• Ik had gisteren met mijn crush afgesproken, ging niet door omdat ie werd gebeld door zijn baas en toen moest ie werken.
    En ik had dus vanavond weer met hem afgesproken. GAAT FUCKING WEER NIET DOOR. Zijn ouders zouden weggaan naar de bioscoop, en dan zou ik naar hem gaan. En nu gaat ie ineens met zijn ouders mee naar de bioscoop. Dus ik stuur zo'n smsje terug van: wtf?
    Ik bedoel, hij had toch met mij afgesproken? D:


    Maargoed ik loop dus net naar beneden om te zeggen dat het filmavondje niet doorgaat -had ik tegen mijn ouders geluld-. En ik moest al zowat janken, en de enige reactie van mijn vader was dat ie keihard begon te lachen en zei: 'HAHAHAHAHA. LEKKER VOOR JE. JE HAD JE ER AL DE HELE AVOND OP VERHEUGD EN NU GAAT HET NIET DOOR. AHHAHAH'
    Serieus, ik heb echt zin om die kerel een rotknal te verkopen.
    En ik heb mijn schoenen net fucking hard tegen de deur aangegooid, en mijn mobiel ligt aan de andere kant van mijn kamer half kapot op de grond.

    Amen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Omg zo erg voor je!
    Negeer gewoon je vader, maar kun je hem echt niet zien ?
    Ga anders vlug naar hem toe of bel hem op ?


    I found myself in Wonderland.

    arme jij!!!!!!!


    love is in the air... but i can't fly

    Ik vind jou vader echt srieus zo gemeen O_O


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    What.. the.. fuck? Ik las die hoofdletters het eerst en ik dacht dat je kleine broertje ofzo dat had gezegd :'D Wat kinderachtig zeg?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ohnee, da's echt rot ;( Trek je van je vader niks aan, hij begrijpt er blijkbaar niks van. Misschien kan je zeggen tegen je crush dat je het beu bent dat het steeds afgezegt word, en dat je geen zin meer hebt om op die manier nog af te spreken. Misschien draait hij bij als hij er wat om geeft? Sterkte! (flower)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2010 - 21:15 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Omg gemeen O.O Maar ik vind dat eignlijk nie kunnen wat je crush doet o;


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik zou allang een grote bek terug gegeven van 'a, mijne zeggen het tenminste nog af, brengen me op de hoogte, jij hebt geen vrienden, jij bent alleeennn -drama geluid maken -' ik zweer ik zou zo zeggen :')
    gewoon om hem lekker dwars te zitten

    katrnaSOUNDS schreef:
    Ohnee, da's echt rot ;( Trek je van je vader niks aan, hij begrijpt er blijkbaar niks van. Misschien kan je zeggen tegen je crush dat je het beu bent dat het steeds afgezegt word, en dat je geen zin meer hebt om op die manier nog af te spreken. Misschien draait hij bij als hij er wat om geeft? Sterkte! (flower)

    Ja ik heb er maar achteraan gestuurd dat dat even mijn boze reactie was omdat het telkens niet door ging en dat ik teleurgesteld was en blabla. Krijg niks meer terug :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lagoon schreef:
    (...)
    Ja ik heb er maar achteraan gestuurd dat dat even mijn boze reactie was omdat het telkens niet door ging en dat ik teleurgesteld was en blabla. Krijg niks meer terug :')

    Damn, als hij al zelfs zijn eigen fouten niet kan toegeven is hij wel heél laf ;x


    Life begins at the end of your comfort zone

    Wat een klotestreek is dat van je crush én van je pa ook (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Omg, ik was allang kwaad op mijn vader afgesprongen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Mijn papa zou dat ook doen?
    Als grapje? (krul)


    Smiling but close to tears.

    Penotti schreef:
    Omg gemeen O.O Maar ik vind dat eignlijk nie kunnen wat je crush doet o;

    Outlaw schreef:
    What.. the.. fuck? Ik las die hoofdletters het eerst en ik dacht dat je kleine broertje ofzo dat had gezegd :'D Wat kinderachtig zeg?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Up schreef:
    Mijn papa zou dat ook doen?
    Als grapje? (krul)

    Dat van mijn vader was geen grapje :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.