• Vandaag was het bij ons stuntdag en ik en een vriendin hadden geen zin om te gaan dus toen gingen we spijbelen en naar Arnhem om te shoppen.
    Toen gingen we daar een beetje heel veel kopen en toen had ik iets van 10 tasjes met kleren en andere flutspullen en toen waren mijn handen+voeten dood.
    Maar in de trein werden we van de moeheid weer melig en toen gingen we k3 liedjes enzo zingen. (:
    en toen ging ik icecoffee morsen op mijn broek.(nerd)
    En daar zit nu een joekelvlek in maar toen ging ik er mee door de stad fietsen. ;'D
    ben ik triest?
    (krul).


    als ik val, sta ik op. als ik sta, val ik op.

    Nee, hoezo?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    nee, :'D

    en bij ons was het ook stuntdag, was echt grappig x'D

    L0VEDRUNK schreef:
    Nee, hoezo?


    omdat ik altijd zo ben, en iedereen dan zegt dat ik triest ben. (:
    een van mn vriendinnen heeft zelfs een 'larissa-je-bent-triest-blik.' ;$


    als ik val, sta ik op. als ik sta, val ik op.

    nee je bent niet triest maar gewoon melig ^^

    btw *doet even dom* wat is stuntdag xd


    Cormamin niuve tenna' ta elea lle au'

    frozenheart schreef:
    nee je bent niet triest maar gewoon melig ^^

    btw *doet even dom* wat is stuntdag xd


    dat is de laatste dag dat alle eindexamen mensjes op school zijn en die gaan dan iets raars organiseren, maar meestal is dat stom bij ons op school.


    als ik val, sta ik op. als ik sta, val ik op.

    haha.
    dat waren wij. xD
    slimheid.
    jaaaaa.
    je was triest.
    maar dat ben je altijd.
    en daarom zijn wij getrouwd. (A)


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    L0VEDRUNK schreef:
    Nee, hoezo?


    Just a simple "I love you" (:

    MEGABARBIE schreef:
    (...)

    dat is de laatste dag dat alle eindexamen mensjes op school zijn en die gaan dan iets raars organiseren, maar meestal is dat stom bij ons op school.

    Bij ons niet -denkt aan 6 stinkbommen-
    Muahahaha het enige voordeel dat ik in 5 havo zit. Zaalig was stuntdag, behalve dat de leraren enorm regeltjesgeil zijn =='


    No growth of the heart is ever a waste

    MAARTJExLOVE schreef:
    haha.
    dat waren wij. xD
    slimheid.
    jaaaaa.
    je was triest.
    maar dat ben je altijd.
    en daarom zijn wij getrouwd. (A)


    dan ben jij dat al helemaal.
    of moet ik even al alle mensjes @ Q. gaan vertellen wat voor een leuke dvd jij hebt gekocht vandaag?
    (krul).


    als ik val, sta ik op. als ik sta, val ik op.

    Triest? Nee, integendeel. Je klinkt melig - & dat is alles behalve triest :Y)

    [ bericht aangepast op 29 april 2010 - 20:01 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    & ohja: WTF is stuntdag..? (Belg)


    Beeeeeeeesje :-)

    dat is de laatste dag dat alle eindexamen mensjes op school zijn en die gaan dan iets raars organiseren, maar meestal is dat stom bij ons op school.

    Dat heet b ij ons kolderdag:9~
    Maargoed, je bent niet triest hoor. Bij onze sportvereniging gingen wij naar de turnzaal voor turntraining en onze trainster heeft zo'n klein busje met een hele grote achterbak. Dus daar gingen we met z'n 14en in toen we daarheen gingen en gingen we keihard K3 liedjes zingen. En dat was net zo melig als dat het bij jullie is (tenminste zo klinkt het wel):Y):Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Haha nee hoor ;')


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    haha, oke, gelukkig vinden jullie mij niet triest. _O_
    waarschijnlijk vind je dat wel als je florentine heet en bijna altijd naast me in de klas zit terwijl ik de hele les studio 100 liedjes zing / op je boek schrijf en je koe-etui afpak en door de klas laat vliegen. (:
    nu ik dit lees ben ik eigenlijk niet alleen triest maar zelfs zwaar irritant. ;$
    maar mijn vriendinnen zijn na al die jaren nogsteeds mijn vriendinnen dus zo erg zou ik ook wel weer niet zijn. (A)


    als ik val, sta ik op. als ik sta, val ik op.