• Elke keer als ik een halfuurtje te laat thuiskom omdat ik nog even ergens langs moet worden mijn ouders superboos. Als ik een uurtje naar buiten ga zonder het te melden kan ik het wel vergeten met de tv. Als ik niet bel als ik 3 minuten later thuiskom kan ik het wel vergeten met weggaan de volgende keer.

    En dit is nu al de vijfde keer dat ze allebei apart weg zijn gegaan -2 auto's weg- zonder MIJ te melden waar ZIJ heengaan. Ze nemen niet eens meer de moeite om mij te vertellen wat ze gaan doen. Als ik dat doe worden ze vet boos.

    En ik moet dus nu mijn eigen eten gaan maken, want ik verwachtte nog wel dat ze thuis zouden komen, maar kennerlijk dus niet. En je raad het al; geen eten in huis.

    Doen jullie ouders ook wel eens zo onredelijk? ._.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn ouders gaan ook wel eens weg zonder te zeggen waar ze zijn. Kom ik beneden zijn m'n ouders opeens spoorloos. Meestal wacht ik dan even of bel ik met de vraag waar ze zijn.
    Maar over je probleem: je kan vragen of ze je wat meer vrij willen laten. Ze moeten jou kunnen vertrouwen, en andersom ook.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ook hoor, ik wordt smorgens wakker en dan is er opeens niemand thuis.


    --

    Vertel ze dat je het liever hebt dat als ze weggaan, ze je dat melden.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    Vertel ze dat je het liever hebt dat als ze weggaan, ze je dat melden.

    Ja dat heb ik de vorige keer ook gezegd, maar ze doen er niks mee.
    En ze nemen ook allebei hun mobiel niet op :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Highway schreef:
    (...)
    Ja dat heb ik de vorige keer ook gezegd, maar ze doen er niks mee.
    En ze nemen ook allebei hun mobiel niet op :')


    Dat heb ik dus ook.
    Vraag of ze een brief achter laten als ze weg gaan, mijn moeder doet het nu soms als ze het niet vergeet (:


    --

    mijn ouders zijn soms weg,
    en dan denk ik: "whatever, ze komen zo wel terug."

    of ze zeggen waar ze heen zijn..
    Maar bij mij doen ze niet zo precies :3
    gelukkig :3

    Mijn ouders schrijven meestal een briefje of vertellen dat ze even weg zijn, dus dat probleem heb ik niet.
    Misschien moet je het eens met ze bespreken?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    deden ze wel,nu niet meer


    If you believe in yourself anything is possible

    Mijn moeder en stiefvader zijn precies zo!
    Ik mag helemaal niks als ik een uurtje te laat kom mag ik drie weken niet meer naar buiten!
    Ook ben ik meteen me mobiel kwijt en wordt alles van me afgepakt!:'( Ik vind een jongen leuk maar ben bang dat hij op me afknapt omdat ik vaak straf heb en het gewoon klote thuis heb.. Ik zit ook vaak in een dip, soms gaan ze ook zonder wat te zeggen weg maar dan hoop ik stiekem ook een beetje dat ze niet meer terug komen.

    Ik snap je echt helemaal!
    Maar misschien kan je proberen een goed gesprek want zo kan het natuurlijk niet!
    Xxx succes (K)


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Hier hetzelfde verhaal!

    Ik zou zeggen bespreek het met ze,
    mijn ouders zijn altijd weg, zonder te zeggen waar ze heen gaan x'D Maar dat heb ik nooit erg gevonden ^^. Soms als ik nog slaap laten ze wel een briefje achter, of ik de lakens in de was wil doen ofzo x'D


    Get back motherfuckerz'

    Heb ik altijd bij me moeder, dan wil je wat belangrijks vragen.
    Is ze ineens weg O.O


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik snap je wel, ik zou eens goed moet je ouders praten. En vertellen wat jij er over denkt. Maar wel op een duidelijke manier.


    -

    Duo schreef:
    mijn ouders zijn soms weg,
    en dan denk ik: "whatever, ze komen zo wel terug."

    of ze zeggen waar ze heen zijn..
    Maar bij mij doen ze niet zo precies :3
    gelukkig :3


    None but ourselves can free our minds.

    ik heb hetzelfde alleen er is 1 verschil: ik kan totaal niet koken dus eet ik altijd de restjes van de dag ervoor op :Y)