• Bill is een arme jongen van 20 jaar oud. Dag in, Dag uit werkt hij, samen met zijn Broer Tom en zijn twee vrienden Gustav en Georg op de oude boerderij van zijn ouders. Bill draagt al jaren lang een groot geheim met zich mee, dat niemand weet behalve zijn tweelingbroer Tom. Het geheim: hij is verliefd op de prinses van Utopia, Joanna Elisabeth Rosa

    Het verhaal zal zich afspelen uit de ogen van verschillende personages. Het word geschreven in ABN en daarbij wordt het een Love story natuurlijk ^^


    Ik heb dus nog rollen & een titel nodig:

    De rollen:
    tweelingZus Joanna: JimatHatiku
    halfzus joanna: PheebsxPink
    Koningin van Utopia:
    Koning van Utopia:
    Vriendin Georg: LoveandDeath
    BFF Bill (is Lesbisch): KOMMxNOISE
    Stiefzusje Bill en Tom: crunch
    Bedenk zelf een rol:


    INVULLEN:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Hobby:
    Uiterlijk: *beschrijving*
    Extra: *kort iets over jezelf*


    Er zit wel een addertje onder het gras:
    Graag niet al te moderne namen, aangezien het verhaal zich afspeelt in de middeleeuwen.
    &
    Weten jullie een titel?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2010 - 16:45 ]

    Mag ook vriendin tom zijn?


    Never regret something that made you Smile

    MiaMoon schreef:
    Mag ook vriendin tom zijn?


    Nee liever nog even niet, ik zal later in het verhaal info over Tom zijn vriendin vragen.

    [ bericht aangepast op 29 april 2010 - 18:50 ]

    stiefzusje bill en tom
    Volledige naam:Louisa ellis
    Leeftijd:14 jaar
    Karakter:Louisa is een slim meisje, die je wel hoogbegaafd kan noemen. ze is een ontzettende wijs neus en is verschrikkelijk bijdehand, ze houdt ervan om haar 'broers' te irriteren maar krijgt dan vaak straf. ze kan zich gedragen als een kind van drie jaar maar heeft zo ook haar volwassen en serieuze dagen, Louisa is ook erg behulpzaam en helpt daarom haar broers ook vaak met het werk. ze heeft vaak ruzie met tom omdat ze zo wat elkaars aardsvijanden zijn, dag in dag uit heeft ze ruzie
    Hobby:haar 'broers' irriteren, dus bijvoorbeeld bill's haren in zijn slaap invlechten of tom's t-shirt kapot knippen.
    Extra:
    ik ben Louisa, ik ben 14 jaar oud maar kom over als één kind van drie. ik ben de irritantste thuis maar daarmee ook degene die het vaaktste straf heeft, met bill kan ik het nog redelijk goed vinden maar met tom niet. ik haat hem, hij haat mij. opgelost, ik werk net zoals iedereen erg hard en hoop zo wat geld te verdienen. ik ben al een paar maanden verlieft op onze buurjongen, ik ben heel erg goed bevriend met hem en ga vaak met hem de bossen in. ik hoop nog altijd dat hij het zelfde voor mij voelt
    Uiterlijk:Louisa heeft blond gekruld haar wat net over haar schouders komt, mooie sprekende bruine ogen. 1.59m groot.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Volledige naam:Elisatbeth,Minoes
    Leeftijd:1 Jaar ouder dan der zusje
    Karakter:Lief,niewsgierig,eigewijs,wilt altijd gelijk hebben.
    Hobby:Gedichtyen amken,bloem schikken,tekene
    Uiterlijk: *beschrijving*Blond haar,Blauwe ogen houd veel van jurken,gedraagt zich niet als haar stand .
    Extra:Wilt het liefst dat mensen normaal doen en niet eens weten wie ik ben dan.En ontsnapt vaak uit kasteel om buiten te zijn.

    Rol: Zus van joanne

    [ bericht aangepast op 29 april 2010 - 18:51 ]


    Never regret something that made you Smile

    Rol: BFF Bill.

    Volledige naam: Deorwynn Mercia Rochester
    Leeftijd: 22
    Karakter: Vriendelijk, beschermend, ze kan goed inspelen op het humeur van mensen om haar heen. Is erg leergierig.
    Hobby: Ze zingt veel als ze in een goed humeur is en verder leest ze erg graag, maar net zoals bill komt ze uit een arm gezin en heeft haar vader nooit geld om boeken te kopen. Daarnaast zou ze graag willen reizen.
    Uiterlijk: Deorwynn is een opvallende verschijning met lange zwarte haren en een bijna witte huid. Haar ogen lijken te veranderen van kleur. Als ze vrolijk en gelukkig is zijn haar ogen bruin groenig met een twinkeling, tot donkerbruin als ze kwaad of verdrietig is. Ze is niet erg lang 1.65 maar wel erg iel. De meeste mensen zijn altijd bang dat ze zich snel bezeerd maar ze werkt veel in de smederij van haar vader en is dus wel wat gewend.
    Extra: Ze woont alleen met haar vader achter de smederij, haar moeder is tijdens de geboorte overleden en haar vader doet er alles aan om het hoofd boven water te houden. Zelf werkt Deorwynn in de smederij en daarnaast neemt ze links en rechts nog wat baantjes aan om iets extra's binnen te halen. Zo komt ze op een dag ook terecht in de keuken van het kasteel.

