• Ja, ik heb te dunne polsen. Ik wilde vandaag dus een super mooi horloge gaan kopen, dus ik pas hem daar in de juwelier. Hij valt veel te groot. Het was al de kleinste maat. Pas ik een ander horloge. Past ook alweer niet, ook te groot. Nou, toe ging ik maar eens bij een andere juwelier kijken. Toen zag ik weer een leuk horloge! Dus ik weer passen. En je raad het al, alweer te groot. Het komt omdat het geen horloge's zijn met bandjes, maar echt met slotjes, dat komt gewoon omdat ik met een bandje leijk vindt. Maar slotjes passen mij gewoon niet en daar ben ik nu dus boos over. Mijn polsen zijn gewoon veel te dun, te klein, te raar.
    Mijn vragen:
    - Iemand ook te kleine polsen?
    - Wat doe jij eraan?
    - Waar koop je armbanden en horloge's die wel passen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Die probleem heb ik dus ook. :|
    Ik zie soms wel een mooi armband staan en dan pas ik hem glijd hij zo van mijn pols. Daarom draag ik niet zo vaak armbanden want als ik een zwaai beweging maak vliegen ze soms van mijn pols weg. :8


    You can run but not hide

    ik heb dunne vingers en dunne polsen


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb een horloge met schakeltjes en je kunt er zoveel schakeltjes van tussen laten als je wilt. Hoe breder je pols hoe meer schakeltjes hoe dunner hoe minder dus


    For once I want to be the car crash.

    - Iemand ook te kleine polsen?
    super dun ;'D
    - Wat doe jij eraan?
    erhm.. niks x'D?
    - Waar koop je armbanden en horloge's die wel passen?
    gewoon waar ik wil, als ze niet passen vraag ik of ze een par steentjes eraf willen halen. de massieve krijg ikzoizo wl om, en horloges koop ik met band. En als die nog te groot zijn, vraag ik of ze er een paar extra gaatjes bijmaken. En als je een leuk horloge ziet, kan je toch vragen of ze er inplats van slotjes, bandejs eraan maken :'D?


    Beautiful people, are people who smile.

    Mijn polsen zijn in vergelijking met de rest van mijn lijf redelijk dun, hoewel het ook wel meevalt want ik weeg een zuinige 70 kilo.

    De juwelier kan bij bepaalde horloges schakels verwijderen zodat ze wel om je pols passen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Komt omdat je te weinig eet:Y)

    :D

    xD

    Kun je ze niet kleiner laten maken? Dat doe ik meestal, ik heb ook gele dunne polsen namelijk.


    -

    Ik knoop onder mn horloge altijd een soort zwart stof/lint-ding, zodat hij er niet af slingert als ik zwaai ofzo :]


    The sweet glinster of the moonlight shines on you.

    xNoTiTiEx schreef:
    de slotjes kan je bij de kassa verkleinen, dan halen ze wer 1 of meer slotjes tussen uit. Heb ik ook gedaan


    Don't stop believing, and you will be happy

    Ik ken dat verschijnsel.... ¬¬
    Heel irritant. Ik draag meestal armbandjes die stelbaar zijn (of knoopbaar, ook heel handig..), of die open zijn aan een kant zeg maar. En anders moet ik het laten vermaken. Horloges pas ik bijna nooit en daar had ik toevallig laatst heeeeel veel geluk mee na heel lang zoeken. :Y)
    Anders had ik vaak wel gewoon een horloge maar te groot, dan deed ik er meestal 1 of 2 strakke armbandjes onder en liet ik het daarop hangen. :]


    Everybody's got me looking in the wrong direction..

    Psychic schreef:
    Ik heb ook hele dunne polsen, maar ik draag bijna geen horloges/armbanden enzo. En misschien kun je aan een juwelier vragen of ze hem voor je willen verstellen?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 9:23 ]

    Jee lotgenoten

    Te dun (valt nog mee)
    Te dunne polsen dat is eng ik paste een horloge met bandje + gaatjes niet. Heb nu dus een heel kinderachtig Roze kinderhorloge. Maar ach die is nu ook kapot. Geen idee wat je eraan moet doen koop een heel goedkoop disney horloge ofzo en doe gewoon om. Dat is super vet.


    Het komt wel goed schatje <3

    Ik heb heel dunne polsen en bijna niets past mij. ik draag daarom ook niet zo vaak armbanden, maar doe ik het wel dan draag ik of van die armbanden met heel veel gaatjes zodat jouw maat er ook wel bij zit, of van die alle maten armbanden die zo om je polsen sluiten.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Ik heb ook dunne polsen maar ik draag idd ook geen armbanden enzo