• Ik weet niet of hier al een topic over was, maar ik las iets en eigenlijk vind ik het best erg.
    Misschien kennen jullie het boek "Echte mannen eten geen kaas" van Maria Mosterd. Het gaat dus over haar en dat ze in de handen van een loverboy valt. Het schijnt dus dat dingen uit dat verhaal niet waar zijn. Ze zou dingen gewoon zelf hebben verzonnen.



    Ik weet niet of ik geloof dat het gelogen is. Zelf heb ik het boek gelezen en het kwam best realistisch over. Ik snap ook eigenlijk niet waarom ze die loverboy zouden geloven, ik bedoel: Als ik loverboy zou zijn en ik kreeg deze media-aandacht, dan zou ik ook zeggen dat het niet waar is.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    maa, ze mag het boek wel hebben geschreven. Alleen ze beschuldigd die manou? Want het boek is idd wel mooi hoor. ;$ Als ze nu zei dat het niet waargebeurd was, kwam er niet zo'n dikke drama over. >< God, laat dat kind een boek schrijven. Ook al vind ik niet dat ze die Manou op de kop mag geven áls hij het niet is. (Geen idee, vanavond niet gekeken. ;x)
    -Mijn mening;x-


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik geloof eigenlijk Asnou (Manou)


    Nvt

    Ik heb het net op tv gezien! en het is echt triest wat ze heeft gedaan

    als je leuke haat berichtjes over haar wilt zien..moet je naar haar hyves gaan,het is echt..niet normaal hoeveel haat berichtjes ze krijgt..en sommige zijn best leuk:P

    zelfs moeders van kinderen reageren grof op haar hyves!

    Ik denk niet dat hij een loverboy was/is,, want hij zat te huilen enzoo,, en maria vertelt het zonder moeite alsof het niks is .

    Het is grotendeels sowieso gelogen, daar zijn gewoon bewijzen voor


    Why don't you break my heart

    Destine schreef:
    Ik geloof eigenlijk Asnou (Manou)

    ik ook


    Why don't you break my heart

    In mijn school kent bijna iedereen het boek. Iedereen was geschokt nadat ze het hadden gelezen. En nu..nu is iedereen best geschokt om het feit dat het niet waar kan zijn.


    *~* Proud Luxury *~*

    ik weet zeker dat dat kind liegt
    sorry hoor maar als die manou een loverboy is.. waarom huilde hij dan!
    ze lachte in die tolkshow.
    sorry maar I don't believe her!:X


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt