• Alle awesome mensen die dit topic lezen!
    Ik ga een verhaal schrijven met Wise, met onze enorme creativiteit voor een storie, maar niet voor personages hebben we jullie hulp nodig!
    The bottom line van de story is:

    Summer en Liberty-Bell (her parents screwed her good) zitten gedwongen op een kostschool. Daar bedenken ze een breakfree plan: Summer heeft een auditie in L.A. over 40 dagen! Maar hoe moeten ze daar komen, met de hulp van 3 jongens (Yannick, Youp en Bass) proberen ze heel Amerika te doorkruisen in 40 dagen!


    What we need of you guys:
    Naam:
    Leeftijd:
    Staat waar je vandaan komt:
    Karakter:
    Look (Mag in picture of gewoon beschrijving):
    We need guys & girls!!

    <3

    [ bericht aangepast op 19 april 2010 - 16:54 ]


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Naam: Mary Elise Evans
    Leeftijd: 16
    Staat waar je vandaan komt: Nashville
    Karakter: Mary is een zeer vrolijk en spontaan meisje. Ze heeft een positieve kijk op het leven en slaat niet veel avonturen af. Ze gaat steeds door tot het bittere eind, gecombineerd met een vleugje humor. Mary is eerlijk en niet op haar mondje gevallen. Ze is een aangenaam kind om mee te leven maar vanaf dat haar emmer vol is, ís hij ook vol!
    Look (Mag in picture of gewoon beschrijving): Mary


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    We gaan waarschijnlijk vandaag beginnen met schrijven!! Iedereen bedankt voor het aanmelden & je kunt je nog altijd aan blijven melden!! We can always use more people!!! (A)


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Okeee.. Iedereen het eerste echte hoofdstuk staat online.. Dus niet meer lang en dan kunnen jullie je eigen personages lezen!!
    READ!!


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    gnagna (6) ik weet al geen naam ! xD pfff,,, moet ff denken ,,,

    Naam: li Mc Jonair
    Leeftijd: 16
    Staat waar je vandaan komt: nou kijk he! en goed kijken want het word ingewikkeld (A) oorspronkelijk komt ze uit japan (ja het is een meisje) maar ze heeft haar ouders vermoord omdat ze heel depressief was en ze hadden ruzie later is ze geadopteerd door een biljardair in Calafornie!
    Karakter: owke vervolg op net, ze doet zich voor als een ty pisch all-americangirl(ego, mensjes vernederen enzo) maar dat doet ze alleen maar omdat niet wilt dat andere zien hoe veel verdriet ze heeft. ze kan dus owk heel goed acteren. en ze doet owk alles maar ok egt alles om haar zin te krijgen en met pappies status en geld lukt dat owk meestal wel. Owjaah, ze heeft owk nog een depresieef verleden waarom weten mensen niet, en zij zelf eigenlijk owk niet..
    Look, een japans meisje ! ;p met blond geverfd haar (kweet jij denkt iew maar het kan heel mooi zijn hoor ;) en tjaah,, verzin zelf maar verder,,,

    sterkte ermee !!

    en snel weer verder he???


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Naam: Feline Summerson
    Leeftijd: 15
    Staat waar je vandaan komt: Tennessee
    Karakter: aardig, beleefd, pienter, snel, heeft soms een kort lontje, maar kan ook heel rustig overkomen.
    Look (Mag in picture of gewoon beschrijving): Ze heeft lang rood haar en groene ogen. Ze draagt meestal een muts/hoed achtig iets op.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.