• Meer dan de helft van Q moet lachen bij films wanneer er iemand doodgaat :/ Dat vind ik echt fckin' lame, eh.
    Heb je geen humor ofzo?
    -Been word eraf gehakt-
    HAHAHAHAHAHAHA.

    Retards ._.
    Als iemand een grap vertelt die ik niet grappig vind, begrijp ik wel als iemand anders daar om moet lachen. Andere humor, eh.
    Maar dit soort humor? Als er een monster komt/been, kop whatever word afgehakt en dan ga je lachen?
    Uh, ja dan heb je gewoon geen humor.

    Leg me eens uit waarom dit soort dingen grappig zijn? Want in horror topics zie ik wel eens kinders vertellens dat ze zich kapot hebben gelachen met een vriendin :') Newbies, als je in een horror gaat lachen doe je dat om je angst te verbergen.
    En ja, ik verveel me dood c:


    I live for the applause, you will die for it.

    zebramonkey schreef:
    Ik lach omdat sommige dingen er gewoon veel te hard over zijn. Dan is het gewoon belachelijk en dan ga ik lachen.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik lach niet tijdens een horror, naja soms wel, want soms heb je van die persoontjes die letterlijk zo'n kop :(( achter je aan komt rennen, en dat ziet er best weird uit..


    I hope you die :3

    Nee, dat heb ik niet xD
    Ik heb wel heel vaak halverwege een film dat ik echt een einde bedenk van wtf?


    Alis volat propriis

    Ik kijk geen horror. Ik vind het echt doodeng, en krijg er nachtmerries van.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Owwh net als uhm. rec2. die film is lachwekkend door die zombies. :9~


    I hope you die :3

    Imperfect schreef:
    Ik lach nooit met zo'n scènes, ik kan er juist niet tegen :3 ik draai altijd mijn hoofd weg dan. :9~

    Omdat ik weet dat het fake is en die benen nogal grappig eraf vliegen.. Dan lach ik. Maar ik ben al niet bang voor horror..


    Jaybee dude (:

    PUKKELxDING schreef:
    Oh, ik vind dat ook grappig. Maar alleen als het er echt heel nep uitziet.


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    xSKITT schreef:
    Moeten we er dan bij wenen? >.<

    Ik kijk geen horoor omdat ik daar niet echt tegen kan maar als iemand nou een vet lijp gezicht trekt als die neer geschoten word, sorry maar dan schiet ik in de slappe lach :'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    waarom zou het anders een film zijn?
    het is allemaal nep,
    als het nou een documentaire was oke dan kan ik het begrijpen.
    maar een fake horror film is gewoon om te lachen.
    En alles wat je ziet is nep..
    of wist je dat niet? (nerd)
    nee maar ik vind het grappig.
    al vergaat mijn eetlust -haha-


    Its Now or Never. <3