• Waarom zijn er hier op Quizlet de laatste tijd zoveel Twincest stories? Ik snap niet wat mensen er leuk aan vinden. Misschien komt het omdat ik zelf tweeling ben dat ik het goor vind maar ik denk dat ik dat nog steeds zou vinden als ik het niet was. Waarom vinden jullie die stories leuk/niet leuk? of doen jullie er gewoon niets mee?


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Ferb schreef:
    Ik haat Twincest.


    *~* Proud Luxury *~*

    Ach, ik snap niet dat je je daar druk om gaat maken. Oké haten is goed, maar als je het niet wilt lezen klik je toch gewoon verder? Zo heel veel moeite is dat geloof ik niet. Live and let live.

    Tragically schreef:
    Dan kan ik ook gaan vragen: Waarom zijn er zoveel TWL stories? Waarom zijn er zoveel Justin Bieber stories? Waarom zijn er zoveel Jonas Brother stories? Ik mag hun ook niet, maar ik zeik daar toch ook niet over? Als je niet graag TC lees, klik er dan ook gewoon niet op;')


    We hebben nu eenmaal niet allemaal dezelfde smaak. De ene houdt ervan en de ander niet. Simpel. Wat is het probleem dan?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik zelf ben een tweeling maar,ik vind het best wel leuk :$ het kan me nix schelen wat voor stories mensen gaan zitten schrijven,dat mogen ze toch? het is gewoon hun inspi dat ze met andere willen delen!:((


    Je mpp moeder swaa

    Vind je 't leuk; lezen
    Vind je 't niet leuk; ignore.
    Easy, rofl. :]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik lees en schrijf het graag.
    Maar niet zulke waar het zo gaat:
    'ik hou van je,' 'ik ook van jou,' 'ja kom nu gaan we neuken, toch?' 'best,'
    Die vind ik ook maar dom. (:
    Maar degene waarbij het écht draait om liefde, die zijn gewoon prachtig.

    Haha, en weet je, volgens mij, de gene dat hier antwoorden dat ze het haten en goor vinden, die hebben het nog nooit gelezen of ze stoten enkel op die 'seks-verhaaltjes'. :'D

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 13:55 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind dat er niet zo gezeurd moet worden op die stories!!!! laats ook al een topic over de justin bieber stories! er zijn hier stories van van alles! als je je daar aan ergert moet je ook niet op quizlet gaan!! (baby)(cat)(baby)


    DUDE! Get a life!!!

    Skeleton schreef:
    Ik snap dat ook niet, ik vind het gewoon walgelijk.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    jij vraagt dat aan mij maar ik vraag jou waarom zijn er zoveel TH story'de jongens (of zijn het wel meide ik heb echt geen idee sirieus) van TH lezen t tog nie!

    Ik begrijp dat ook niet. Het is zo ongelooflijk walgelijk dat ik daar braakneigingen van krijg.
    Het is gewoon niet om aan te zien. En die plaatjes zijn nog viezer. :^s


    Where there is a sea there are pirates...