• ja,
    mijn broer was op de basisschool helemaal niet populair -hij werd zelfs een beetje gepest en het erge is dat ik daar gister achter ben gekomen :x *naja, ik wist wel dat zijn klas stom deed enzo, maar ik dacht het niet echt pesten was*-
    Ik was ook neit echt populair op de basisschool, ook niet een "loser", gewoon tussenin. ;3
    en mijn zusje dat na mij komt, was netzo als mij, zeg maar.

    En mijn jongste zusje? die hoort bij de populaire kinderen van haar klas :')
    en dat vind ik best wel een raar idee, want als wij (mijn broer enzo.) nooit populair zijn geweest, en mijn zusje is dat dus best wel :')

    aber.. waar dit topic op neer komt,
    waren jullie op de basisschool populair, middenin of een buitenbeentje? ;3

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Het schijnt dat dat je juist populair maakt, maar waarom? Daar ben ik nog steeds niet uit.

    Kinderen durven daar vaak niet op tegen te gaan, en denken dan: 'Laat ik maar doen wat zij zegt, dan zal ze me niet uitschelden, of wat dan ook.' Mensen werden gewoon bang van dat soort mensen/ -ervaring-
    Ik had dat ook, en ik kwam nooit voor mezelf op. Daarom 'accepteerde' ik het ook gewoon, omdat ik te schijterig was om ertegenin te gaan. Tja.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik werd gepest maar ik beet van mij af ^^
    Mijn broertje werd zo erg gepest dat nu zijn zelfvertrouwen zo erg naar de galemiezen is dat hij waarschijnlijk naar een interne school moet.
    Mijn zusje werd ook gepest, maar zij bijt ook van haar af en anders doe ik het voor haar.
    Ik kon mijn broertje nooit helpen, omdat ik toen te jong was. We verschillen maar 1,5 jaar namelijk. Met mijn zusje scheel ik 4 jaar, en dan maak je wel indruk op die kleuters als je zegt dat je hun gedrag niet zo tolereert.
    Anyways, nu hebben we niet echt meer last van populaire of impopulaire mensen. Op vwo is dat schijnbaar niet belangrijk. Iedereen gaat gewoon met iedereen om. Havo heeft dit wel heel erg.


    Life is hard and then we die