• Ja, ik heb te dunne polsen. Ik wilde vandaag dus een super mooi horloge gaan kopen, dus ik pas hem daar in de juwelier. Hij valt veel te groot. Het was al de kleinste maat. Pas ik een ander horloge. Past ook alweer niet, ook te groot. Nou, toe ging ik maar eens bij een andere juwelier kijken. Toen zag ik weer een leuk horloge! Dus ik weer passen. En je raad het al, alweer te groot. Het komt omdat het geen horloge's zijn met bandjes, maar echt met slotjes, dat komt gewoon omdat ik met een bandje leijk vindt. Maar slotjes passen mij gewoon niet en daar ben ik nu dus boos over. Mijn polsen zijn gewoon veel te dun, te klein, te raar.
    Mijn vragen:
    - Iemand ook te kleine polsen?
    - Wat doe jij eraan?
    - Waar koop je armbanden en horloge's die wel passen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Heb ik ook en ik schaam er voor
    (huil)en vooral mij vingers
    (eigenlijk alles van mij lichaam)

    Ik heb ook dunne polsen.


    All this dampness is damp.

    Handschoenen of polsbandjes eronder doen is vast geen optie :Y)


    .

    Bij mij zijn armbanden vaak juist te klein ... dus ik heb geen idee.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    - Iemand ook te kleine polsen?
    Ja, ik heb echt te dunne polsen. Maar vrienden van me zeggen dat ik té dun ben, en dat ik dan te veel moet eten. Al dat gezeik. (':
    Maar ik heb er geen last van ofzo.
    - Wat doe jij eraan?
    Ik doe er niet echt veel aan, ik doe geen horloges om ofzo. Dat vind ik niet lekker zitten, en anders kijk ik voor de tijd wel op mijn mobiel. (':
    - Waar koop je armbanden en horloge's die wel passen?
    Kun je die niet op maat bestellen, zoals iedereen dat zegt? ;p.
    & armbanden? Tsja, dat is soms wel irritant ja. Maar ik heb al wel een boel leuke armbanden. (:


    Veel succes!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb er geen last van en moest ik er last van hebben vind ik dat eigenlijk ook niet zo erg (:


    Keep on smiling

    Ik heb ook dunne polsen, al mijn vingers kun er rondom heen haha, maar ik koop niet echt vaak horloges ofzo. En als ik dat wel doe dan neem ik altijd eentje die perfect past. Geld ook voor armbandjes (:

    Mijn polsen zijn dun maar de kleinste maat zal me heel misschien passen
    Dus ik denk niet dat ik er last van heb Kheb geen horloge stuk en ik had geen zin meer om een nieuwe te kopen......
    XXXN

    Ik heb ook ultra dunne polsen.
    Je moet naar de markt gaan. Bij mij konden ze die zo klein mogelijk maken als ik maar wilde. En het waren schakeltjes.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik heb ook dunne polsen, wat irritant is als je armbanden wilt, maar met horloges heb ik geen probleem ^^. Bij mijn horloge konden ze een paar van die schakeltjes eruit halen ^^.
    Dus nu past die ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    mijn polsen zijn ook dun maar ik koop dan gwn horloges met een bandje van leer dat staat ook nog mooi kijk maar bij kijkshop en armbanden gwn strakke kopen kijk maar bij de six


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Cloudburst schreef:
    (...)

    goudhaartje schreef:
    mijn polsen zijn ook dun maar ik koop dan gwn horloges met een bandje van leer dat staat ook nog mooi kijk maar bij kijkshop en armbanden gwn strakke kopen kijk maar bij de six