• Waarom zijn er hier op Quizlet de laatste tijd zoveel Twincest stories? Ik snap niet wat mensen er leuk aan vinden. Misschien komt het omdat ik zelf tweeling ben dat ik het goor vind maar ik denk dat ik dat nog steeds zou vinden als ik het niet was. Waarom vinden jullie die stories leuk/niet leuk? of doen jullie er gewoon niets mee?


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Het is Bah. 8D.


    Smiling but close to tears.

    Mercury schreef:
    (...)

    Ben je dan wel wanhopig als je dat soort verhalen schrijft en niet wanhopig als je uitvoerig seks tussen twee populaire tweelingbroertjes beschrijft?


    Nee, maar ik bedoel dat die hoofdpersonen in die verhalen altijd zo wanhopig beschreven worden. Soms snijden ze zichzelf enz, en dat vind ik niks..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    twiddict schreef:
    (...)
    hoezo dan? Gewoon een ander pov nemen.

    waarom..? volgens jou mag iedereen toch ook schrijven wat hij/zij wil. anders weet ik ook niet wat jij op Q doet

    Asylum schreef:
    (...)

    Nee, maar ik bedoel dat die hoofdpersonen in die verhalen altijd zo wanhopig beschreven worden. Soms snijden ze zichzelf enz, en dat vind ik niks..

    Dat ben ik met je eens. Sorry, dan heb ik je reactie verkeerd opgevat. Niks gezegd! :Y)


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    (...)
    lol waar slaat dat nou op? wat heeft de pov er nou mee te maken? Als iemand een 'ik'vorm gebruikt wil dat niet zeggen dattie over zichzelf schrijft, weetje=P

    oké, je snapt het niet. "=.=


    Alis volat propriis

    dom dan

    hou er gewoon over op
    de één vind het niet leuk
    de ander wel
    savvy:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ferb schreef:
    Ik haat Twincest.

    No offence, mensen die het graag lezen/schrijven, moeten dat vooral blijven doen.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 21:08 ]


    What's the point of living, when there's no death?

    twiddict schreef:
    (...)
    oké, je snapt het niet. "=.=

    Zal wel weer. :')


    ars moriendi

    natuuuuuuuuuurlijk xD mercury is slimmer dan je denkt, maar dat zal jij wel weer niet snappen

    Mercury schreef:
    (...)
    Dat ben ik met je eens. Sorry, dan heb ik je reactie verkeerd opgevat. Niks gezegd! :Y)


    Geeft niet, hoor. ^^


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    invincible schreef:
    natuuuuuuuuuurlijk xD mercury is slimmer dan je denkt, maar dat zal jij wel weer niet snappen

    Gheheh:Y)


    ars moriendi

    Ik lees graag (Tw)incest door het feit dat de hoofdpersonen zo beschaamd zijn en het geheim moeten houden voor iedereen, terwijl ze gewoon normaal en geaccepteerd willen worden.
    Ik vind dat laatste gewoon veel leuker, want dat maakt een verhaal veel spannender dan een gewoon verhaal over een jongen en een meisje.


    Let the Night embrace you

    invincible schreef:
    natuuuuuuuuuurlijk xD mercury is slimmer dan je denkt, maar dat zal jij wel weer niet snappen

    ik bedoelde dat ik, en dan heb ik het niet over een random persoon die in de ik-vorm schrijft, een ander pov heb genomen, en dat was een reactie op iemand anders die niet snapte hoe je een verhaal kunt schrijven met personages uit een bestaan verhaal.


    Alis volat propriis

    Rosario schreef:
    Ik lees graag (Tw)incest door het feit dat de hoofdpersonen zo beschaamd zijn en het geheim moeten houden voor iedereen, terwijl ze gewoon normaal en geaccepteerd willen worden.
    Ik vind dat laatste gewoon veel leuker, want dat maakt een verhaal veel spannender dan een gewoon verhaal over een jongen en een meisje.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'