• Okay...
    Ik heb een klein probleempje denk ik.

    Ik voel me een beetje ongemakkelijk..want er is een meisje en ik vind haar leuk en zij mij ook. Dat is allemaal heel leuk en zo, maar ik ken haar nog niet al te lang. We zijn allebei wel redelijk serieus, maar ik heb altijd een langere tijd bevestiging nodig, ik weet niet waarom. Maar ze zei nu al een paar keer "ik houd van je" en "I love you" en zo, maar ik weet niet wat ik terug moet zeggen! Ergens weet ik niet of ik echt al 'love' zou kunnen gebruiken. Ik wil geen valse woorden gebruiken, maar haar ook niet kwetsen. Ik vind haar wel heel erg leuk, maar ik kan gewoon nog niet " ik houd ook van jou" zeggen.

    Heeft iemand tips?
    Wat moet ik doen?x-x


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Daten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zit met hetzelfde probleem.


    EGYPTIAN GOD

    Beginnen af te spreken, en dan zie je vanzelf wel of het écht klikt of niet. Good luck! :]


    We accept the love we think we deserve.

    C18 schreef:
    Daten.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oeii. Als iemand 'Ik hou van je' zegt is het zó moeilijk om te zeggen dat je die persoon echt leuk vindt, maar houden van.. Dat zijn 4 woorden die tegenwoordig veel te vaak gebruikt worden. Maar het is ook weer zo lullig om niet hetzelfde terug te zeggen, you see? Ik zou inderdaad eerst maar gewoon een paar keer afspreken.


    It's time to be happy again.

    Zoenen en daten? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Gewoon zeggen dat je haar leuk vind en met haar uitgaan en haar meer zien. Het is niet omdat zij al 'I love you' kan zeggen, dat jij dat ook al hoeft te doen

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 22:08 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vertel haar hoe je je je voelt, en ook dat jij geen type bent om gauw 'ik hou van je' te zeggen. Zo'n type ben ik ook niet, als het goed is zal ze dat begrijpen. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Negligible schreef:
    Gewoon zeggen dat je haar leuk vind en met haar uitgaan en haar meer zien. Het is niet omdat zij al 'I love you' kan zeggen, dat jij dat ook al hoeft te doen


    26 - 02 - '16

    C18 schreef:
    Daten.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Lightweight schreef:
    Beginnen af te spreken, en dan zie je vanzelf wel of het écht klikt of niet. Good luck! :]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    C18 schreef:
    Daten.

    Defensive schreef:
    Vertel haar hoe je je je voelt, en ook dat jij geen type bent om gauw 'ik hou van je' te zeggen. Zo'n type ben ik ook niet, als het goed is zal ze dat begrijpen. (:


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!