• Meer dan de helft van Q moet lachen bij films wanneer er iemand doodgaat :/ Dat vind ik echt fckin' lame, eh.
    Heb je geen humor ofzo?
    -Been word eraf gehakt-
    HAHAHAHAHAHAHA.

    Retards ._.
    Als iemand een grap vertelt die ik niet grappig vind, begrijp ik wel als iemand anders daar om moet lachen. Andere humor, eh.
    Maar dit soort humor? Als er een monster komt/been, kop whatever word afgehakt en dan ga je lachen?
    Uh, ja dan heb je gewoon geen humor.

    Leg me eens uit waarom dit soort dingen grappig zijn? Want in horror topics zie ik wel eens kinders vertellens dat ze zich kapot hebben gelachen met een vriendin :') Newbies, als je in een horror gaat lachen doe je dat om je angst te verbergen.
    En ja, ik verveel me dood c:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik kijk niet naar films die te eng zijn voor me ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik lach omdat sommige dingen er gewoon veel te hard over zijn. Dan is het gewoon belachelijk en dan ga ik lachen.


    And in that moment, we were infinite.

    Dat laatste heb je gelijk in, om horrorfilms moet je niet lachen, dat doe je alleen als je bang bent.
    Maar om mensen die doodgaan moet ik soms wel lachen. Niet altijd, ligt er echt aan wie, wat en wanneer.


    Your make-up is terrible

    De horror die ik gezien heb was zo slecht dat het wel grappig was maar dat was meer omdat de special effects zo slecht waren en nep. Maar bij een andere vond ik het toch wel creepy en snap het dus niet helemaal behalve als het slechte films zijn


    Het komt wel goed schatje <3

    Ik lach niet om horror. Ik vind afgehakte benen disgusting. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Meestal lach ik zelf niet echt bij horrorfilms, maar de horrorfilm die ik net heb gezien moest ik wel om lachen, maar dat was omdat hij echt mega fake was en vaag:X
    Maar als er in een horrorfilm iemand's been eraf word gehakt, moet ik nooit lachen, want dan heb ik mijn ogen dicht:$


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Oh, ik vind dat ook grappig. Maar alleen als het er echt heel nep uitziet.


    Life is hard and then we die

    Ik doe het alleen bij van die verschrikkelijk slechte horrorfilms, waarbij het zó nep is. Dan komt er even 10 liter bloed uit die nek hoor Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik kijk nooit horror, ik kan er niet over. Maar misschien lachen ze omdat ze het zo nep vinden? (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik moest voor het eerst lachen bij Saw 3, met die gast met al die piercings. Eerst vond ik het wat pijnlijk maar dan begon ik er steeds meer de humor van in te zien. Maar goeie horror vind ik gewoon eng en daarom kijk ik er niet naar. Mij zie je nooit lachen bij een film met halfverkoolde en ontbindende lijken. Dan heb ik de komende paar maanden angst om de trap op te gaan, ja serieus. Horror is dus niet mijn genre.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 22:15 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    LOL, als het nep is komt er alleen uit mijn mond: 'Fckin' nep'. Mja, die films heb je tegenwoordig niet meer, gelukkig. Behalve The Final Destination > Overdreven.


    I live for the applause, you will die for it.

    Zwarte humor :')
    Mja, ik kan niet tegen horrorfilms.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Moeten we er dan bij wenen? >.<


    Your Butt is Mine!

    Lachen is toch ook dom? :/ Thefuck is er grappig aan D: En trouwens, moest ik die personage goed vinden en dat de scene goed is gemaakt met trieste muziek kan ik wel gaan huilen?
    *Denkt aan Kickass* Meh q_q

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 22:26 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Nou
    opzich
    heel af en toe sterft men in films wel eens op een lullige/grappige manier en dan is dat eigenlijk meer grappig dan dat die persoon sterft

    al kijk ik zelf geen horror want da's niet aan mij besteed

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 22:29 ]


    Why don't you break my heart