• I. SWEAR.
    Gisterennacht lag ik te slapen, tot ik wakker werd gemaakt door een heel raar/vies geluid. Het was vijf uur, dan slááp ik meestal nog zeker tot elf uur (in het weekend). Maar dan dus niet. 't Was net alsof er een groep baby's naast mijn raam lagen te huilen.
    Moet je weten: ik heb geen bovenverdieping, wij hebben alleen gelijkvloers dus is dat vlak naast mij.
    Bleken het dus katten te zijn. Like, ik werd echt kwaad. Stomme rotbeesten, ga iemand anders nacht verkwisten! Gvd, dat is al de vijfde keer dat die kutwezens naast mijn raam staan, seriously.
    Ik ben gisteren uit woede naar buiten gegaan (in mijn pyjama, op mijn blote voeten en het gras was nat!) en toen heb ik een bezem naar het groepje katten gegooid.
    Tazz, ik haat ze.

    Hmm.. Katten horen 's nachts niet buiten, veelste gevaarlijk voor die aso's die het grappig vinden om ze pijn te doen. & Somige schoppen ze de deur uit als ze weg gaan vanplaats in de schuur of in de hal te doen. Stellete aso's bah, geen wonder dat er katten worden vermist.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ja katten kun je ook trainen de mijne kan HUMANOID zeggen en i love you en alsnog doet ie wat ie wilt en katten zijn hygienischer dan honden


    Je mpp moeder swaa

    CBlover16 schreef:
    medelijden. $
    ik heb zelf ook een kat. en ik hou van hem ! <3
    alleen dat je het kut vind kan ik begrijpen.
    ik zou het ook niet ffijn vinden hoor. ;x


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.

    Katten zijn geen kutwezens ;o
    -al zou ik ook wel boos zijn in zo'n situatie (cat)-


    Happiness hit her like a train on a track

    Da's kut, maar I still love cats. Ze kunnen ook lief zijn hoor! <3


    You are beautiful, you are love.

    dat wat jij meemaakt is kut

    maar mijn eigen kat ligt altijd op mijn schoot :3
    dus katjes zijn niet zo kut hoor :3


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ocharme :X vo die beestjes he..
    Is da nu zo'n erg ale ja :X Da houdt ooit wel eens op.
    En katte zijn geen kutwezens =)


    Stop wishing, Start doing..

    RaWwrDeLuXe schreef:
    wat katten zijn kutwezens? honden zijn kutwezens ze luisteren alleen maar naar hun baasje voor een beloning alsof het slaven zijn maar katten doen gwoon wat ze wille weetjewel?

    Katten doen wat ze willen, dus ze zijn eigenwijs. Honden luisteren tenminste ^^

    JustLikeYou schreef:
    Ocharme :X vo die beestjes he..
    Is da nu zo'n erg ale ja :X Da houdt ooit wel eens op.
    En katte zijn geen kutwezens =)

    Schat, ik zal eens vijf katten naast jou raam komen droppen om vijf uur 's nachts die je wakker janken. een halfuur aan één stuk door. Eens zien wat jij doet, dankje.

    RaWwrDeLuXe schreef:
    ja katten kun je ook trainen de mijne kan HUMANOID zeggen en i love you en alsnog doet ie wat ie wilt en katten zijn hygienischer dan honden

    Dat is niet waar, lol? :')

    Eloquently schreef:
    (...)
    Schat, ik zal eens vijf katten naast jou raam komen droppen om vijf uur 's nachts die je wakker janken. een halfuur aan één stuk door. Eens zien wat jij doet, dankje.
    Ik vind miauwen zo'n kut geluid, eh. En dat een half uur door ._. Wtf.


    I live for the applause, you will die for it.

    Flynn schreef:
    (...)Ik vind miauwen zo'n kut geluid, eh. En dat een half uur door ._. Wtf.

    Like, zeker als het op een huilende baby lijkt, maar dan nog véél en véél erger. Ik geef mezelf gelijk dat ik die bezem er naartoe heb gegooid (en ik hoop dat het op één van die beesten hun smoel is terecht gekomen) want vijf nachten in twee weken dat is een beetje te veel.

    Hahaha, sorry ik zie het ook al helemaal voor me. Maar ik begrijp je helemaal. Ik heb een hekel aan katten, en als die beesten dan ook nog eens voor je raam zitten te janken. Haha (:

    Hm, ik hou wel van mijn kat. Maar hij heeft mijn hamster vermoord en hij zaagt echt ALTIJD om eten enzooo... Jezes.

    xoxo


    Hellz Yeah, Bitch.

    Heb ik ook..
    We noemen het hier kattentijd.. want telkens al dat vervelend vies geschreeuw/gehuil is geweest heeft onze buur z'n katten, jongen..
    En het ergste van al.. ze kijken niet naar hun katten en zo lopen er uiteindelijk duizenden van rond..