    bedankt voor de rol :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    kzou graag de prinses zijn en anders de lisbische vriendin.
    Volledige naam: Sofia of Farrah
    Leeftijd: 16 - 20
    Karakter: lief, behulpzaam, enthousiast, sociaal...
    Hobby: dansen en zingen
    Uiterlijk: mooi, blond... http://farm3.static.flickr.com/2342/2280330548_dc7a1f6e7b.jpg
    Extra: ...

    de prinses of de lesbische BFF

    PRINSES
    Volledige naam: Dianah
    Leeftijd: 17
    Karakter: naief, vrolijk, perfectionistisch
    Hobby: tekenen (tekent stiekem Bill)
    Uiterlijk: lang zwart haar, heel lichte huid en groenbruine ogen...
    Extra: leeft opgesloten in het kasteel, kijkt door haar raam en tekent wat ze ziet ze zal volgend jaar worden uitgehuwelijkt...

    BFF
    Volledige naam: Dinah
    Leeftijd: 19
    Karakter: een feministe, ze komt op voor de vrouwen. is niet op haar mond gevallen, tot grote afgunst van de kerk. zij vinden haar een duivelse verschijning. Bill daarintegen begrijpt haar.
    Hobby: zingen
    Uiterlijk: ros haar, sproetjes, groene ogen
    Extra: is door haar familie verstoten omdat ze lesbisch is


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Zus Joanna ;

    Volledige naam: Saphira
    Leeftijd: 17 jaar
    Karakter: Vrolijk,Romantisch ingesteld,Gehoorzaamd maar heeft ook een grens,Is vrij rustig als ze bij haar ouders is maar in het algemeen is ze best druk en kan moeilijk een dag niet lachen,Is een Dromerig typje,Is een typisch meisje-meisje.
    Hobby: Muziek maken(harp),Lezen,Tekenen,Wandeling door het bos maken,Picknicken.
    Uiterlijk: *beschrijving* Donkerblond haar(maar sommige stukjes zijn bruin),Blanke huid,Bruine ogen,Een ovaal gezicht,Heeft een normaal postuur maar toch meer richting de slanke kant,Is niet zo heel groot maar ook niet klein ze is ong. 1.70
    Extra: *kort iets over jezelf*
    Ik ben Saphira,Ondanks dat de meeste wel weten wie ik ben vertel ik wat over mezelf ; Ik ben dus Saphira,sommige vinden het lastig hoe je het nu moet opschrijven want je zegt ; Safira.Ik ben 17 jaar en ik ben net zoals mijn zusje Joanna prinses van Utopia.Ik weet eigenlijk niet veel over mezelf te vertellen,daarom sluit ik hiermee maar het gesprek af!
    Liefs.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2010 - 19:42 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Vriendin Georg

    Volledige naam: Kim Vos
    Leeftijd: 17
    Karakter: Lief, verlegen, kan soms erg koppig zijn, kan erg Romantisch zijn, is niet bang om vies te worden.
    Hobby: Bij Georg zijn en van hem houden
    Uiterlijk: Blond haar met groene ogen. Ze is 165 cm. Ze is slank.
    Extra: Ze komt uit een arm gezin. Maar dat maakt haar niks uit. Van dat gezin is ze enigst kind. Ze is vanaf toen ze jong was erg door haar ouders afgeschermd omdat ze dachten dat ze haar zouden verliezen. Ze werd op haar 15de verliefd op Georg.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2010 - 19:56 ]

    Zus Joanna

    Volledige naam: Zaneta Ilona Fiore.
    Leeftijd: 18 years.
    Karakter: Gelukkig in haar leven, zoekt het avontuur op, best wel nieuwschierig, soms kan ze verwend overkomen, doet aardig tegen mensen maar vertrouwt ze niet snel, achterdochtig, ze is niet naïef ingesteld.
    Hobby: Ze is artistiek/creatief ingesteld, en houdt van zingen. Paardrijden doet ze alleen niet zo graag, ze heeft er een slechte ervaring mee. Ze praat daar liever niet over.
    Uiterlijk: Donkerblond/lichtbruin haar, lang haar tot net onder haar schouders, diepe hazelbruine ogen, haar lippen zijn perzik-achtig als kleur, als ze lacht kleine kuiltjes in haar wangen en dun van figuur.
    http://monislawa.deviantart.com/art/All-I-Got-Is-My-Scar-162668522
    Extra: Stiekem ben ik jaloers op Joanna, omdat ze zo getalenteerd is. Alles kan zij beter dan ik. Ze krijgt zoveel complimenten dat ze het goed doet van mijn ouders, en ik niet. Ik laat het alleen niet zien, dat ik jaloers op haar ben.. Zo houden ook.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2010 - 20:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.