• Blijkbaar kan België niet fatsoenlijk geregeerd worden want ze dienen weer hun ontslag in.
    Náh goed, en dat allemaal door BHV. Ze zullen toch een oplossing moeten vinden want anders mogen we niet gaan stemmen.
    Voorlopig aanvaardt de koning het ontslag niet, maar wie weet wat er nog volgt.
    BHV is blijkbaar veel te moeilijk ._.

    Brussel-Halle-Vilvoorde, een kieskring, die wettelijk niet mag volgens het Grondwettelijk Hof -arbittragehof-. Dus moeten ze die splitsen maar hier zijn de Walen niet akkoord mee. Vilvoorde of Halle, 'k weet het niet meer, behoort tot Vlaanderen en is geen faciliteitsgemeente (dus geen gemeente die in Nederlands en Frans hoort) maar ze beschikken wel over een Waalse en Vlaamse kieslijst voor de Federale verkiezingen en dat mag dus niet.

    [ bericht aangepast op 22 april 2010 - 18:09 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    .__.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Als ze de koning gaan afzetten, ga ik lachen. (krul)

    BHV?

    Nederlander


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik snap dr werkelijk niets van :X

    Jullie apen de Nederlanders na(puh)
    Haha, nee sorry. Ik las het inderdaad op msn.nl. Wat denkt iedereen weer lekker na.(nerd) Hoewel het een lastige baan is.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Lagoon schreef:
    BHV?

    Nederlander

    Brusse-Halle-Vilvoorde; om het simpel te zeggen : een splitsing die sommigen willen, en anderen niet, en nu is het dikke ambras en willen ze hun ontslag

    Prodigy schreef:
    Als ze de koning gaan afzetten, ga ik lachen. (krul)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lagoon schreef:
    BHV?

    Nederlander


    your eyes are like stars in the night.

    Lagoon schreef:
    BHV?

    Nederlander

    Brussel-Halle-Vilvoorde, een kieskring, die wettelijk niet mag. Dus moeten ze die splitsen maar hier zijn de Walen niet akkoord mee. Vilvoorde of Halle, 'k weet het niet meer, behoort tot Vlaanderen en is geen faciliteitsgemeente (dus geen gemeente die in Nederlands en Frans hoort) maar ze beschikken wel over een Waalse en Vlaamse kieslijst voor de Federale verkiezingen en dat mag dus niet.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Niet gaan stemmen das toch goe =)


    Stop wishing, Start doing..

    Noem mij eens één keer op dat de regering wél goed is? Ik bedoel : élke minister in België, van de eerste tot de laatste verkloot het gwn helemaal, en net daarom wordt dit een apenland genoemd.

    val van de regering ?


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    val van de regering ?

    Jops, weeral :'D
    België is echt zo'n probleemlandje aan het worden ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    21Guns schreef:
    Noem mij eens één keer op dat de regering wél goed is? Ik bedoel : élke minister in België, van de eerste tot de laatste verkloot het gwn helemaal, en net daarom wordt dit een apenland genoemd.

    Daar ben ik het niet mee eens. (krul)

    Wallonië en Vlaanderen kunnen het gewoon nooit met elkaar eens worden. Dus ik vind dat ze moeten splitsen. :Y)

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Jops, weeral :'D
    België is echt zo'n probleemlandje aan het worden ^^.
    wij ware da echt al lang ;p
    maarja aan de rest van de leden van het parlement om het op te lossen he.


    everybody needs a song.