• Hoi.:Y)
    Ik vroeg me dus af of jullie bij je vriendje mogen slapen van je ouders? Of je vriendje dat bij jou komt slapen. Als dat mag, vertel dan ook eens even hoe oud je toen was. En hoe je ouders kan overtuigen! Ook heel handig. Want mijn vriendje & ik zouden het graag willen & we zijn 15. Nou ja, laat de tips maar komen.

    mijn denkbeeldige vriendje xD slaapt altijd bij me (slecht)
    maar ik eb dus geen vriendje


    Love is the movement <3

    ik heb geen vriendje maar mijn broer en zus hadden het wel. Het mocht gewoon slaap al sinds ik 5 ben gemengd op scouting dus voor mijn ouders is het geen probleem de andere ouders is vaak zo'n probleem. Dan slapen jullie toch op een aparte kamer en dan ga je overlopen zoals je vroeger vast wel op kamp gedaan hebt


    Het komt wel goed schatje <3

    Yup, zijn mijn ouders gewoon heel open over. "Zolang je maar geen stomme dingen doet, maar daar vertrouwen we je op", quote van mijn moeder. :Y)

    [ bericht aangepast op 19 april 2010 - 20:58 ]


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    Yup, zijn mijn ouders gewoon heel open over. "Zolang je maar geen stomme dingen doet, maar daar vertrouwen we je op", quote van mijn moeder. :Y)

    - Kijkt jaloers in je richting -

    Naja, veel boeit het nu niet meer. Tegen de tijd dat deze kwestie bij mij aan de orde is beslis ik zelf. En als hij niet bij mij mag slapen logeer ik bij hem.


    No growth of the heart is ever a waste

    I don't know. De laatste keer dat ik een vriendje had is zowat 3 jaar geleden :'D En toen ik 14 was dacht ik daar nog helemaal niet over na.
    Maar ik denk dat ik dat wel zou mogen (op deze leeftijd), zolang ik geen domme dingen doe.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Sensible schreef:
    (...)
    Haha, cool ;D
    Maar, de bedoeling is niet dat we seks gaan hebben ofzo hoor, wil ik zelf nog niet, maar ja, mijn ouders daarvan overtuigen, dat is dus het probleem.

    nee oke dat snap ik wel, maar ouders denken dat nu eenmaal snel met als een jongen blijft slapen dusja, het is ook erg gezellig zonder sex natuurlijk:)


    I solemny swear i am up to no good

    Ik ben zelf een jongen xD maar mijn vriendin mogt het op dr 16e (:


    They call me dr. phil

    Ik mag bij mijn vriendje slapen en hij bij mij van mijn ouders. Maar van zijn ouders mag ik daar slapen, zolang het op de logeerkamer is en hij niet bij mij, omdat wij geen logeerkamer hebben. Dusja. Hoe je ze moet overhalen, tja? Als je lang genoeg verkering hebt en je ouders zien in dat het toch wel goed zit, dan heb je kans dat ze gaan denken: als ze het willen, doen ze het toch wel. Wat je ook kan zeggen tegen ze, maar of dat handig is (krul)? Het draait toch niet om de seks. Gewoon naast je vriendje slapen is al heerlijk genoeg! Dan moet je tegen ze zeggen dat het een stel viespeuken zijn, dat ze denken dat jullie dat willen doen xd. Ik ben nu trouwens 16 & mijn vriendje 17, maar ik mocht het op mijn 14e ook al.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 13:30 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Toen ik ze had, niet. Nu heb ik er geen, maar mn papa zei nog van niet. x'D Hij wilt niks van mij en jongens weten.><


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Duo schreef:
    ik heb geen vriendje, en nog nooit gehad :')
    dus kan je niet helpen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Virtus schreef:
    Ze zijn waarschijnlijk bang dat jullie seks gaan hebben. Overtuig hen ervan dat jullie dat niet gaan doen. (krul)

    Ik mag dat ook. Ik was 15 toen t voor 't eerst mocht. Ik bedoel: waarom zou het niet mogen? Als dat om de seks draait: dat hou je toch niet tegen. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik was 13 toen m'n vriendje voor de eerste keer bleef slapen. Maar niet bij mij op de kamer :(
    Dus, hij is stiekem naar mij gekomen.
    & Ja mijn moeder heeft ons gesnapt.
    Dus de volgende keer mocht 'm gewoon bij mij slapen, omdat ze gezien had dat we niets gedaan hadden.

    Je moet hen gewoon overtuigen.
    Veel succes!


    I wanna be the reason of your smile.

    Ja, maar als ik alleen thuis ben ineens niet meer, tenzij ik aan de pil ga x)


    I clicked my heels and wished for you.

    ik heb nu 7 maanden met mijn vriend en mocht tot nu toe twee keer bij heb blijven slapen, en dan nog was het alleen door omstandigheden goed >< ze zijn zo conservatief , waarschijnlijk mag hij pas bij mij komen als we getrouwd zijn ><


    Read this upside down: 370HSSV 0773H