• Een jongen dat we - ik en mijn ouders etc.- kennen is dus vermist. Hij is in het weekend naar een festival geweest en is nogaltijd niet terug. Dus ja, hij had tegen zijn moeder gezegt dat hij graag een wereldreis wou doen etc. - zijn ouders zijn gescheiden, zijn moeder is gestoord niet echt, maar gewoon ja. - Dus zijn vader had dat allemaal gezegt tegen de politie. Dus ze hebben zijn gsm laten traseren, en hij zat in Frankrijk, ze hebben hem nogaltijd niet.
    Hoe dom kun je zijn?


    Edit.: Hij heeft wel geld, hij doet een soort handel op het internet en verdiend er goed mee.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 21:20 ]


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Omg. Hoe oud is hij?


    Take me to wonderland

    lol
    ff reisje maken zonder geld ;dd


    Don't be a drag, just be a queen.

    wow das weird!! hoop voor je dat ze hem snel vinden!!


    love is in the air... but i can't fly

    Benji schreef:
    Omg. Hoe oud is hij?

    16 of 17 - weet het niet zo goed, eerder een vriend van mijn zus. -


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Benji schreef:
    Omg. Hoe oud is hij?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    xDeathBreath schreef:
    lol
    ff reisje maken zonder geld ;dd

    Hij heeft wel geld, hij verdiend super veel geld op zijn pc. Een soort van handelsdingens.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Zijn ouders zullen wel doodongerust zijn ö


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Dat is niet echt doordacht van hem, zo zonder geld, verse kleren, enz een wereldreisje maken. Ik denk trouwens niet dat hij erg ver zal geraken, als de politie - gelukkig - zijn nummer kan traceren.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Duchesse schreef:
    Zijn ouders zullen wel doodongerust zijn ö

    Zijn moeder zit er niet eens over in.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Vanishing schreef:
    (...)
    Hij heeft wel geld, hij verdiend super veel geld op zijn pc. Een soort van handelsdingens.
    Oei, dan zou hij zomaar eens heel ver weg kunnen komen.


    Life is hard and then we die

    Heel dom. Maar misschien wou hij gewoon weg en was dit de moment. Al kun je op zijn minst dn even een smsje of briefje sturen. Denk ik dan.

    lol, hoe wil je een wereldreis maken als je 16 bent? Je komt in de meeste landen alleen de grens nog nieteens over =P


    ars moriendi

    Ik vind het heel dom van hem, hij beseft toch wel dat hij niet ver komen zal? Hij is geen achttien, dus hij komt bij veel landen niet eens de grens over. Hij kan niet met het vliegtuig, niet met de boot..

    Maar stiekem heb ik best wel respect voor die jongen, dat hij dat besluit genomen heeft. Ik zeg niet dat ik het slim vind, maar toch.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Trekvlek schreef:
    Ik vind het heel dom van hem, hij beseft toch wel dat hij niet ver komen zal? Hij is geen achttien, dus hij komt bij veel landen niet eens de grens over. Hij kan niet met het vliegtuig, niet met de boot..

    Maar stiekem heb ik best wel respect voor die jongen, dat hij dat besluit genomen heeft. Ik zeg niet dat ik het slim vind, maar toch.

    Agree.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Vanishing schreef:
    (...)
    Zijn moeder zit er niet eens over in.


    Nja, ik kan begrijpen dat hij dan zotte dingen gaat doen.


    Home is now behind you. The world is ahead!