• ja,
    mijn broer was op de basisschool helemaal niet populair -hij werd zelfs een beetje gepest en het erge is dat ik daar gister achter ben gekomen :x *naja, ik wist wel dat zijn klas stom deed enzo, maar ik dacht het niet echt pesten was*-
    Ik was ook neit echt populair op de basisschool, ook niet een "loser", gewoon tussenin. ;3
    en mijn zusje dat na mij komt, was netzo als mij, zeg maar.

    En mijn jongste zusje? die hoort bij de populaire kinderen van haar klas :')
    en dat vind ik best wel een raar idee, want als wij (mijn broer enzo.) nooit populair zijn geweest, en mijn zusje is dat dus best wel :')

    aber.. waar dit topic op neer komt,
    waren jullie op de basisschool populair, middenin of een buitenbeentje? ;3

    Ik denk dat ik er zo tussenin zat. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Midden
    (nerd)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Buitenbeentje.

    Andrew, Camille en ik zijn zijn alle drie hetzelfde x'D (nerd)
    -qua status geweest (nerd)-

    Ik wil niet opscheppen of zo, maar ik was aardig geliefd enzo, en best populair, ja. Maar ik had altijd een grote teringsmoel enzo, dus er waren weer mensen die mij niet mochten/mogen haha. Fok hun haha.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik was niet echt 'populair' ofzo, maar iedereen vond mij wel gewoon aardig. :}


    hoi, jij bent leuk.

    Midden


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Asylum schreef:
    Ik wil niet opscheppen of zo, maar ik was aardig geliefd enzo, en best populair, ja. Maar ik had altijd een grote teringsmoel enzo, dus er waren weer mensen die mij niet mochten/mogen haha. Fok hun haha.

    beter dat je het eerlijk zegt, toch? ;3
    naja, en ik vind dat je best mag zeggen van jezelf dat je best populair ofzo, was,
    als het wel klopt. snap se?

    Buitenbeentje ftw!


    your eyes are like stars in the night.

    Op mijn eerste basisschool was ik een buitenbeentje, maar dat maakte me niks uit. Ik had gewoon vriendinnen en zo. Toen verhuisde we, en toen hoorde ik bij het populaire groepje. ;')


    Save me with your love tonight.

    Asylum schreef:
    Ik wil niet opscheppen of zo, maar ik was aardig geliefd enzo, en best populair, ja. Maar ik had altijd een grote teringsmoel enzo, dus er waren weer mensen die mij niet mochten/mogen haha. Fok hun haha.


    Don't lose yourself in someone else <3

    Ik had wel twee hele goede vriendinnen, maar de omgang met elkaar verschilde nogal. En de jongens in m'n klas hadden het geloof ik niet zo op mij :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Tot het derde leerjaar had ik geen vrienden en daar had ik toen nog niet echt problemen mee, want ik zat iedere speeltijd op de banken te lopen en liedjes te zingen die ik ter plekke verzon. ;3
    In het derde leerjaar kreeg ik er dan plots vier vrienden bij.
    In het vierde leerjaar gingen de twee 'normaalste' van hen weg en werd ik een buitenbeentje. Mijn twee vrienden die overbleven zijn nogal raar en getikt. Daar had ik geen problemen mee, want die vrienden betekenen echt heel erg veel voor mij. Ze hebben me echt geholpen met mijn zelfvertrouwen enzo, maar een ander kon hen niet accepteren.
    Ik werd dus een buitenbeentje omdat ik met hen optrok.
    Nu in het middelbaar zijn hun ook naar een andere school en heb ik ook nieuwe vrienden gemaakt, maar toch hoor ik er nog altijd niet 100% bij. Ik ben gewoon te anders dan het 'gemiddelde kind'.

    dus om een lang zeververhaal samen te vatten: Ik ben een buitenbeentje.


    Let the Night embrace you

    eerst totaal niet, maar in het zesde leerjaar was ik ineens bevriend met de hele klas..

    Er tussenin denk ik, maar ik was eigenlijk met iedereen wel bevriend, lol :')


    There are several things that I have been doing wrong.