• Ik mis de oude TH.
    De liedjes nu zijn wel leuk en aardig en zo, maar het klinkt gewoon niet als TH's stijl. Als je Automatic vergelijkt met Spring Nicht ofzo, is het verschil gewoon te horen. Ik heb niks tegen de nieuwe ToHo, maar ik vond de "oude" ToHo origineler en mooier klinken.
    Moest ik even kwijt.

    sorry als hier al een topic over is.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Mensen veranderen nu eenmaal =)
    En ik vind ze nu ook goed ^^ Ni beter of slechter maar gewoon ja goed :p


    Stop wishing, Start doing..

    people change...ze moeten wel met nieuwe dingen komen...anders gaan mensen zich al heel snel afwenden van hun...de verandering is voornamelijk om fans te houden en mensen te entertainen...that's showbizz girl...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vampira schreef:
    people change...ze moeten wel met nieuwe dingen komen...anders gaan mensen zich al heel snel afwenden van hun...de verandering is voornamelijk om fans te houden en mensen te entertainen...that's showbizz girl...


    That's true x]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Topic nummer 1000000. (:

    Maar daar kan jij niks aan doen. Maar vergeet niet, het zijn ook maar mensen, en die veranderen nou eenmaal. En hun nummers hebben nog steeds betekenis hoor, alleen ligt die niet meer zo voor de hand. En Automatic en Spring Nicht vergelijken kan niet. SP is een ballade, dan kun je beter SP en Zoom met elkaar vergelijken of Geistenfahrer. (:


    -

    pompiedompim schreef:
    Topic nummer 1000000. (:

    Maar daar kan jij niks aan doen. Maar vergeet niet, het zijn ook maar mensen, en die veranderen nou eenmaal. En hun nummers hebben nog steeds betekenis hoor, alleen ligt die niet meer zo voor de hand. En Automatic en Spring Nicht vergelijken kan niet. SP is een ballade, dan kun je beter SP en Zoom met elkaar vergelijken of Geistenfahrer. (:


    Ooh, ik start het zoveelste topic, oops rofl.
    Anyways, dat klinkt best wel logisch eigenlijk ö.
    Ik ben niet zo snugger :']


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    (...)

    Ooh, ik start het zoveelste topic, oops rofl.
    Anyways, dat klinkt best wel logisch eigenlijk ö.
    Ik ben niet zo snugger :']

    in het begin snapte ik het ook niet hoor ;)


    -

    Ja idd. ik hoor het verschil ook. En ik ben geen TH fan ofzo, maar ik heb zelf ook in de gaten dat ze fans verliezen? Misschien ligt het aan mij ?


    The way we live, is the way we die

    Princessje schreef:
    Ja idd. ik hoor het verschil ook. En ik ben geen TH fan ofzo, maar ik heb zelf ook in de gaten dat ze fans verliezen? Misschien ligt het aan mij ?


    Het lijkt wel zo. [denkik?]
    In Amerika zijn ze dan weer heel beroemd, in NL ook wel hoor, maar een paar jaar geleden hoorde ik nog altijd in mijn straat zo van; "Wheee, TH!" [Ik was niet zo'n persoon hoor. -kuchkuchjawelkuchkuch-]
    Maarja, dat hoor ik tegenwoordig niet meer XD

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 0:21 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ze zijn gewoon>>Perfect;P


    Je mpp moeder swaa

    Kotsmisselijk word ik van die topics hierover.


    .

    Ik vind én vond ze goed.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 12:57 ]

    Marilena schreef:
    Kotsmisselijk word ik van die topics hierover.

    Princessje schreef:
    Ja idd. ik hoor het verschil ook. En ik ben geen TH fan ofzo, maar ik heb zelf ook in de gaten dat ze fans verliezen? Misschien ligt het aan mij ?


    Precies hetzelfde. Ik vond ze eerst dan toch wel beter, maar oké, hun keuze.


    All this dampness is damp.

    Tsja, het zijn ook maar mensen zoals wij, en wij veranderen ook, dus waarom zij niet?
    Maar, zoals pompiedompim zegt, dan moet Spring nicht met Zoom of zo vergelijken, want anders zit je met een nummer waar kracht inzet, zeg maar, en een traag, en dat valt niet te vergelijken. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind de oude TH goed en vind de nieuwe TH goed. Ik hou van al hun liedjes, zowel de oude als de nieuwe. Ook al is het helemaal anders.
    En ergens moesten ze iets nieuws zoeken denk ik, want niet iedereen kan het blijven 'maken' met steeds dezelfde sound.
    Wie weet is hun volgende album weer heel wat anders?
    En eigenlijk vind ik het goed dat er variatie in zit.
    Want als ik ze vergelijk met bv; green day. Dan hoor ik in ieder liedje hetzelfde en daar hou ik totaal niet van.
    Oke, niet iedereen vind de nieuwe TH nog goed, maar dat is hun mening. En iedereen luistert naar wat anders.. want stel je voor als iedereen naar hetzelfde zou luisteren, dan wordt het pas echt saai D:

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 13:06 ]