• Nou, dat er hier maar een paar moderators zijn waar je echt wat aan hebt. Ik zal een voorbeeld geven: Op het forum, Bomm, Yuni, Laura, en nog een stuk of 2, zijn bijna de enige die onzinnige dingen op het stamcafé sluiten, en dat is lullig, aangezien er veeeel meer mods zijn. Nee, het is niet zo dat ik ineenkeer wíl dat het gesloten word ofzo, maar ik vind het sneu dat er zóveel mods zijn, en dat er maar zó weinig iets doen om de site een beetje in orde te houden.
    En voel je als moderator als je wel wát doet op deze site, niet aangesproken, maar ik heb het alleen over die kinderen die geen flikker doen, en alles aan hun mede-mods overlaten.

    Zo, dat was weer een preek van Julia.

    Ik zal een voorbeeld geven: Op het forum, Bomm, Yuni, Laura, en nog een stuk of 2, zijn bijna de enige die onzinnige dingen op het stamcafé sluiten, en dat is lullig, aangezien er veeeel meer mods zijn.
    THank youuu!


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)Als die topics gewoon vol gemaakt worden, vind ik zelf dat eerlijk gezegt ook niet erg ofzo, ik doe het trouwens zelf ook, nouja, nu niet meer bij het stamcafé... maar ik vind het gewoon lullig, dat er maar een paar mods zijn die alles in hun uppie moeten regelen.

    das waar maar sommige mods. kome bijna nooit no enzo das ook wierd eigenlijk :S


    when words fail, music speaks.

    Oh maaar om er even bij te zeggen, veel andere mods zijn vaak op profielen, en controleren quizzen n fotoboeken enzo.. Dat is ook een belangrijk deel!


    You'd took my breath but I'll survive.

    Uhuu idd

    Ben het met je eens maar BoHartjTom is er ook nog hea ;)

    Uhuu idd

    Ben het met je eens maar BoHartjTom is er ook nog hea ;)

    jaah ik ben der ook nog (A)


    when words fail, music speaks.

    Ja : HALLOOOOO BoHartJTom!(hoera)


    You'd took my breath but I'll survive.

    halloow (A)


    when words fail, music speaks.

    halloow (A)

    oe lkkr droog (lol)


    when words fail, music speaks.

    Oh maaar om er even bij te zeggen, veel andere mods zijn vaak op profielen, en controleren quizzen n fotoboeken enzo.. Dat is ook een belangrijk deel!
    Ik zei ookal, als je wél iets doet, is het niet zoo diegene bedoelt... maar ik ken een paar mods [/noem geen namen] die gewoon letterlijk tegen mij zeiden, dat als ze een medling kregen ofzo, dat ze die gewoon aan een andere mod overlaten, omdat ze daar niet goed in zijn ofzo.

    Hahahaha!



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Wat een boeiende info!)


    You'd took my breath but I'll survive.

    Uhuu idd

    Ben het met je eens maar BoHartjTom is er ook nog hea ;)
    Er stond ook, en nog een stuk of 2.. [of meer natuurlijk]
    Maar ik vind het gewoon kut dat sommige mods al het zware, irritante werk op zich moeten nemen.

    (...)Ik zei ookal, als je wél iets doet, is het niet zoo diegene bedoelt... maar ik ken een paar mods [/moen geen namen] die gewoon letterlijk tegen mij zeiden, dat als ze een medling kregen ofzo, dat ze die gewoon aan een andere mod overlaten, omdat ze daar niet goed in zijn ofzo.

    als ik een melding krijg lees ik hem altijd te laat O_o en dan heeft die gene al ee nstraf gekrege van een andere mod.


    when words fail, music speaks.

    (...)Er stond ook, en nog een stuk of 2.. [of meer natuurlijk]
    Maar ik vind het gewoon kut dat sommige mods al het zware, irritante werk op zich moeten nemen.

    krullebol doet ook heelveel dervoor maar is der ook onzeker over


    when words fail, music speaks.

    (...)
    als ik een melding krijg lees ik hem altijd te laat O_o en dan heeft die gene al ee nstraf gekrege van een andere mod.
    Dat kan, maar als je gewoon weet dat er een melding is, en die negeert, vind ik dat echt sneu.

    (...)
    krullebol doet ook heelveel dervoor maar is der ook onzeker over
    Hmm, krullebol ken ik qua werk niet ofzo, maar van sommige mods hoor je gewoon helemaal niets, en zijn ook never nooit online ofzo.