• Jeh, ik ga vanaf volgende week donderdag voor 9 dagen op vakantie naar Frankrijk, en aangezien de rit 10 uur is heb ik spelletjes voor op mijn DS nodig, anders raak ik geïrriteerd en krijg ik ruzie met mijn broertje :Y)
    Ik heb zo'n R4 kaartje, alleen de spellen die er nu op staan zijn saaai. Dus weet iemand een awesome, verslavend spel? :"D
    Niet Cooking-Mama of dat soort spelletjes :]


    Alis volat propriis.

    Guitar hero?
    Moet je wel een grip hebben ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Whiskers schreef:
    Guitar hero?
    Moet je wel een grip hebben ;)

    Ghaha, die heb ik niet D:


    Alis volat propriis.

    Pokémon fersure.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben verslaafd aan nintendo ds en ik heb een kaartje waar ik 93 spelletjes op heb. Moet je ook eens aanschaffen ! Supeeeeeeeeeeeeeeeerhandig ;D


    My friends are my estate.

    Shivers schreef:
    (...)
    Ghaha, die heb ik niet D:

    ik heb de mijne voor een tientje bij de Bart Smit vandaan, maar ik heb een DSi, en die paste daar niet in ;o


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    @ Lagoon
    Maar die heb ik er al 5 keer opstaan :x
    @ Whiskers
    Ik ben zo blut als maar zijn kan x'D R4 is gratis gelukkig
    _O_


    Alis volat propriis.

    De enige spelletjes die ik vaak speel daarop zijn Pokémon en Guitar Hero. :'D
    Verder zou ik graag My Japanese coach hebben, maar dat vind je hier niet. >.<

    Wat is die R4 kaart, eig?


    Let the Night embrace you

    Rosario schreef:
    De enige spelletjes die ik vaak speel daarop zijn Pokémon en Guitar Hero. :'D
    Verder zou ik graag My Japanese coach hebben, maar dat vind je hier niet. >.<

    Wat is die R4 kaart, eig?


    Das een kaartje dat ziet er uit als een ds spel dat kost ong 80-100 euro en daar kun je een klein dingetje uit trekken en die kun je in een usb stick steken en dan kun je er ong 30-40 spellen gratis op zetten en je hebt Cheats ;D!


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik heb Brain Training, Nintendo Dogs, Mario dinges :p Touchmaster 3, English Training en da is het denk ik :X


    Stop wishing, Start doing..

    Als je fan bent van Jonas Brothers miss JONAS
    Style Boutiqe is ook wel leuk


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    :') je kunt je echt heel lang vermaken met Nintendogs xD

    MakeAWave schreef:
    Als je fan bent van Jonas Brothers miss JONAS
    Style Boutiqe is ook wel leuk


    JONAS is zelfs leuk als je geen fan bent haha mijn vader heeft dat spel eens gedownload en ik ben er helemaal aan verslaafd (en stiekem begin ik ze nu ook leuk te vinden haha) :3

    - Guitar Hero
    - Band Hero
    - Rock Revolution (heb je geen grip bij nodig)
    - Lego Rockband
    - JONAS
    - Mahjong
    - Tetris
    - Alice In Wonderland


    dream, dare, fly!

    Er is een hele leuke van spongebob, haahhaahha. Die speel ik op de DS van mijn broertje. :Y)


    it's so empty living behind these castle walls

    Kirby Squeak Squad, Mario and Luigi partners in Time, Nitendogs, WarioWare, Diner Dash.
    Weet ik ut ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik wou net Cooking Mama zeggen (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'