• Nou, dat er hier maar een paar moderators zijn waar je echt wat aan hebt. Ik zal een voorbeeld geven: Op het forum, Bomm, Yuni, Laura, en nog een stuk of 2, zijn bijna de enige die onzinnige dingen op het stamcafé sluiten, en dat is lullig, aangezien er veeeel meer mods zijn. Nee, het is niet zo dat ik ineenkeer wíl dat het gesloten word ofzo, maar ik vind het sneu dat er zóveel mods zijn, en dat er maar zó weinig iets doen om de site een beetje in orde te houden.
    En voel je als moderator als je wel wát doet op deze site, niet aangesproken, maar ik heb het alleen over die kinderen die geen flikker doen, en alles aan hun mede-mods overlaten.

    Zo, dat was weer een preek van Julia.

    :)


    AAP

    Ik ben het met je eens =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik ben het met je eens =]
    -proud-

    jajajaaa..

    yesh ik heb Julia trots gemaakt x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    yesh ik heb Julia trots gemaakt x]
    Ik was ookal heel trots op mijn preek. ;a

    (...)Ik was ookal heel trots op mijn preek. ;a


    Het was ook heel mooi geschreven ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    Het was ook heel mooi geschreven ;]
    ;giggle;

    (...);giggle;


    Wat reageren er weer veel mensen =='
    Gelukkig ben ik hier x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ze voelen zich uitgelult. :'D

    ben het ook helemaal met je eens

    ik vin ut juist lullig op die topic´s te sluite :S drm do eik dat bijna nooit maar als ze me iets vrage mensen dn help ik wel (A) O_o weer ene preek van mij ... (zip)


    when words fail, music speaks.

    ik vin ut juist lullig op die topic´s te sluite :S drm do eik dat bijna nooit maar als ze me iets vrage mensen dn help ik wel (A) O_o weer ene preek van mij ... (zip)
    Dat noem ik geen preek. Het is niet lullig om topics te sluiten, ik vind alleen dat het op het off-topic wel mag, jeweetwel, onzindingen, maar in het stamcafé[ikzegditmetpijninmijnhart] vind ik dat je ze gewoon moet sluiten. [/word volwassen] En als jij gewoon mensen helpt, en het werk niet aan andere mods overlaat, heb ik het niet over jou. ^^

    (...)Dat noem ik geen preek. Het is niet lullig om topics te sluiten, ik vind alleen dat het op het off-topic wel mag, jeweetwel, onzindingen, maar in het stamcafé[ikzegditmetpijninmijnhart] vind ik dat je ze gewoon moet sluiten. [/word volwassen] En als jij gewoon mensen helpt, en het werk niet aan andere mods overlaat, heb ik het niet over jou. ^^

    najah ik heb ook heelveel nutteloze topic´s x´D ook gwn bij stamcafé dus (lol)


    when words fail, music speaks.

    (...)
    najah ik heb ook heelveel nutteloze topic´s x´D ook gwn bij stamcafé dus (lol)
    Als die topics gewoon vol gemaakt worden, vind ik zelf dat eerlijk gezegt ook niet erg ofzo, ik doe het trouwens zelf ook, nouja, nu niet meer bij het stamcafé... maar ik vind het gewoon lullig, dat er maar een paar mods zijn die alles in hun uppie moeten regelen.