• Hahaha, omg. Vandaag was echt zo leuk, ghehe. Examenstunt 2010!
    Als eerst was ik veel te laat weggaan van huis. Om 8.15 gaat de laatste bel en moet je in de klas zijn. Ik ging om 8.05 weg, en ik doe er ongeveer 7 minuten over, hooguit 5. Dus ik stressen.(krul) Dus ik kom aan bij de hekken van school: overal hangen slingers. Ik dacht al: ah oh. Op het schoolplein staan twee opblaas dingen, van die luchtkastelen maar dan in een vorm dat het een soort hindernis is.
    Kom ik binnen: nog meer slingers, overal tape over kluisjes.. En ook over de mijne. Mijn hele kluis was dichtgetaped! Dus ik met mijn sleutel en handen het eraf halen. Ik dacht kuuut, zo kom ik te laat en ik heb geen zin in corvee. Uiteindelijk kwam ik toch op tijd.(krul)
    Toen hadden we pauze, en opeens zagen we allemaal 'dieren' rondlopen. Dit waren leerlingen in kostumen, adoh. We wilden naar Frans gaan, maar ze zei tegen ons: 'Ga maar naar huis.' En toen werd ze meegenomen door een paar 6e klassers.
    Wij dachten: we willen wel meemaken wat er gebeurt. Dus we lopen door de school, en examen studenten liepen met walkietalkies door de school, of met een leraar die ze ergens heen brachten. Opeens horen we dit muziekjes uit alle speakers komen. Dit hoorden we gister ook al, waarna we affiches kregen met daarop: 'Komt dat zien! Spektakel!' Het was aan de ene kant best eng, haha.
    Dus we hoorden dat we naar de beamer schermen moesten kijken in klassen, dus dat deden we. Was het een filmpje waar docenten midden in de nacht uit hun bed werden gehaald. Dit omdat ze een paar dagen ervoor hadden gevraagd waarmee ze die docenten midden in de nacht wakker konden maken, HAHA. Het was echt grappig, die slaperige gezichten en één docent had een pokémon dekbed(krul)
    Daarna gingen we naar buiten, en daar stonden alle docenten bij elkaar. Er was een commandant uit het leger, en hij beval ze jumping jacks te doen, op te drukken, etc. Ik heb het gefilmd, het was echt hilarisch. Ook zo'n hele dikke docent stond daar te puffen en te hijgen, echt te erg. Niemand mag haar trouwens.(krul) Toen nadat dat klaar was, kwamen de examen studenten met super sokers, en spoten alle docenten helemaal nat, HAHA. Het was echt onwijs grappig.(krul)
    Toen gingen de docenten met groepjes naar verschillende actviteiten: door die hindernis van de luchtkasteel, skilat lopen, een quiz in de aula ("Hoeveel wc's zijn er op school?" ) En nog wat meer. Er was een hele dj gekomen, een snackcar met patat en ijs, haha. Toen gingen we naar huis, ik moest mijn stage doen. Toen we weggingen, werd ook iedereen natgespoten. Ik midden in mijn gezicht: haar nat, broek nat, vest nat, schoenen nat... Het was wel echt hilarisch, hahaha. Kwam ik daar zo aan op mijn stage.:Y)
    Man, wat een dag. Wel echt super leuk!
    Omy, wat een lang topic.(krul)
    Oooooja. Ze hadden ook een rij kluisjes weggenomen, en ergens in de gymzaal gezet. (': Mijn vriendin kon haar boeken nergens laten, ahahaha.

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 17:45 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    haha, netzoleuk!
    bij ons gaan ze iedereen natspuiten met water en bier & eieren en meel gooien.
    en daarna de hele school bombarderen met rookbommen + stinkbommen.
    ik sla dit jaar dus maar 'n keertje over. ;]

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 19:00 ]


    als ik val, sta ik op. als ik sta, val ik op.

    Dat is echt een leuke stunt!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    muwhahaha grapsig...onze examenstunt is mislukt


    If you believe in yourself anything is possible

    GENIAAL.


    make cake, not war

    hahaha geweldig x)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    GEWELDIG! _O_

    bij ons doen ze dat niet =(

    Hoe kom je binnen in die hun huizen? o-o

    Anyways, vetcool. :9~


    Only losers can act the way you do

    hehehe ik heb donderdag m'n eigen examenstunt :9~ :}


    There are several things that I have been doing wrong.

    Virtus schreef:
    Hoe kom je binnen in die hun huizen? o-o

    Anyways, vetcool. :9~

    Gewoon, aanbellen?(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    L0VEDRUNK schreef:
    (...)
    Gewoon, aanbellen?(krul)
    Maar dan zijn ze sowieso toch al wakker en kan je hen niet meer uit hun bed halen? (krul)

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 20:23 ]


    Only losers can act the way you do

    Dat vind ik echt geniaal !


    wth.

    Hahha x] Mmm.. wel een goed idee eignlijk ^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Virtus schreef:
    (...)Maar dan zijn ze sowieso toch al wakker en kan je hen niet meer uit hun bed halen? (krul)

    Scherp, Mireille, scherp.
    Maar je snapt wel wat ik ermee bedoel (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    HEY, ik merk nooit wat van die examenstunten. Het klonk echt geniaal in ieder geval, hahahahaha.


    it's so empty living behind these castle walls