• Ik zag net zo'n plaatje. Van Tom en Bill.
    Ja, ik ben fan maar sirieus! Tom nam Bill van achter en allemaal bloed enzo. [Cartoon plaatje hoor]
    Maar, welke zieke geest verzint dit O_o?
    Ben ik de enigste die dat vind?


    Beautiful people, are people who smile.

    ik vindt het ook best goor klinken , maar ik ben zelf heel erg van art

    art is a bang! XD

    maar ik heb vaker goore plaatjes gezien, en als de persoon het leuk vindt om te tekenen het is zijn of haar keus, ik kijk meestal maar gewoon of ik het plaatje zelf mooi vindt, en dat hoef ik dna niet te zeggen , het zijn tenslotte maar tekeningen ;D


    hyper !! haay

    Hahaha, het is om een trauma van te krijgen ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    Dat plaatje heb ik ook eens gezien ;o
    Ik ben niet vies van twincest, maar dat plaatje was echt erg!


    Never run out of reasons to smile...

    pompiedompim schreef:
    Twincest, ik haat het. Ik snap niet dat mensen het kunnen schrijven/tekenen...


    I solemny swear i am up to no good

    ik vind het zo goor dat ze zo een dingen schrijven .. bah :S


    I changed.

    Ja die ken ik. En ik weet nog dat ik echt giga fan was toen ik dat ding voor 't eerst zag en moest bijna huilen toen. Zo erg vond ik het :')


    -

    THATSwhatsup schreef:
    Gross.


    I hope you die :3

    pompiedompim schreef:
    Twincest, ik haat het. Ik snap niet dat mensen het kunnen schrijven/tekenen...

    Ik snap wel dat mensen het kunnen schrijven, of tekenen, maar dat soort plaatjes vind ik erover gaan. Al die bats-plaatjes trouwens. Het is toch erover.


    Your make-up is terrible

    Sommige twincest verhalen vind ik echt super mooi geschreven, maar dan denk ik gewoon dat het Tom en Bill niet zijn x'). Maar die plaatjes vind ik echt vies!

    pompiedompim schreef:
    Twincest, ik haat het. Ik snap niet dat mensen het kunnen schrijven/tekenen...


    Let's do this poo

    pompiedompim schreef:
    Twincest, ik haat het. Ik snap niet dat mensen het kunnen schrijven/tekenen...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg