• Hoi.:Y)
    Ik vroeg me dus af of jullie bij je vriendje mogen slapen van je ouders? Of je vriendje dat bij jou komt slapen. Als dat mag, vertel dan ook eens even hoe oud je toen was. En hoe je ouders kan overtuigen! Ook heel handig. Want mijn vriendje & ik zouden het graag willen & we zijn 15. Nou ja, laat de tips maar komen.

    14 en mag dus niet.

    k heb een vriend gehad.
    maar dat mocht niet.
    en daar hoor je respect voor te hebben,
    vind ik.
    en k was 13.


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Ik ben 19 dus hell yeah! :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    RescueMe schreef:
    Ik heb geen vriendje, ook niet gehad.. Maar mijn moeder zegt altijd: als je het wilt doen, doe je het toch wel, dus dan kan je net zo goed bij elkaar slapen.. xD
    Ja dat zou mijn moeder ook zeggen ; kind, jullie zijn toch niet tegen te houden xD


    The grass is not always greener on the other side

    Als ik een vriend zou hebben, zou hij mogen blijven slapen ja (: de vriend van mijn zusje en de vriendin van mn broer mogen ook bij hen blijven slapen dusja waarom zou mijn vriend dat dan niet mogen, mocht ik die hebben xd


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    ik heb geen vriendje;)
    maar ik denk niet dat mijn moeder er zo moeilijk over zou doen;)


    Never forget the things that make you smile

    ik had het gevraagd, toen ik bijna 15 was, maar dat mocht niet. Als ik het nu vraag; stel ik heb een vriendje mag hij dan hier blijven slapen? ; Ja.
    Mag ik bij hem blijven slapen? ; Nee.

    En mn moeder zegt altijd; als je het, doet in je eigen bed. Mijn ouders zijn er wel makkelijk in. Naja, mn moeder, mn pa niet xD


    New Story!; Alles Wird Gut [Billshido]

    Duo schreef:
    ik heb geen vriendje, en nog nooit gehad :')
    dus kan je niet helpen.


    Zelfde verhaal;P


    Ivar Oosterloo.

    Mijn vriendje is 20 en hij bleef al bij mij slapen voordat we wat hadden. Ik was toen 15 & ben nu 16. Het was zelfs mijn moeders idee om hem te laten blijven slapen..
    En uh tips om je ouders over te halen.. geen idee :X


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.