• ja,
    mijn broer was op de basisschool helemaal niet populair -hij werd zelfs een beetje gepest en het erge is dat ik daar gister achter ben gekomen :x *naja, ik wist wel dat zijn klas stom deed enzo, maar ik dacht het niet echt pesten was*-
    Ik was ook neit echt populair op de basisschool, ook niet een "loser", gewoon tussenin. ;3
    en mijn zusje dat na mij komt, was netzo als mij, zeg maar.

    En mijn jongste zusje? die hoort bij de populaire kinderen van haar klas :')
    en dat vind ik best wel een raar idee, want als wij (mijn broer enzo.) nooit populair zijn geweest, en mijn zusje is dat dus best wel :')

    aber.. waar dit topic op neer komt,
    waren jullie op de basisschool populair, middenin of een buitenbeentje? ;3

    Ik zat er tussenin.. Volgens mij..


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Buitenbeentje


    behind very angel is a demon

    Op de basisschool was ik best wel populair meheh :3
    Ik had trouwens ook iedere week ruzie met iemand maar als die persoon het dan tegen een juf/meester vertelde werden ze nooit geloofd ;'DDD

    Maar nu ben ik best wel het buitenbeentje and I'm proud of it :Y)

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 9:48 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Middenin. ;')


    Sometimes it's best not to care.

    Asylum schreef:
    Ik wil niet opscheppen of zo, maar ik was aardig geliefd enzo, en best populair, ja. Maar ik had altijd een grote teringsmoel enzo, dus er waren weer mensen die mij niet mochten/mogen haha. Fok hun haha.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik kon wel met iedereen overweg, en ik denk dat veel mensen mij ook aardig vonden, maar populair ofzo was ik niet.
    Midden dus ;D


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    xRapunzel schreef:
    Buitenbeentje.


    I hope you die :3

    op mijn basisschool werd daar niet zo'n onderscheid tussen gemaakt maar ik hoorde tot de categorie , iets populairder dan 'normaal' , niet meteen de opperdinges ofzo maar ook niemand die het in zn hoofd haalde mij te pesten


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Gewoon ertussenin denk ik?
    Ik heb mijn eigen vriendengroep, en de rest van de school boeit me niet zoveel. Ik hoef niet iedereen te kennen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    In het lager was ik vaak alleen, maar nu ik in het secundair zit is dat helemaal over (: Mijn kleine zusje hoort ook bij het populaire clubje. In mijn jaar zijn er niet eens clubjes oô


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    bij ons waren laat maar zeggen de mensen die je als populair zou omschrijven als eerste met jongens enzovoort eigenlijk de buitenbeentje en wat op de middelbare school de buitenbeentjes zijn nu waren eigenlijk de populairen omdat er nou eenmaal meer van waren dus je kan zeggen dat ik populair was

    ps ik ben ook het jongste zusje en mijn zus werd gepest en mijn broer een beetje dus het is redelijk normaal hoor


    Het komt wel goed schatje <3

    AttackAndKil schreef:
    Buitenbeentje


    No growth of the heart is ever a waste

    Asylum schreef:
    Ik wil niet opscheppen of zo, maar ik was aardig geliefd enzo, en best populair, ja. Maar ik had altijd een grote teringsmoel enzo, dus er waren weer mensen die mij niet mochten/mogen haha. Fok hun haha.

    Het schijnt dat dat je juist populair maakt, maar waarom? Daar ben ik nog steeds niet uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Middenin, ik had genoeg vrienden op de basisschool, maar ik was niet populair, maar werd ook niet gepest. Op de middelbare school ook niet, eigenlijk ben ik daar nog net ietsje populairder.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    buitenbeentje


    the plastic made dreams