• Als je als kind een vriendje hebt is het normaal, en stoef je ermee, maar als het gedaan is en je bent ouder is het normaal dat je hem vergeet, niet bij Lauren, Lauren ziet haar ex-vriendje elke dag keer op keer op tv en in alle boekjes. Lauren is nu 18 en net afgestudeerd en tot 3 jaar geleden had ze een vriendje die het uitmaakte omdat hij het niet meer aan kon, zijn beroemdheid was belangrijker dan zijn liefde voor Lauren, terwijl zij alles zou opgegeven hebben voor hem. Maar blijkbaar trok Lauren haar eerste echte liefde; Taylor Lautner hem daar niets van aan.


    Wel, ik heb niet zoveel rollen nodig maar als je het aanspreekt.

    * Beste vriendin van Lauren die Taylor Lautner helemaal hot vind.
    * Het slutty vriendinnetje van Taylor -> Rugzak
    * Taylor zijn zus -> Harley

    Geïnteresseerd? Vul dit dan in.
    - Rol;
    - Naam;
    - Achternaam;
    - Leeftijd;
    - Karakterbeschrijving;
    - Foto;
    - Houdt Van;
    - Haat;
    - Extra?;

    Ik kies niet de eerste de beste maar degene die ik vind dat het beste in het verhaal past en een goede beschrijving weergeeft over een personage zodat ik die zo goed als mogelijk in het verhaal kan verwerken.

    Dankje!

    [ bericht aangepast op 18 april 2010 - 22:26 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    - Rol; Bf
    - Naam; Laura
    - Achternaam; Autumn
    - Leeftijd; 17, bijna 18
    - Karakterbeschrijving; Zorgzaam, Verlegen, Creatief, snel jarloers.
    - Foto;Deze?
    - Houdt Van; Taylor Lautner, haar vrienden, & haar vader.
    - Haat; Mensen die denken dat ze alles zijn, & aan haar broer.
    - Extra?; Nope

    [ bericht aangepast op 19 april 2010 - 8:03 ]

    Lion schreef:
    - Rol; Bf
    - Naam; Laura
    - Achternaam; Autumn
    - Leeftijd; 14?
    - Karakterbeschrijving; Zorgzaam, Verlegen, Creatief, snel jarloers.
    - Foto;Deze?
    - Houdt Van; Taylor Lautner, haar vrienden, & haar vader.
    - Haat; Mensen die denken dat ze alles zijn, & aan haar broer.
    - Extra?; Nope

    Maar Lauren is 18 ?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    - Rol;Het slutty vriendinnetje van Taylor
    - Naam;Mitchy Elle
    - Achternaam;Noway
    - Leeftijd;17
    - Karakterbeschrijving;Spontaan, creatief, Egowisties, nieuwschierig, onhandig, Flapuit, staat graag in het middelpunt van de balangstelling
    - Foto;Mitchy Elle Noway
    - Houdt Van;Schoppen, uitgaan, zingen onder de douche.
    - Haat;Mensen die denken beter te zijn dan haar.
    - Extra?;Is een verwent vaderskiendje, en krijgt altijd alles wat haar hartje begeert.
    waardoor ze heel anders tegen wat mindere mensen is gaan aankijken. en voelt zichzelf daarom beter dan de rest.

    [ bericht aangepast op 18 april 2010 - 22:27 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    - Rol; zusje Taylor.
    - Naam; Naomi (Anne).
    - Achternaam; Lautner.
    - Leeftijd; 14.
    - Karakterbeschrijving; Naomi heeft op zich een zeer open persoonlijkheid, en het is dan maar vreemd dat ze niet veel praat. Het enigste wat ervoor zorgt dat ze voor de meeste mensen, en dan vooral diegene die haar met hart en ziel kennen, haar als een open boek zien, komt doordat ze nooit goed kan verbergen hoe ze haar werkelijk voelt. Verder wordt ze meestal als verlegen en lief beschreven, en ze doet haar best om tegen iedereen zo beleefd mogelijk te zijn. Ze vindt repect dan iets wat je moet nastreven en ze irriteert haar gek aan mensen die geen greintje respect hebben. Haar negatieve kant is dan dat ze de wereld niet altijd door een roze bril kan zien, en het feit dat ze ontzettend koppig is. Of juist niet? Want ze geeft veel te rap toe in ruzies, die ze zo veel mogelijk probeert te vermijden. Nog een slecht kantje, is dat ze haar problemen negeert tot ze geen andere kant meer opkan. Voornamelijk doet ze dat omdat ze niet goed kan omgaan met stress en op bepaalde momenten heeft ze zelfs last van faalangst.
    - Foto; Naomi!
    - Houdt Van; haar familie en vrienden, respect, chocolade, de liefde, boeken, films, muziek, fleurige kledingstukken en haar afgetrapte all stars gecombineert met haar rode nerdybril, Batman, haar laptop en schrijven.
    - Haat; geen inspiratie hebben, verveling, wanneer de haters van haar broer te ver gaan, mensen zonder respect, bliksem en donder, school, het nieuws (want die doen toch 90% van hun tijd droevige mededelingen).
    - Extra?; Ze gunt haar broer ontzettend zijn succes. Ze heeft een zeer sterke band met hem, hoewel ze het jammer vindt dat ze hem steeds minder ziet. Verder zijn haar longen zowat verbonden met haar knalrode nerdybril, die ze eigenlijk niet eens nodig heeft.

    De uitbreiding van mijn rol bewijst wel hoe graag ik hem wil, maar anyways. Ook als ik hem niet heb, ga ik de story lezen ^^.

    [ bericht aangepast op 18 april 2010 - 22:09 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Dank je voor de rol ^^ .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Nog 1 rol (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Harley schreef:
    Dank je voor de rol ^^ .


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sluit deze topic maar!


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    JolienShizzo schreef:
    (...)
    Maar Lauren is 18 ?

    Ow dan XD.
    Jaa ik wist het niet zeker.
    Doe maar 17, bijna 18 =D

    Hee, ehm... niet beledigend bedoelt ofzo, maar Taylor Lautner's zusje heet toch echt Makenna Lautner.
    http://26.media.tumblr.com/slElIZG04npzkg9vuw1GVCiYo1_400.jpg die rechter.

    [ bericht aangepast op 19 april 2010 - 14:49 ]


    Alis volat propriis

    - Rol; vriendin lauren
    - [b[Naam;[/b] Annelie
    - Achternaam; wagenaar
    - Leeftijd; 17 bijna 18
    - Karakterbeschrijving; ze is heel vrolijk en spontaan. Ze is echt een jongens gek en houdt van zingen. Ze is een hele lieve vriendin en staan altijd voor lauren klaar. Soms iz ze een beetje naïf, maar verder de beste vriendin ter wereld.
    - Foto; http://www.poptower.com/pic-12614/the-troop.jpg
    - Houdt Van; zingen, haar familie, dansen, jongens, lauren en shoppen
    - Haat; arrogante bitches, players en spinnen.
    - Extra; Ze heeft 2 zusjes en een broer. Ze heeft krantenlopen als baantje om wat geld te verdienen.

    [ bericht aangepast op 19 april 2010 - 16:40 ]


    DUDE! Get a life!!!