• Vanavond is er een feest bij ons op school. Heel leuk allemaal, blablabla.
    We zijn met zijn vijven, ik, Adeline, Sanne, Petra en Simone.
    Sanne gaat niet.
    Adeline is ziek.
    En ik hoor nu net dat Petra niet meegaat omdat ze tot kwart voor 11 moet oppassen. Dus die kan ook niet mee.
    Nu ben ik alleen nog over met Simone. Alleen dat vind ik meteen een stuk minder gezellig, dus nu heb ik niet zoveel zin meer.
    Alleen, aan de andere kant: ik heb heel veel vrienden op de HAVO, maar die kent Simone allemaal niet, behalve 1 die bij haar bij Latijn zit... Dus als ik wél zou gaan, dan zou ik naar de HAVO mensen gaan, maar dit is een stuk minder leuk voor Simone, en dat vind ik gewoon lullig. Ik heb 'r net een sms gestuurd want ze nam niet op, dus ik wacht op 'r antwoord.
    Wat zal ik doen? Buiten wachten op het smsje van Simone?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Veel plezier op je feest.

    (Moest ergewoon ff uit.)


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Hm. Als het een hele goede vriendin van je is, vind ik wel dat je even op het smsje moet wachten. Maar als je gewoon echt niet wilt gaan, moet je het haar natuurlijk ook wel even vertellen.
    Dan weet ze het tenminste.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Misschien komt zij ook wel niet. Ik vind, dat jij best naar je havo-vrienden mag hoor :] Voor jou moet het toch ook een leuke, gezellige avond worden? En je hebt dr toch al gebeld én gesmsd?

    UNCOMMON schreef:
    Misschien komt zij ook wel niet. Ik vind, dat jij best naar je havo-vrienden mag hoor :] Voor jou moet het toch ook een leuke, gezellige avond worden? En je hebt dr toch al gebeld én gesmsd?

    Ja, oké... Hmm. Lastig, lastig.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?