• Ik heb een iPod, waar ik helemaal verliefd op ben. Hij heet Harrie. Ik neem hem daarom ook elke dag mee naar school voor het geval ik tussenuren heb enzo. Alleen nou is het een probleem dat iedereen in de tussenuren mijn iPod af wil pakken en muziek wilt gaan luisteren. Dat vind ik opzich niet zo erg, alleen heb ik een muziekstijl die veel mensen uit mijn klas niet echt begrijpen.
    Zo luister ik Tokio Hotel -waar ondertussen bijna iedereen wel van weet- maar nu heb ik dus ook andere muziek er opstaan. Van die schreeuw-muziek zal ik maar zeggen. Zoals As It Was Written -die band is geweldig btw-. Maar ik 'schaam' mezelf zeg maar een beetje voor die muziek, al weet ik niet goed waarom.
    En nu voelt het dus alsof ik niet de muziek kan downloaden die ik eigenlijk wíl downloaden. Hebben jullie dat ook? En hoe kan ik het voorkomen/verhelpen? x

    ps; wat kan ik toch lange verhalen lullen zeg ;o

    [ bericht aangepast op 21 april 2010 - 20:58 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Nee, dat heb ik eigenlijk niet. En ik zou geen idee hebben hoe je het zou kunnen verhelpen ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik heb een beetje standaard muziekstijl, en als ik bijvoorbeeld een liedje van linkin park ofzo erop heb staan omdat ik dat leuk vind, boeit niemand dat wat.


    Alis volat propriis

    Je moet gewoon ervoor uitkomen ;3 Als jij die muziek mooi vindt, mag je er naar luisteren. Dat zij dat misschien niet mooi vinden is lekker hun probleem :Y)

    UNCOMMON schreef:
    Je moet gewoon ervoor uitkomen ;3 Als jij die muziek mooi vindt, mag je er naar luisteren. Dat zij dat misschien niet mooi vinden is lekker hun probleem :Y)
    Ja, dat doe ik gewoon. Maar als ze dat dan horen kijken ze me echt aan van; huh? Luister jij hiernaar? En dan weet ik dus echt niet wat ik moet doen en hoe ik moet kijken ¬¬


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik luister naar wat ik wil, en ga me voor niets van muziek schamen. Al staat er K3 op mijn ipod, wat boeit me dat als andere me daar voor gaan uitlachen. :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Kom er gewoon voor uit! Het is maar muzie en zet er anders ook wat top 40 nummers doorheen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nee. Iedereen weet dat ik naar dingen als the Beatles en Queen luister, en me ervoor schamen doe ik al helemaal niet.


    ars moriendi

    Washington schreef:
    (...)Ja, dat doe ik gewoon. Maar als ze dat dan horen kijken ze me echt aan van; huh? Luister jij hiernaar? En dan weet ik dus echt niet wat ik moet doen en hoe ik moet kijken ¬¬

    "Ja. Problemen mee? Ja? Doei."
    haha.

    Nee heb ik niet. Luister gewoon na wat je wil en trek je niks van ze aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Gewoon luisteren,en misschien iets minder schreeuw-muziek tussen zetten? Ik weet het eigenlijk niet zoo goed.

    Ik heb het zelfde, de enige persoon die de zelfde muziek als mij luisterd is mijn 22 jarige engelse vampier docent ¬¬. Maarja anders geef je gewoon niet je I pod Dat doe ik ook niet. Hij's me daar te heilig voor ^^


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ik neem men mp3 ook niet mee naar school daarom (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik download gewoon wat ik leuk vind, het boeit me echt niets wat mensen ervan vinden :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    UNCOMMON schreef:
    Je moet gewoon ervoor uitkomen ;3 Als jij die muziek mooi vindt, mag je er naar luisteren. Dat zij dat misschien niet mooi vinden is lekker hun probleem :Y)


    Uhu. Maar ik begrijp wel dat je je er voor schaamt. Ik ben nogal stil in de klas, en ze denken dat ik naar 'normale' muziek luister. Dus zou ik ook niet willen dat iemand mijn MP3 af zou pakken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    "Ja. Problemen mee? Ja? Doei."
    haha.
    Ja, dat ga ik gewoon zeggen. Of ik kan ze altijd nog in elkaar slaan ofzo :x


    it's so empty living behind these castle walls