• hoi, ik wil een nieuw mobiel het liefst helemaal met touchscreen.
    weten jullie welke fijn is of juist niet?
    nu heb ik deze ik vind hem irritant
    dank u(A)

    [ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 19:27 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Je kan beter geen touchscreen nemen, ik heb gehoord dat ze erg onwennig zijn.:X


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik heb ook touchscreem, en k vind het echt super irritant ;x


    -

    Ik hou niet zo van touchscreen, want je kan mensen bellen zonder dat je het merkt als je mobiel in je zak zit ofzo. :]
    Maar, als je er een wilt; adviseer ik je om naar een "telefoon-winkel"-plek te gaan, en het daar te vragen. :]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Ik hou niet zo van touchscreen, , want je kan mensen bellen zonder dat je het merkt als je mobiel in je zak zit ofzo. :]
    Maar, als je er een wilt; adviseer ik je om naar een "telefoon-winkel"-plek te gaan, en het daar te vragen. :]

    ghahah ja indd , dat heb ik ook heel vaak, daarom heb ik er soms wel spijt vn dat ik een touchscreen heb genomen. xd


    -

    Carcass schreef:
    Ik hou niet zo van touchscreen, want je kan mensen bellen zonder dat je het merkt als je mobiel in je zak zit ofzo. :]
    Maar, als je er een wilt; adviseer ik je om naar een "telefoon-winkel"-plek te gaan, en het daar te vragen. :]


    Mee eens


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    okeej bedankt


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ligt eraan wat voor mobiel je hebt. Bij sommige mobiels is een touchscreen wel handig. Maar als ik jou was zou ik dan geen LG nemen want dat touchscreen is echt heel slecht. Die van Samsung is wel oke.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    je kan beter nokia of samsung nmene ik heb zelf de nokia N71 mega goed dingf.


    Some angels have no wings.

    Haha, ben ik weer degene die LG wél goed vind en wél van touchscreen houdt. [:
    Ik heb een LG Vieuwty. Ik hou van dat mobiel, touchscreen werkt perfect enzo. :']
    Samsung mobieltjes daarintegen vind ik echt vreselijk. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik heb zelf de Samsung Star en het is in het begin echt héél erg wennen. Maar ik vind het wel handig eigenlijk, ik heb hem nu al redelijk lang en ga er goed mee overweg. Maar het ligt een beetje aan de persoon zelf ook, want een vriendin van mij die werd echt helemaal gek van die touchscreen - dat ze uiteindelijk toch een andere mobiel erbij had gehaald.


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Ik heb Samsung Star en kan er goed mee overweg. Ik heb `m nu een half jaar en nog geen problemen mee gehad. Misschien is touchscreen in het begin wennen, maar bij mij duurde dat helemaal niet lang.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Samsung Star heb ik nu en ik vind hem goed.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Samsung Corby is leuk. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Touchscreen is leuk, als je ermee overweg kan en als je geen LG koopt want die zijn slecht.

    Ik heb LG viewty smart, en hij is wel fijn.
    zelf vind ik HTC ook heel mooi altijd.


    http://thebloodypromqueen.tumblr.com/