• Hij blijft bezig. Een paar weken terug had ik een topic geopend over dhr. V. - klik -. Nu krijg ik vandaag mijn rapport terug. Staat er dit bij het vak dat hij geeft.
    P1 - 4,5 T
    P2 - 6.0 V
    P3 (deze periode) - 6.3 O
    De T staat voor Twijfelachtig, de V voor voldoende en de O is onvoldoende. Nu snap ik niet waar die O vandaan komt, ik heb geen onvoldoendes meer gehaald, alleen maar 8'en en 7'ens, mijn huiswerk is OK op één keer na, en ik bijt wijselijk op mijn tong als hij weer eens gaat zeiken.

    Hij heeft gewoon de pik op me.

    Sorry voor mijn eeuwige gezeik (A)

    [ bericht aangepast op 22 april 2010 - 16:54 ]


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Meld het aan je mentor? Als je voldoendes haalt kan hij je toch moeilijk een onvoldoende geven lijkt me? ö


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lagoon schreef:
    Meld het aan je mentor? Als je voldoendes haalt kan hij je toch moeilijk een onvoldoende geven lijkt me? ö

    Idd, en die onvoldoende is dus voor mijn inzet. Nou ik snap niet wat daar mis mee is.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Misschien heeft hij wel het idee dat je in de klas niet oplet of dat je er niet veel voor doet? Had ook zo'n leraar, vreselijk. Sta nu gelukkig wel een voldoende.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Psychic schreef:
    Misschien heeft hij wel het idee dat je in de klas niet oplet of dat je er niet veel voor doet? Had ook zo'n leraar, vreselijk. Sta nu gelukkig wel een voldoende.


    your eyes are like stars in the night.

    Ö dat vind ik echt zielig!!!!! dat heeft mijn vriendin ook. we moesten een tekening van een boon (>.<) maken voor bio. je kon het gewoon niet fout doen! en zij kan ontzettend mooi tekenen. ik had een 8 en zij een 5.5. gewoon omdat die leraar de pik op dr heeft, en haar tekening was gewoon veeeeeeel beter dan de mijne!


    Who needs love when there is chocolate

    Sommige leerkrachten zijn echt héél klote en onrechtvaardig.
    Gelukkig zijn ze niet allemaal zo (:


    Beeeeeeeesje :-)

    Lagoon schreef:
    Meld het aan je mentor? Als je voldoendes haalt kan hij je toch moeilijk een onvoldoende geven lijkt me? ö

    Lagoon schreef:
    Meld het aan je mentor? Als je voldoendes haalt kan hij je toch moeilijk een onvoldoende geven lijkt me? ö


    Leuke leraar. Kben t helemaal met Lagoon eens


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.