• Blijkbaar kan België niet fatsoenlijk geregeerd worden want ze dienen weer hun ontslag in.
    Náh goed, en dat allemaal door BHV. Ze zullen toch een oplossing moeten vinden want anders mogen we niet gaan stemmen.
    Voorlopig aanvaardt de koning het ontslag niet, maar wie weet wat er nog volgt.
    BHV is blijkbaar veel te moeilijk ._.

    Brussel-Halle-Vilvoorde, een kieskring, die wettelijk niet mag volgens het Grondwettelijk Hof -arbittragehof-. Dus moeten ze die splitsen maar hier zijn de Walen niet akkoord mee. Vilvoorde of Halle, 'k weet het niet meer, behoort tot Vlaanderen en is geen faciliteitsgemeente (dus geen gemeente die in Nederlands en Frans hoort) maar ze beschikken wel over een Waalse en Vlaamse kieslijst voor de Federale verkiezingen en dat mag dus niet.

    [ bericht aangepast op 22 april 2010 - 18:09 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Eigenlijk is het allemaal makkelijk. Maar doordat de Walen moeilijk liggen en een gemeente in de vlaamse kant willen,blijft dat moeilijk. Ik denk dat zowat niemand nog iets snapt van wat de regering allemaal doet. En het land splitsen is geen optie. Nederland en Vlaanderen is heel verschillend en Frankrijk wil de Walen niet. Trouwens Vlaanderen geeft veel geld aan de Walen zonder dat geld redden ze het niet.

    Flawless schreef:
    Eigenlijk is het allemaal makkelijk. Maar doordat de Walen moeilijk liggen en een gemeente in de vlaamse kant willen,blijft dat moeilijk. Ik denk dat zowat niemand nog iets snapt van wat de regering allemaal doet. En het land splitsen is geen optie. Nederland en Vlaanderen is heel verschillend en Frankrijk wil de Walen niet. Trouwens Vlaanderen geeft veel geld aan de Walen zonder dat geld redden ze het niet.
    Wie wilt de Walen wel? (cat)


    Only losers can act the way you do

    BHV is simpel. Helaas denken de Walen er niet zo over.
    het is grondwettelijk Vlaams gebied, dus Vlaamse kieskring. Het is allemaal de schuld van de walen (niet dat ik iets tegen ze heb), vroeger wouden ze geen tweetalig land en eens het zo ver is willen ze dat tweetalig gaan maken terwijl het Vlaams gebied.
    FU de volgende stemmingen gaan zo niet geldig zijn. ==


    Get outta my head!

    PUKKELxDING schreef:
    Haha, ze doen gewoon hetzelfde als de Nederlanders :Y)
    Stop is met zeggen dat Belgie Nl na-aapt want dat is niet zo. De regeringen zijn hier al genoeg gevallen en hebben al genoeg ontslag genomen de afgelopen jaren! Zelfs voor Nl dat deed.
    En de reden zijn totaal verschillend!


    Get outta my head!

    Renaissence schreef:
    (...)Wie wilt de Walen wel? (cat)

    Haha,zowat niemand denk ik. Maar ik snap ergens wel waarom ze zo doen.

    Haha, bij Nederland hadden we ook geen regering ofzo toch?
    Ik weet niet meer zeker, maar zoiets hoorde ik.
    Maar dat is volgensmij alweer opgelost.


    Smiling but close to tears.

    UNCOMMON schreef:
    Ik snap dr werkelijk niets van :X

    Flawless schreef:
    (...)
    Haha,zowat niemand denk ik. Maar ik snap ergens wel waarom ze zo doen.
    Niemand, de walen kosten te veel. Slecht voor het land. Ze zullen ook nooit of nooit naar Frankrijk gaan want dan hebben ze terug dezelfde ondergestelde situatie.

    En België kan niet splitsen. België is als een oud getrouwd koppel met 1 gemeenschappelijk kind (Brussel). Als Brussel er niet was geweest was België wss al lang gesplitst.


    Get outta my head!

    Een vallende regering! :D
    wii


    Your Butt is Mine!

    OuttamyHead schreef:
    (...)Niemand, de walen kosten te veel. Slecht voor het land. Ze zullen ook nooit of nooit naar Frankrijk gaan want dan hebben ze terug dezelfde ondergestelde situatie.

    En België kan niet splitsen. België is als een oud getrouwd koppel met 1 gemeenschappelijk kind (Brussel). Als Brussel er niet was geweest was België wss al lang gesplitst.

    België kan ziezo niet splitsen dat zorgt voor te veel problemen. Zowel voor Frankrijk als Nederland als elk ander land waar we dan aan gekoppeld worden. En das waar Walen kosten te veel daarom krijgen ze geld van Vlaanderen,anders was het nog erger dan nu.

    OuttamyHead schreef:
    BHV is simpel. Helaas denken de Walen er niet zo over.
    het is grondwettelijk Vlaams gebied, dus Vlaamse kieskring. Het is allemaal de schuld van de walen (niet dat ik iets tegen ze heb), vroeger wouden ze geen tweetalig land en eens het zo ver is willen ze dat tweetalig gaan maken terwijl het Vlaams gebied.
    FU de volgende stemmingen gaan zo niet geldig zijn. ==

    Inderdaad ..


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Prodigy schreef:
    (...)
    Daar ben ik het niet mee eens. (krul)

    Wallonië en Vlaanderen kunnen het gewoon nooit met elkaar eens worden. Dus ik vind dat ze moeten splitsen. :Y)
    en antwerpen hoofdstad van vlaanderen :Y) !
    maar goed , ik heb echt geen zin om tijdens de examens te gaan stemmen he , allee ik had er mij mentaal op voorbereid da da dit jaar nog nie moest --'


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)en antwerpen hoofdstad van vlaanderen :Y) !
    maar goed , ik heb echt geen zin om tijdens de examens te gaan stemmen he , allee ik had er mij mentaal op voorbereid da da dit jaar nog nie moest --'

    Maar er kan niet gestemd worden, zolang het niet gesplitst is, is het ongrondwettelijk!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    xSKITT schreef:
    Een vallende regering! :D
    wii
    ik had zo tegen bart gezegd, de regering is gestorven XD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Prodigy schreef:
    (...)
    Daar ben ik het niet mee eens. (krul)

    Wallonië en Vlaanderen kunnen het gewoon nooit met elkaar eens worden. Dus ik vind dat ze moeten splitsen. :Y)

    Echt niet D: Nu kunnen we nog zeggen dat we in een heel land wonen, als Wallonië & Vlaanderen nu ook nog eens gaan scheiden wonen we in een piepklein land dat eigenlijk half is ,__,

    OT
    Niet dat ik er echt veel van snap, maar ik vind dat België echt een probleem land is (i hate it) maar goed, ik zal hier toch moeten blijven wonen voor nog heel lang :3 dus blij ik optimistisch en zeg ik 'i don't care' over dit, ik snap er btw de ballen van (: