• I. SWEAR.
    Gisterennacht lag ik te slapen, tot ik wakker werd gemaakt door een heel raar/vies geluid. Het was vijf uur, dan slááp ik meestal nog zeker tot elf uur (in het weekend). Maar dan dus niet. 't Was net alsof er een groep baby's naast mijn raam lagen te huilen.
    Moet je weten: ik heb geen bovenverdieping, wij hebben alleen gelijkvloers dus is dat vlak naast mij.
    Bleken het dus katten te zijn. Like, ik werd echt kwaad. Stomme rotbeesten, ga iemand anders nacht verkwisten! Gvd, dat is al de vijfde keer dat die kutwezens naast mijn raam staan, seriously.
    Ik ben gisteren uit woede naar buiten gegaan (in mijn pyjama, op mijn blote voeten en het gras was nat!) en toen heb ik een bezem naar het groepje katten gegooid.
    Tazz, ik haat ze.

    Flynn schreef:
    (...)Lmao, honden zijn al eeuwen de beste vriend van de mens en daar heb je tenminste wat aan. Katten zijn dagenlang weg en komen alleen voor eten thuis, rofl. Honden doen niet alleen wat als je ze beloond, dat is gewoon onzin wat je zegt. Die kun je tenminste trainen en ze zorgen voor je als je ziet wat honden allemaal doen.

    OT: Ik had hetzelfde gedaan ._. Ik vind die beesten vreselijk. Smorgens zat er ook zon beest in de tuin te miauwen enzo, BAH. Mijn hond werd helemaal gek en ontsnapte bijna de deur uit. Als dat was gebeurd kon die kat 't vergeten 8D

    Mijn kat is heel lief en schattig en lief en aaibaar en lief. :Y)

    Want ze zit meestal bij mij, gewoon om wat te kijken of knuffelen, slaapt op mijn voetjes, komt naast me liggen als ik huiswerk aan het maken ben en dergelijke. :3

    Ze komt dus niet enkel naar huis voor eten. :((

    goh away kitteeeeeh, lol
    is inderdaad niet zo geweldig als katten je wakker maken (:


    Let's do this poo

    Katten hebben allemaal een eigen persoonlijkheid, en dat is leuk :3
    En ik vind het juist leuk dat ze zo eigenwijs zijn 8D
    ~lol sorry, ik moet even de katten verdedigen :3~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Frostbite schreef:
    Katten hebben allemaal een eigen persoonlijkheid, en dat is leuk :3
    En ik vind het juist leuk dat ze zo eigenwijs zijn 8D
    ~lol sorry, ik moet even de katten verdedigen :3~

    >;[ katten zijn kutwezens
    lol jk :3
    Oh ja,
    voor de mensen die denken dat ik het op àlle katten heb, ik heb het op katten die mij (en anderen) 's nachts een hele tijd wakker houden !

    Wahahaha x']

    Katten zijn dik arogant vind ik :'D

    Prodigy schreef:
    (...)
    Mijn kat is heel lief en schattig en lief en aaibaar en lief. :Y)

    Want ze zit meestal bij mij, gewoon om wat te kijken of knuffelen, slaapt op mijn voetjes, komt naast me liggen als ik huiswerk aan het maken ben en dergelijke. :3

    Ze komt dus niet enkel naar huis voor eten. :((


    Inderdaad. :3
    Mijn katten zijn ook hartstikke lief, ookal heb ik er vijf. Ik vind het niet kut.

    En je had die katten ook gewoon kunnen wegjagen door je stem te verheffen, je hoefde er toch niet meteen iets naartoe te gooien? Hoe zou jij het vinden moest iemand iets naar jou toe gooien als je kut bezig was?
    En katten zijn wél hygiënischer dan honden, zij wassen zichzelf en een hond zet je in bad.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Inderdaad. :3
    Mijn katten zijn ook hartstikke lief, ookal heb ik er vijf. Ik vind het niet kut.

    En je had die katten ook gewoon kunnen wegjagen door je stem te verheffen, je hoefde er toch niet meteen iets naartoe te gooien? Hoe zou jij het vinden moest iemand iets naar jou toe gooien als je kut bezig was?
    En katten zijn wél hygiënischer dan honden, zij wassen zichzelf en een hond zet je in bad.

    Hé weet je? Als je er vier keer naar roept dat ze moeten oprotten en dan nog niet weggaan, dan raakt je geduld best wel op (: Dan smijt je er iets naar.

    ik hou van katten
    Maar ja, soms kunnen ze eens ambetant doen, ja

    Frostbite schreef:
    Katten hebben allemaal een eigen persoonlijkheid, en dat is leuk :3
    En ik vind het juist leuk dat ze zo eigenwijs zijn 8D
    ~lol sorry, ik moet even de katten verdedigen :3~


    + Gooi volgende keer gewoon een pantoffel naar hen door de raam? :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    (...)

    + Gooi volgende keer gewoon een pantoffel naar hen door de raam? :Y)

    Wij hebben een muggendinges bij het raam -zo iets dat muggen tegenhoud- en dat kan ik niet wegnemen?

    Ja, dan heb je gezelschap van je katje. Maar beschermen die je? Neeeh.
    Honden: Blindegeleidenhond -ofzo-, waakhond, helpen mensen die gehandicapt zijn, speurhonden.
    Tatatadaaa. En je kunt er fatsoendelijk mee spelen.
    Maar ff serieus, honden zijn serieus beter dan katten ;x En dat zeg ik niet omdat ik er zelf een heb, maar dat is al eeuwen lang zo ;x

    En nu kap ik voor dat er een discussie komt, lol. Daar ben ik niet op uit C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Eloquently schreef:
    (...)
    Wij hebben een muggendinges bij het raam -zo iets dat muggen tegenhoud- en dat kan ik niet wegnemen?


    Ah, okay, voer mijn plan dan maar af :')


    Home is now behind you. The world is ahead!