• Ja, ik heb te dunne polsen. Ik wilde vandaag dus een super mooi horloge gaan kopen, dus ik pas hem daar in de juwelier. Hij valt veel te groot. Het was al de kleinste maat. Pas ik een ander horloge. Past ook alweer niet, ook te groot. Nou, toe ging ik maar eens bij een andere juwelier kijken. Toen zag ik weer een leuk horloge! Dus ik weer passen. En je raad het al, alweer te groot. Het komt omdat het geen horloge's zijn met bandjes, maar echt met slotjes, dat komt gewoon omdat ik met een bandje leijk vindt. Maar slotjes passen mij gewoon niet en daar ben ik nu dus boos over. Mijn polsen zijn gewoon veel te dun, te klein, te raar.
    Mijn vragen:
    - Iemand ook te kleine polsen?
    - Wat doe jij eraan?
    - Waar koop je armbanden en horloge's die wel passen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Geen last van, maar ik draag het verder niet. Maar je hebt toch ook horloges die je kunt verstellen op maat? Mijn moeder kon dat wel met haar vorige [:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Jup, me. Mijn polsen zijn echt extreem dun. Ik zag ooit echt de armband van mijn dromen en die was natuurlijk weer te groot -.- vet irritant.
    Ik kan ook bijna geen armbanden aan, maar het komt zo nu en dan voor dat ik er een zie die wel past :'D Of gewoon armbandjes met touwslotjes die je dan op z'n strakst aantrekt ofzo..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb ook hele dunne polsen, maar ik draag bijna geen horloges/armbanden enzo. En misschien kun je aan een juwelier vragen of ze hem voor je willen verstellen?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Kun je er geen op maat laten maken, ofzo? ..


    Some people make the world special just by being in it

    Psychic schreef:
    Ik heb ook hele dunne polsen, maar ik draag bijna geen horloges/armbanden enzo. En misschien kun je aan een juwelier vragen of ze hem voor je willen verstellen?


    Ja, dat had ik gevraagt, maar omdat het een slotje was, konden ze dat niet doen. En daar baal ik van want dat horloge dat ik eerst wou kopen was echt super! (H) (huil)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben verslaafd aan armbanden en heb dunne polsen. Maar niet wat je noemt té dun. Als ik een armband om heb, dan is best wel groot voor mijn pols. Maar het is niet zo dat ie van mijn hand afvalt. Dus ik zit hier niet erg mee.


    we've only said goodbye with words

    ^ Bij mij glijd bijna alles eraf, daarom heb ik ook maar twee armbanden in totaal...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    de slotjes kan je bij de kassa verkleinen, dan halen ze wer 1 of meer slotjes tussen uit. Heb ik ook gedaan


    DUDE! Get a life!!!

    Psychic schreef:
    Ik heb ook hele dunne polsen, maar ik draag bijna geen horloges/armbanden enzo.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Wat zal ik doen? Zal ik toch maar een te groot horloge kopen, of zal ik een lelijk (vind ik) bandjes horloge kopen? Want ik ga zo de stad in en wil echt een horloge hebben! Wie helpt?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Psychic schreef:
    Ik heb ook hele dunne polsen, maar ik draag bijna geen horloges/armbanden enzo. En misschien kun je aan een juwelier vragen of ze hem voor je willen verstellen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb ook te dunne polsen:
    -Armbandjes koop ik altijd te groot, zodat ik ze 2x om kan slaan en dan zitten ze goed.:Y)
    -Mijn horloge heeft gewoon een bandje:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik heb dat ook!
    maar ik heb zo'n horloge waar twee slotjes aan zitten en dus kon ik er een slotje tussenuit halen (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ja die van mij zijn ook eng dus..
    maar ik draag nooit horloge's, gewoon omdat ze me niet passen, en armbandjes laat ik vermaken als het niet past..


    Never forget the things that make you smile

    ik heb er gelukkig geen last van(A)


    ....