• Waarom zijn er hier op Quizlet de laatste tijd zoveel Twincest stories? Ik snap niet wat mensen er leuk aan vinden. Misschien komt het omdat ik zelf tweeling ben dat ik het goor vind maar ik denk dat ik dat nog steeds zou vinden als ik het niet was. Waarom vinden jullie die stories leuk/niet leuk? of doen jullie er gewoon niets mee?


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Zelf lees ik ze ook niet, omdat ik dat gewoon niet mooi/leuk vind om te lezen. Maar er zijn natuurlijk wel mensen die het graag lezen, dat ligt persoonlijk, dusja. (: Die mensen mogen dan toch ook iets hebben om te lezen? ;D


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Tragically schreef:
    Dan kan ik ook gaan vragen: Waarom zijn er zoveel TWL stories? Waarom zijn er zoveel Justin Bieber stories? Waarom zijn er zoveel Jonas Brother stories? Ik mag hun ook niet, maar ik zeik daar toch ook niet over? Als je niet graag TC lees, klik er dan ook gewoon niet op;')


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Tragically schreef:
    Dan kan ik ook gaan vragen: Waarom zijn er zoveel TWL stories? Waarom zijn er zoveel Justin Bieber stories? Waarom zijn er zoveel Jonas Brother stories? Ik mag hun ook niet, maar ik zeik daar toch ook niet over? Als je niet graag TC lees, klik er dan ook gewoon niet op;')


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Ik denk dat je twee soorten TC hebt. Je hebt er een waar het alleen om de seks gaat, en je hebt ook de soort waar het om de liefde gaat.
    Ikzelf voel me opgelaten als ik TC lees die alleen over de seks gaat. Daarom vind ik dát soort Twincest weer vaag.


    it's so empty living behind these castle walls

    [ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 23:49 ]

    Tragically schreef:
    Dan kan ik ook gaan vragen: Waarom zijn er zoveel TWL stories? Waarom zijn er zoveel Justin Bieber stories? Waarom zijn er zoveel Jonas Brother stories? Ik mag hun ook niet, maar ik zeik daar toch ook niet over? Als je niet graag TC lees, klik er dan ook gewoon niet op;')


    Ja oké maar justin bieber story's gaan tenminste wel tussen normale relaties... (Relaties van mensen die niet broer en zus zijn want dat is gewoon best ziek) ik bedoel kun jij je voorstellen dat je verliefd word op je broer of je zus?!?!?:(:(:(:(:(

    Ik van die discussie tussen Mercury en Twiddict wel grappig :) Ik vind dat Mercury meestal wel gelijk heeft. Maar ik vind de story's van Twiddict eigenlijk best leuk :)


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Fauna schreef:
    Ik van die discussie tussen Mercury en Twiddict wel grappig :) Ik vind dat Mercury meestal wel gelijk heeft. Maar ik vind de story's van Twiddict eigenlijk best leuk :)

    Fijn dat ik amusant voor je ben geweest :')


    ars moriendi

    @Cherryz:
    Ik heb geen zus dus née dat kan ik me niet voorstellen. En wat dan nog áls ze al iets zouden hebben, wat dan nog? Liefde hou je niet tegen -vind ik-.


    .

    BlackxRoses schreef:
    @Cherryz:
    Ik heb geen zus dus née dat kan ik me niet voorstellen. En wat dan nog áls ze al iets zouden hebben, wat dan nog? Liefde hou je niet tegen -vind ik-.

    Dat is wel zo, maar als je geen broers of zussen hebt, is dat moeilijk in de denken. Maar ik vind het ook goor als ik eraan moet denken iets van seks ofzo met mijn zusje te doen.

    Ik lees alleen TC als het op liefde gaat, en niet om de seks. -__-


    You move me ......... Kurt

    Cherryz schreef:
    (...)

    Ja oké maar justin bieber story's gaan tenminste wel tussen normale relaties... (Relaties van mensen die niet broer en zus zijn want dat is gewoon best ziek) ik bedoel kun jij je voorstellen dat je verliefd word op je broer of je zus?!?!?:(:(:(:(:(


    Er zijn ook TH-, Twilight- en nog meer fanfictionverhalen, waar ook normale liefde in voorkomt. Dus niet alleen in Justin Bieber verhalen?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    ik weet het antwoord,.. omdat iemand het verhaal leest en dan jaloers wordt en het dan ook gaat maken... en beetje aanpast maar het is 1 pot nat. xd

    Omg. -.-
    Laten we ook eens een topic openen over de verhalen die jij graag schrijft of leest?
    Als we allemaal zo op elk verhaal op quizlet gaan reageren komen we ook nergens.
    Op sommige momenten vind ik het gewoon beter om je mening voor je te houden, want hier schiet je echt niks mee op. Er worden nu heus niet opeens minder tc verhalen geschreven als je dat soms je bedoeling was.

    Ik vind het juist goed dat je zo vrij kan zijn je eigen fantasieën op papier te kunnen verwerken. Dan kun je het ergens kwijt, en voer je het niet zelf uit. Daar is toch helemaal niks mis mee of wel dan?
    Als elke fantasie die je hier leest nou echt zou gebeuren zou ik je volkomen begrijpen, maar lieve schat, wij schrijven het alleen maar op. (:


    Scream for mercy!

    Kom op! Ik zeik toch ook niet over de JB's storys [Justin Bieber & Jonas Brothers] en ik zie het nu al niet meer, want ik negeer het heel erg. Dus wat is nu het probleem?:8 Want dat zie ik er niet in? Sommige vinden het vies en kunnen het niet begrijpen. Dat kan ik begrijpen, maar je kunt het ook gewoon negeren. Er zijn ook mensen die teveel fantasie hebben en waar hun hormonen op dat moment zo veel bezig zijn dat ze erover gaan fantaseren. Laat die mensen gewoon doen, het is hun eigen leven.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2010 - 7:58 ]


    Yongguk & Daehyun <33

    Fauna schreef:
    Ik van die discussie tussen Mercury en Twiddict wel grappig :) Ik vind dat Mercury meestal wel gelijk heeft. Maar ik vind de story's van Twiddict eigenlijk best leuk :)
    xD lachen


    Alis volat propriis