• Verft hier zijn/haar, haar ??
    En welke kleur was het eerst ??
    Of wil je het verven zo ja welke kleur ??

    Ik wou hier gewoon een topic voor maken xD
    Maar oke mijn haar was donkerblond en ik verf het zwart:-)

    X


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    eerst was mijn haar blond toen verfde ik het zwart met rood en blauw.
    toen was mijn haar dus zwart geverfd en deed ik er paars in (was de rood en blauw erdus uit) en toen had ik het helemaal zwart geverfd en nu heb ik het zwart met smurfen blauw xd


    /

    myn haar was donkerbruin
    ik had lichtbruine highlights , die zijn er nu weer uit. dan heb ik het zwart geverfd.
    & nu ga ik het lichtbruin verven [:


    There's nothing like us.

    Ik denk dat ik er donkerblonde highlights van de zomer in laat zetten, om het wat meer te laten glanzen. Eigenlijk vind ik dat ik prinma haar heb, (lichtbruin)


    SLOAN.

    Mijn eigen kleur is donkerblond, maar ik verf het (donker)bruin =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb mijn haar geverfd.
    Het was eerst roodachtig, dan zwart. Alleen het spoelt er gewoon weer uit ookalheb ik permanent dus is het nu weer gewoon bruin/rood.


    If there was no music. There was no me.

    Ik was eerst normaal blond met van nature verschillende tinten :x
    En ik heb het zwart gekleurd xD
    Nu zit er ook terug wat blond/wit in aan mijn froufrou en aan de zijkanten ^^


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Het was donkerbruin, toen heb ik er highlights in laten zetten. Later een donkerrode pluk in mijn pony, toen chocolade-bruin, toen donkerpaarse plukjes, toen blauwe plukjes, toen weer blonde plukjes, toen roze plukjes, achterkant zwart, toen halfblond/halfzwart, toen weer roze erbij, blauw erbij, toen groen en rood erbij, oranje/zalm achtig, roze, paars, helemaal geblondeerd, opnieuw helemaal blauw en dan is het nu paars-achtig met zwart. :]
    En dat in twee en een half jaar tijd. :X

    [ bericht aangepast op 26 april 2010 - 21:16 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben donker blond en ik verf het niet. Maar ik had ook graag bruin haar gehad willen hebben, maar dat ga ik niet verven


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb het zovaak geverft...
    Het is eigenlijk asblond, op dit moment is het witblond met een oranje-achtige onderkant dat ooit zwart was. Het is ook bruin geweest. Ik heb mijn haar ooit rood geverft, ik had ook rode strepen erin. Ook eens Paarse strepen, een zwarte en paarse coontail gehad, een gedeelte metallic paars gehad en nog eens een rode pluk, I guess that was it.

    Op een rijtje:
    - Bruin
    - Oranje
    - Witblond
    - Rode strepen
    - Helemaal rood
    - Rode pluk aan de voorkant
    - Zwarte onderkant
    - Zwarte coontail
    - Paarse strepen
    - Paarse coontail
    - Paars metallic pluk

    [ bericht aangepast op 26 april 2010 - 21:42 ]


    Your make-up is terrible

    Ik verfde het, zwart, maar nu heb ik weer mijn normale haarkleur en dat is plots heel erg donker bruin. En dat is raar want voor ik het verfde was het donkerblond tot lichtbruin. :'D (je moet weten, er zit niets van kleur op nu.)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik (: en het is the same as you.. eerst was het donkerblond/lichtbruin en nu verf ik het zwart.. maar ik ga het binnenkort laten ontkleuren en misschien een andere kleur verven en anders laat ik het donkerblond/lichtbruin.. ^^


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    ik ben donkerblond, verfde het eerdst altijd blond, toen bruin en heb het nu net in Heel erg donkerbruin(3 tinten van zwart af) met blonde plukken erdoorheen^^

    heel vet , en erg uniek^^


    I solemny swear i am up to no good

    Mijn haar is bruin, ik vind het best een mooie kleur en dat zeggen anderen ook wel eens.


    Alis volat propriis

    Mijn haar was donkerblond/bruin en nou heb ik het blond geverfd.


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    IK verf het te vaak.
    -Blond.
    -Bruin
    -Bruin met Highlights
    - Nu is het goud/oranje achtig


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!