• Hee
    vandaag had ik een dikke ongeluksdag.. eerst regen als ik naar school ga. dan een 5.2 voor biologie.. en dan het ergste. tijdens de pauze flikkerde er een kluisje naar beneden en ik was net op tijd aan de kant maaar schaafde mijnb een aan de zijkant. en nu kan ik amper lopen en durf me niet eens om te kleden :S..
    eb een vet drukke weekend maar ik laat me niet uit het veld slaan

    wat is het ergste wat met jullie is gebeurt op school?


    Love is the movement <3

    Door de kantine rennen en polonaise lopen als het geen carnaval is. Iedereen kijkt je dom aan xD


    I'm your bitch [:

    ja das aardig gestoord XD
    ik eb zovaak op de grond gelegen en gelacht enzoo.. terwijl het nie grappig is ofzoo


    Love is the movement <3

    Vn de trap geflikkert. Maak ik zo'n 3 x per week mee. x)


    Don't be a drag, just be a queen.

    AUWTCH


    Love is the movement <3

    nja niet op school, maar eerder op weg naar school..

    Mijn mobiel werdt vandaag afgepakt,
    Tas leeggegooid tijdens techniek, door de regen terug naar huis =='

    Dat mijn vriendje het uitmaakte in klas 2.

    En nu is hij mijn beste vriend :]


    I clicked my heels and wished for you.

    een keertje in de 2e klas had ik een ongeluksdag.
    Het eerste was de regen. Dan opeens een tussenuur --' ben ik naar huis gefietst (in de regen) Vervolgens te laat bij Wiskunde. Jas + vest doorweekt. Na school weer regen.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik had ooit eens een paar jaar geleden nog op de basisschool echt iets heeeeel ergs!
    Ik kwam zo met mijn fiets van gym op school, en toen was ik aan't dromen en ik had dus niks door enzo..dus ik liep zo met mijn fiets de school in!! Echt, ik schaamde me dood daarna, het was zo stom, en iedereen dan ook nog lachen --'


    Als je maar een ananas hebt..

    Het ergste.. nou ja er waren niet zo veel erge dingen maar ik kan me herinneren dat ik in de eerste hyper aan het doen was tijdens de Halloweendisco. Ik stootte per ongeluk een vierdejaars aan, die cola over zich heen kreeg en nijdig op me werd =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Ohnee, gisteren viel er ook nog en heel rij kluisjes af de muur op school!öx'] Ik was er gelukkig juist aan ontsnapt!^^


    Get outta my head!

    VoodooDoll schreef:
    Ik had ooit eens een paar jaar geleden nog op de basisschool echt iets heeeeel ergs!
    Ik kwam zo met mijn fiets van gym op school, en toen was ik aan't dromen en ik had dus niks door enzo..dus ik liep zo met mijn fiets de school in!! Echt, ik schaamde me dood daarna, het was zo stom, en iedereen dan ook nog lachen --'

    Muahahahahaha maar die is gewoon grappig xD


    It's not the same without you.

    Undiscovered schreef:
    Ohnee, gisteren viel er ook nog en heel rij kluisjes af de muur op school!öx'] Ik was er gelukkig juist aan ontsnapt!^^


    dit is zown grote ding met 2 rijen van 6 kluisjes en hij was zwaar dat weet ik nog wel.. aman stomme sukkels


    Love is the movement <3

    xD


    Lien..

    wel funny


    Lien..