• Waarom zijn er hier op Quizlet de laatste tijd zoveel Twincest stories? Ik snap niet wat mensen er leuk aan vinden. Misschien komt het omdat ik zelf tweeling ben dat ik het goor vind maar ik denk dat ik dat nog steeds zou vinden als ik het niet was. Waarom vinden jullie die stories leuk/niet leuk? of doen jullie er gewoon niets mee?


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Mercury schreef:
    (...)
    Ik zou wel maar wat rustiger aan doen met je mening over "debielen" die schrijven over twincest of verhalen met bestaande personages, want daar beledig je 90% van heel quizlet mee. -_-

    en daaronder zet je 'laat mensen schrijven wat ze zelf willen'? Doe dat dan ook op het forum O,o
    Iedereen zijn mening, wel eens van gehoord?


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    (...)
    en daaronder zet je 'laat mensen schrijven wat ze zelf willen'? Doe dat dan ook op het forum O,o
    Iedereen zijn mening, wel eens van gehoord?


    ja tuurlijk wel, het was ook niet aanvallend bedoeld maar ik vind gewoon iedereen z'n fantasie mag schrijven. of je 't nou leest of niet. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik vind tc niet zooo (cat)
    maar iedereen zijn mening :3
    en eigenlijk lees ik die niet x'D

    crunch schreef:
    (...)

    ja tuurlijk wel, het was ook niet aanvallend bedoeld maar ik vind gewoon iedereen z'n fantasie mag schrijven. of je 't nou leest of niet. :Y)

    O, ik had het niet over jou, maar over Mercury. Ik vind het debiel. Als iemand het wil schrijven ga ik dat niet verbieden, maar dan kan ik het nog wel debiel vinden. En ik haat hypocriete mensen.


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    (...)
    en daaronder zet je 'laat mensen schrijven wat ze zelf willen'? Doe dat dan ook op het forum O,o
    Iedereen zijn mening, wel eens van gehoord?

    pff, hoezo mening? Jij maakt mensen uit voor debielen, das geen mening meer geloof ik. -_-


    ars moriendi

    twiddict schreef:
    (...)
    O, ik had het niet over jou, maar over Mercury. Ik vind het debiel. Als iemand het wil schrijven ga ik dat niet verbieden, maar dan kan ik het nog wel debiel vinden. En ik haat hypocriete mensen.

    Noem je mij hypocriet? Weet je eigenlijk wel wat dat betekent? :')


    ars moriendi

    twiddict schreef:
    (...)
    O, ik had het niet over jou, maar over Mercury. Ik vind het debiel. Als iemand het wil schrijven ga ik dat niet verbieden, maar dan kan ik het nog wel debiel vinden. En ik haat hypocriete mensen.


    ow ;$, nou niet ruzie maken guys dat is niet leuk :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mercury schreef:
    (...)
    Noem je mij hypocriet? Weet je eigenlijk wel wat dat betekent? :')

    Ja. Jij niet dan?


    Alis volat propriis

    Mercury schreef:
    (...)
    Noem je mij hypocriet? Weet je eigenlijk wel wat dat betekent? :')

    haha, schijnbaar niet.
    maar je mag dus geen nieuwe personages schrijven samen in een verhaal met bestaande personages.. oké, jij bent echt vaag. Geflipte Twilightfan zeker?

    Jongens houden we het wel gezellig. Er word hier om jullie mening gevraagd, dit mag dus ook. Maar houd elkaar wel in waarde ga respectvol met elkaar en elkaars mening om en ga niet lopen schelden enkel omdat jij iets 'vies' vind of het er niet mee eens bent. Ik zou het onzin vinden als ik daardoor dit topic zou moeten sluiten. De een vind twincest leuk, de ander Thff, de ander twilight verhalen.. laat elkaar nou gewoon lekker met rust en ga niet ruzieën om niks...

    [ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 20:59 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Lagoon schreef:
    Ik vind het ranzig. Gay people, oke. Maar als het familie is gaat het me echt wel te ver.


    You move me ......... Kurt

    invincible schreef:
    (...)
    haha, schijnbaar niet.
    maar je mag dus geen nieuwe personages schrijven samen in een verhaal met bestaande personages.. oké, jij bent echt vaag. Geflipte Twilightfan zeker?

    hoezo dan? Gewoon een ander pov nemen.


    Alis volat propriis

    Omdat sommige mensen het opwindend vinden om - ook al zijn ze niet gay of bi - te lezen over zulke dingen. Boeien.


    History is not hatred.

    twiddict schreef:
    (...)
    hoezo dan? Gewoon een ander pov nemen.

    lol waar slaat dat nou op? wat heeft de pov er nou mee te maken? Als iemand een 'ik'vorm gebruikt wil dat niet zeggen dattie over zichzelf schrijft, weetje=P


    ars moriendi

    Ik stel voor dat alle eindeloze en insultieve discussies hier stoppen. Alle kwetsende en gemene opmerkingen verwijder ik.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 21:01 ]


    Wie du mir, so ich dir.