• Meer dan de helft van Q moet lachen bij films wanneer er iemand doodgaat :/ Dat vind ik echt fckin' lame, eh.
    Heb je geen humor ofzo?
    -Been word eraf gehakt-
    HAHAHAHAHAHAHA.

    Retards ._.
    Als iemand een grap vertelt die ik niet grappig vind, begrijp ik wel als iemand anders daar om moet lachen. Andere humor, eh.
    Maar dit soort humor? Als er een monster komt/been, kop whatever word afgehakt en dan ga je lachen?
    Uh, ja dan heb je gewoon geen humor.

    Leg me eens uit waarom dit soort dingen grappig zijn? Want in horror topics zie ik wel eens kinders vertellens dat ze zich kapot hebben gelachen met een vriendin :') Newbies, als je in een horror gaat lachen doe je dat om je angst te verbergen.
    En ja, ik verveel me dood c:


    I live for the applause, you will die for it.

    Als ze slecht zijn dan lach ik`
    Als ze goed zijnben ik nogal stillig:Y)


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Randomnicity schreef:
    Ik doe het alleen bij van die verschrikkelijk slechte horrorfilms, waarbij het zó nep is. Dan komt er even 10 liter bloed uit die nek hoor Ö


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik vind dat gewoon grappig als het er vet dom/fake uitziet :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik lach omdat het er meestal ontzettend droog en grappig uitziet. Enneehh, moeten we zelf weten toch? ;x


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik kijk sowieso geen horrors, dat is te eng voor mij. :')

    Maar als ik al met zo'n dingen lach, lach ik gewoon omdat het op een debiel moment is, slecht gemaakt is, er fake uitziet en gewoon voorspelbaar is. Ik lach de makers dan gewoon uit, ik lach niet omdat ik het grappig vind dat er iemand doodgaat.


    Only losers can act the way you do

    Bij sommige films gaan ze zó nep dood dat je er gewoon een lachstuip van krijgt. Daardoor moet ik soms wel lachen ja.
    Soms schrik ik gewoon zo hard dat ik daarna nerveus wordt en dus ga 'giechelen'


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    PUKKELxDING schreef:
    Oh, ik vind dat ook grappig. Maar alleen als het er echt heel nep uitziet.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Het is grappig omdat het zo nep is.
    Het ligt er vaak altijd zo dik bovenop bij dat soort films.


    blame the bully.

    Armani schreef:
    Ik kijk niet naar films die te eng zijn voor me ^^

    En dat zijn dus alle horrorfilms.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ze willen verbergen dat ze eigenlijk aan het freaken zijn ._.


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Ehm nouja je hebt ook nog zoiets als een melige bui.
    Trek het je niet zo zwaar aan joh, relaaaaaax (:

    [ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 13:36 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Horror kijk ik niet, ik kan daar gewoon niet tegen :/ Maar ik kan me wel voorstellen als je moet lachen in ongelofelijk neppe scènes. Daar zijn me vader en ik in ieder geval een geweldig team in. Me ma zit dan naast ons te janken, en wij zitten die hele film te ontkrachten en te bedenken hoe ze het zouden hebben gedaan om het 'echt' te laten lijken.
    Ik garandeer, dat is het leukste van films kijken voor mij :')


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    meestal sterven ze op idiote manieren die onrealistisch zijn. als ik zoiets met een vriendin kijk lig ik gewoon dubbel.

    i dont know why


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik lach nooit met zo'n scènes, ik kan er juist niet tegen :3 ik draai altijd mijn hoofd weg dan. :9~


    None but ourselves can free our minds.

    ik lach er ook niet om. ;$


    "POTATOOOOOE!"