• Oke hier gaat het over:

    Een meisje die kan mega goed zingen, maar de mensen die van een gewone tiener, een beroemde zanger(es) kan maken vinden haar te lelijk voor dit soort werk, terwijl haar beste vriendin voor geen meter kan zingen, gaat zij het ook proberen, en haar laten ze wel toe, want: zij is mooi. Het meisje denkt dat ze goed kan zingen, omdat ze haar aannemen, maar nu willen haar managers dat ze gaat playbacken, maar zij heeft een hekel aan vals spelen.

    De vader van het meisje dat goed kan zingen is overleden

    Het nichtje van de mooie knappe vriendin, is een nogal sluw meisje,, ze probeert via haar nicht ook beroemd te worden, ze denkt dat ze knap is, maar ze is eigenlijk een lelijk eendje, dan probeert ze het meisje dat goed kan zingen tegen haar zus op te zetten (dit doet ze uit jaloesie)

    En dan is er natuurlijk ook nog een pestkop, hij/zij hoorde dat het meisje dat goed kan zingen niet is toegelaten en gaat haar daar mee pesten, maar hij/zij flirt met(als het een jongen is) of doet mega aardig tegen (als het een meisje is) het mooie knappe meisje, dus als het meisje die goed kan zingen jankend bij haar vriendin aankomt, en verteld dat de pest kop haar pest, geloofd haar vriendin haar niet.



    Rollen:
    Meisje die goed kan zingen (hoofdrol): BEZET! Annelies
    mooie, knappe vriendin (hoofdrol): BEZET! Nicole
    Maneger: BEZET! Monkeyball
    Moeder Meisje die goed kan zingen(kleine rol): BEZET!! Raquel
    Moeder mooie en knappe vriendin (kleine rol): BEZET!! Eline
    Nichtje knappe en mooie vriendin (grote rol): BEZET!!!: Luna
    Pestkop (grote rol): Nicky
    Leraar(es): Kim

    en dit moet ik weten:

    Rol:
    Naam:
    Karakter:
    Tekstje:
    Waarom wil je die rol?:





    Op de andere topic werd niet meer gereageerd:( dus hier een nieuwe:)


    Rol: lerares

    Naam: Kim

    Karakter: Lief soms erg verlegen en eigenwijs

    Tekstje:
    Hey

    ik ben kim
    ik ben lief soms erg verlegen en eigenwijs
    Ik hou van mooi weer en reizen
    -XxX- Kim
    Waarom wil je die rol?: dan is er weer een rol bezet

    Rol: Pestkop

    Naam: Nicky

    Karakter: Bitchy

    Tekstje:
    Haay mijn naam is nicky
    Ik pest al heel lang een kind genaamd annelies
    Ik heb een keer gehoord dat ze goed kon zingen en dan is ze niet eens aangenomen arm kind
    ik zit dus nu lekker te stoken tussen haar vriendinnen :P
    Dat verdiend ze ook haha(6)
    maar ik ga weer heb wel wat betere dingen te doen dan het over haar te hebben mzzl (K)

    Waarom wil je die rol?: Dan heb je weer iemand voor je quiz en kan je er aan werken ;)


    You can't touch music but music touch you


    Rol: lerares

    Naam: Kim

    Karakter: Lief soms erg verlegen en eigenwijs

    Tekstje:
    Hey

    ik ben kim
    ik ben lief soms erg verlegen en eigenwijs
    Ik hou van mooi weer en reizen
    -XxX- Kim
    Waarom wil je die rol?: dan is er weer een rol bezet


    je krijgt hem:)

    Rol: Pestkop

    Naam: Nicky

    Karakter: Bitchy

    Tekstje:
    Haay mijn naam is nicky
    Ik pest al heel lang een kind genaamd annelies
    Ik heb een keer gehoord dat ze goed kon zingen en dan is ze niet eens aangenomen arm kind
    ik zit dus nu lekker te stoken tussen haar vriendinnen :P
    Dat verdiend ze ook haha(6)
    maar ik ga weer heb wel wat betere dingen te doen dan het over haar te hebben mzzl (K)

    Waarom wil je die rol?: Dan heb je weer iemand voor je quiz en kan je er aan werken ;)


    je staad erbij:)

    bedankt mensen,, alle rollen zijn nu bezet

    Rol: pest kop

    Naam:Anne

    Karakter: bitchy, kattig, kan het niet hebben als anderen anders denken als zij, kan aardig zijn voor mensen die ze mag

    Tekstje: heeyy ik ben Anne. sommige mensen kunnen mij niet uitstaan en ik heb daar geen moeite mee, ik heb vrienden zat. ik schijn ook veel te pesten maar ik zeg gewoon waar het opstaat. hmm ik klink wel erg bitchy, misschien ben ik dat ook maar nou en... zo denken veel mensen jah over me. mensen vinden me een bitch maar ik ben best oke. nou dat was het. laterzz Anne

    Waarom wil je die rol?: omdat mensen me ook vaak gemeen in schatten. niet echt als een pestkop maar vooral heel erg bitchy en dese rol lijkt me echt mooi ^^

    xx


    She said: I gotta find out for myself

    Rol: pest kop

    Naam:Anne

    Karakter: bitchy, kattig, kan het niet hebben als anderen anders denken als zij, kan aardig zijn voor mensen die ze mag

    Tekstje: heeyy ik ben Anne. sommige mensen kunnen mij niet uitstaan en ik heb daar geen moeite mee, ik heb vrienden zat. ik schijn ook veel te pesten maar ik zeg gewoon waar het opstaat. hmm ik klink wel erg bitchy, misschien ben ik dat ook maar nou en... zo denken veel mensen jah over me. mensen vinden me een bitch maar ik ben best oke. nou dat was het. laterzz Anne

    Waarom wil je die rol?: omdat mensen me ook vaak gemeen in schatten. niet echt als een pestkop maar vooral heel erg bitchy en dese rol lijkt me echt mooi ^^

    xx


    oh ik schreef m na je zij dat alles vol was xD
    sorry !


    She said: I gotta find out for myself