• Mijn nicht loopt helemaal een drama te maken. Want ze heeft een model nodig. En ik kan niet want ik zit op school. Ze snapt niet eens dat ik naar school moet. Dus toen begon ze te zeiken over dat mijn moeder model kon zijn. Dus ik heb dat netjes aan mama gevraagt. Maar die wilt dat niet. Logisch, want dat kind kan helemaal niets. Dus ik zei zo dat mama een afspraak heeft om die tijd. Is het eerst van wie maakt er nou zou vroeg een afspraak. En toen van kan ze niet verzetten. Dus ik zei van 'Nee, dat kan niet. Want ik heb toetsweek en mama is graag thuis als ik er dan ben.' Toen begon ze daar moeilijk over te doen. Dus zei ik heel bot van 'Logisch, mama vindt mij belangrijker dan jou, want het is mijn mama.' En toen ging ze helemaal raar doen. Ze zei zo van 'Jou moeder denkt alleen maar aan jou en nooit aan anderen.' En toen zei ik 'Jij bent gewoon zo'n achterlijke domme trien. Het is toch mijn moeder, logisch dat ze mij voortrekt.' Dus nu is ze boos op mij, en ik op haar. Ze stikt er maar in hoor.
    Zo dat moest ik even kwijt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Kan ze het niet aan d'r vriendinnen of aan d'r eigen ma ofzo vragen ;_; Waarom moet ze jou daarmee lastigvallen


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3