• Nou, dat er hier maar een paar moderators zijn waar je echt wat aan hebt. Ik zal een voorbeeld geven: Op het forum, Bomm, Yuni, Laura, en nog een stuk of 2, zijn bijna de enige die onzinnige dingen op het stamcafé sluiten, en dat is lullig, aangezien er veeeel meer mods zijn. Nee, het is niet zo dat ik ineenkeer wíl dat het gesloten word ofzo, maar ik vind het sneu dat er zóveel mods zijn, en dat er maar zó weinig iets doen om de site een beetje in orde te houden.
    En voel je als moderator als je wel wát doet op deze site, niet aangesproken, maar ik heb het alleen over die kinderen die geen flikker doen, en alles aan hun mede-mods overlaten.

    Zo, dat was weer een preek van Julia.

    Ja, nou ik was op vakantie toen het ingesteld werd, en ik begin het te begrijpen enzo. Maar daarvoor, stuurde ik altijd PB, naar mensen die verboden reclame hadden gemaakt. Oeh, en ik heb users boos gemaakt! Er was zelfs een haat aan Lra account. Jaja.


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)Dat kan, maar als je gewoon weet dat er een melding is, en die negeert, vind ik dat echt sneu.

    jah ik kyk altijd dn op die gene´s pro als die al een straf heeft gekrege (A)


    when words fail, music speaks.

    Ja, nou ik was op vakantie toen het ingesteld werd, en ik begin het te begrijpen enzo. Maar daarvoor, stuurde ik altijd PB, naar mensen die verboden reclame hadden gemaakt. Oeh, en ik heb users boos gemaakt! Er was zelfs een haat aan Lra account. Jaja.
    Dat is sneu ja... maarja, als je het gewoon een beetje onder controle moet krijgen enzo, is dat te begrijpen, maar sommige negeren alles enzo.

    (...)Hmm, krullebol ken ik qua werk niet ofzo, maar van sommige mods hoor je gewoon helemaal niets, en zijn ook never nooit online ofzo.

    uhu dt heb ik ook zie ik zow een naam int rood staan.. is die ook mod? whaha das egt sstom!


    when words fail, music speaks.

    wat reageren er opeens veel mensen x']


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    krullebol is echt heel onzeker over alles wat ze hier doet. Ik probeer haar over te halen enzo, dat ze echt wel goede dingen doet. Maar ze raakt maar niet overtuigd. Het is wel kut, om in de stijl van het topic te blijven, dat je dat altijd hebt..


    You'd took my breath but I'll survive.

    krullebol is echt heel onzeker over alles wat ze hier doet. Ik probeer haar over te halen enzo, dat ze echt wel goede dingen doet. Maar ze raakt maar niet overtuigd. Het is wel kut, om in de stijl van het topic te blijven, dat je dat altijd hebt..

    jah vomorgen ook we ware de enigste mods. on en toen vroeg ze me dingen enzo
    uhu idd das gwn altijd zoow xD


    when words fail, music speaks.

    krullebol is echt heel onzeker over alles wat ze hier doet. Ik probeer haar over te halen enzo, dat ze echt wel goede dingen doet. Maar ze raakt maar niet overtuigd. Het is wel kut, om in de stijl van het topic te blijven, dat je dat altijd hebt..
    Tsja, het is ookwel logisch dat je onzeker bent, als er hier zoveel mods gehaat worden enzo.

    Maarja, ik ga een film huren. DOEI <3

    koewl welke'
    bye! (doeg)


    when words fail, music speaks.

    Ik ben het helemaal met je eens!

    Mee eens.

    De mods die geen ene flikker uitvoeren moeten eigenlijk helemaal geen mod zijn vind ik ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Juulia toch.:D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Bedankt, ik vind het zelf de laatste tijd ook vrij niet goed verdeelt zegmaar. Zeker de helft van de mods is vrijwel ietonline, of doet niets. Terwijl er echt genoeg te doen is.
    En like, als ik dan even 2 dagen weg ben, gaan al die users meteen topics openen 'omdat Bomm er toch niet is.' Like flikker op, dan gooi ik er meteen een ban op. _O_

    koewl welke'

    bye! (doeg)


    Saw 3 :'D Ik heb hem net gezien, en ik vond hem eigenlijk best wel slecht enzo.

    De mods die geen ene flikker uitvoeren moeten eigenlijk helemaal geen mod zijn vind ik ;).

    Ja, inderdaad...
    Juulia toch.

    Jajaja. :'D

    Bedankt, ik vind het zelf de laatste tijd ook vrij niet goed verdeelt zegmaar. Zeker de helft van de mods is vrijwel ietonline, of doet niets. Terwijl er echt genoeg te doen is.

    En like, als ik dan even 2 dagen weg ben, gaan al die users meteen topics openen 'omdat Bomm er toch niet is.' Like flikker op, dan gooi ik er meteen een ban op.
    Dat bedoel ik. Eigenlijk zouden er gewoon regels moeten komen voor het mod zijnde. Zoals meer dan 3uur per week achter Quizlet zitten, en dat soort dingen. Op gsm is er zelfs een leeftijds grens. 14jaar en ouder om mod te zijn dus, en dat vind ik wel goed, dat het mod zijn is ook een beetje een volwassen taak.. Niet dat sommige mods van 12/13 het niet goed doen ofzo, want ik vind dat je vanaf 12jaar wel volwassen kan ordenen.