• Over bijvoorbeeld: seks of drugs? Dat soort dingen?
    Ik dus wel en mijn vriendje niet en ik dacht: zijn er hier meer mensen die dat kunnen met hun mammie en pappie? :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik kan het wel. Mijn moeder wil dat juist heel graag. Ik wil dat alleen zelf nooit. =P


    ars moriendi

    Jep, zelfs als we aan het eten zijn en we gasten hebben praten wij openlijk over seks :) Alleen als de gasten het niet erg vinden, hoor xD


    Life is hard and then we die

    nee totaal niet! over drugs mss wel omdat ik zeker weet dat we daar dezelfde mening over hebben , maar over school , relaties , vrienden en van die dingen kan ik totaal niets tegen mijn ouders zeggen :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja, best wel.


    Your make-up is terrible

    Totaal niet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    in een topicbui, naoom? x'D

    en mijn ouders beginnen er niet zelf over, dus als ik iets wil weten zou ik het zelf moeten vragen.

    Dus het kan wel, als ik er zelf naar vraag. :3

    Ja, maar dat doe ik niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nog nooit geprobeerd (:


    And in that moment, we were infinite.

    Eh.. ik zorg daar gewoon voor. In de Filippijnse cultuur van veertig jaar terug was dat absoluut not done (moeder is Filippijns), maar ik praat gewoon open en bloot over zaken. Zo heb ik laatst gezegd 'Ik zou best eens wakker willen worden in iemands armen.' Ik kreeg als reactie 'Samantha, alsjeblieft, wacht daarmee tot je klaar bent met studeren' en dan heb ik zoiets van: Damn... laat ook maar.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 22:26 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    het zou makkelijk kunnen ik doe het alleen niet


    Het komt wel goed schatje <3

    Flynn schreef:
    Ja, maar dat doe ik niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Met mijn mams wel, maar mijn pa interesseert zich daar niet in.


    Let the Night embrace you

    PUKKELxDING schreef:
    Jep, zelfs als we aan het eten zijn en we gasten hebben praten wij openlijk over seks :) Alleen als de gasten het niet erg vinden, hoor xD


    haha ja wij ook


    Why don't you break my heart

    Met mijn moeder kan nog. Maar als je als enige kind thuis bent en je ouders tijdens het eten opeens over seks en condooms beginnen wordt het toch een beetje genant. (cat)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ja, mijn ouders zeggen altijd tegen me dat als ik seks zou heben, zij de pil wel voor me willen halen enzo. Dus ik kan overal wel over praten met mijn ouders. (:

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 22:38 ]