• Nou, dat er hier maar een paar moderators zijn waar je echt wat aan hebt. Ik zal een voorbeeld geven: Op het forum, Bomm, Yuni, Laura, en nog een stuk of 2, zijn bijna de enige die onzinnige dingen op het stamcafé sluiten, en dat is lullig, aangezien er veeeel meer mods zijn. Nee, het is niet zo dat ik ineenkeer wíl dat het gesloten word ofzo, maar ik vind het sneu dat er zóveel mods zijn, en dat er maar zó weinig iets doen om de site een beetje in orde te houden.
    En voel je als moderator als je wel wát doet op deze site, niet aangesproken, maar ik heb het alleen over die kinderen die geen flikker doen, en alles aan hun mede-mods overlaten.

    Zo, dat was weer een preek van Julia.

    Mee eens.

    De mods die geen ene flikker uitvoeren moeten eigenlijk helemaal geen mod zijn vind ik ;).

    Inderdaad.
    Nja ze zijn dan wel moderator, maar als ze er eigenlijk niets voor doen, dan vind ik eerlijk gezegd -sorry dit is mijn mening- dat ze die titel 'moderator' niet verdienen. ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Inderdaad.
    Nja ze zijn dan wel moderator, maar als ze er eigenlijk niets voor doen, dan vind ik eerlijk gezegd -sorry dit is mijn mening- dat ze die titel 'moderator' niet verdienen. ö
    uhuh.

    het valt mij op dat er meestal zo weinig mod's online zijn. of ligt dat aan mij ? =S


    One man's fun is another's hell.

    Ja inderdaaaaad xD *heel vaag* Maar het is wel zo, ik ken er maar een paar terwijl ik bijna dag en nacht op het forum zit! En dat zijn zo'n beetje degene die hierin gereageerd hebben. Er zijn er volgens mij zo veel die nooit online komen...

    het valt mij op dat er meestal zo weinig mod's online zijn. of ligt dat aan mij ? =S
    Nee, licht niet aan jou, de helft van de mods komt haast niet/nooit online.