelijk, intelligent, heel erg artistiek (pianist), avontuurlijk, goed gevoel voor humor
    Welke soort (weerwolf, vampier, mens, halfvampier): indien vrouw, mens. Anders een dochter van Seth of Embry, een weerwolf
    Extra('s): Is helemaal verslaafd aan chocolade en hoopt een beroemde pianist te wordenfoto

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 18:52 ]

    Newyorker schreef:
    is er nog plaats ?

    of course!

    Je story is echt leuk(:
    Rol: Dochter Sam&Emily Ulley
    Naam: Sue Ulley(spreek je uit als ; Suw)
    Leeftijd: 14 bijna 15 jaar.
    Karaktereigenschappen: Vrolijk,Stil,Voelt zich vaak anders en buiten gesloten,Snel geïrriteerd,Grote mond tegen ouders en broers/zussen,lui,onhandig,heeft snel overal de balen in en geeft dan een jij-intreseert-mij-niet blik,Open naar mensen toe,is snel bang maar als ze iets wilt gaat ze er voor.
    Welke soort (weerwolf, vampier, mens, halfvampier): Mens,Maar is wél een dochter en familie-lid van wolven.
    Extra('s): Sue is als enigste kind van Sam géén wolf,Ondanks dat ze een echt kind is van wolven is ze zelf maar een mens,Sam kan daar maar moeilijk mee omgaan en moet zich vaak inhouden als Sue een grote mond geeft,Ze wordt gepest door haar broers en zussen maar ook gesteund,Het enige die het niet erg lijkt te vinden is Emily,haar lieve moeder.Sue kan met iedereen wel goed opschieten maar voelt zich vaak buiten gesloten omdat ze een "beperking" heeft.
    Foto:Sue

    hoor ik het als ik een rol heb ?

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~