• Mijn highlights waren witblond maar beginnen door de zon grijs uit te slaan en ik ben daar gister door mijn vriendin Saskia achter gekomen en nou ben ik echt shaggerijnig. ik wil niet grijs zijn. dus ik wil terug naar de kapper om alles te verven maar dan mag niet en donkere plukken gaan er zo weer uit x_x dus dan moet ik grijs blijven ?? O.O

    iemand ideetjes/tips ?


    We can only learn to love by loving.

    Blondeer ze met citroensap? O.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Loop de rest van de zomer met een muts, net zolang tot het is uitgegroeid:Y)


    I want my bloody cheese now!^^

    mo0nXlo0n schreef:
    Loop de rest van de zomer met een muts, net zolang tot het is uitgegroeid:Y)


    die mag ik in heel veel lessen niet op ??


    We can only learn to love by loving.

    draag een hoofdoek en zeg dat je gelovig geworden bent. Dan mag je die vast wel omhouden omdat dat bij je nieuwe geloof hoort...

    Whipple schreef:
    draag een hoofdoek en zeg dat je gelovig geworden bent. Dan mag je die vast wel omhouden omdat dat bij je nieuwe geloof hoort...

    Jha hallo, dat geloven ze echt niet hoor x'D


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Dan moet je voortaan SilverShampoo gebruiken. Dat helpt om de blonde kleur te behouden. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    Dan moet je voortaan SilverShampoo gebruiken. Dat helpt om de blonde kleur te behouden. (:


    Ik dankk Lies voor haar slimheid. en waar kan deze domme koe dat kopen?


    We can only learn to love by loving.

    Whipple schreef:
    draag een hoofdoek en zeg dat je gelovig geworden bent. Dan mag je die vast wel omhouden omdat dat bij je nieuwe geloof hoort...

    DellCUPCAKE schreef:
    (...)
    Jha hallo, dat geloven ze echt niet hoor x'D

    ja, oke..
    maar proberen waard. =)

    Fighter schreef:
    (...)

    Ik dankk Lies voor haar slimheid. en waar kan deze domme koe dat kopen?

    Haha, graag gedaan? ^^ Die kan je overal gewoon kopen. Anders gewoon even naar de drogisterij gaan en vragen waar de SilverShampoo staat. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Gooi er een andere kleur doorheen, bijv. blauw, paars ed. Volgens mij kan dat heel goed met die soort kleur.
    Maar ik weet het niet zeker, zou voor alle zekerheid toch wat extra info opzoeken of kappers raadplegen Oo


    No growth of the heart is ever a waste

    @aurelia, volgens mij kan het wel.
    maar ik zou het gewoon grijs laten:P klinkt wel grappig:P

    Gewoon grijs houden man ;D
    en er dan vooral mee rondlopen met 'KIJK IK HEB GRIJS HAAR!'
    weetje hoe droog?! x'D


    The economy is suffering, let it DIE!