• Ik wil niet aanstellerig klinken ofzo, maar we kregen vandaag onze cijferlijst. Komt mijn mentor zo naar me toe "De klassieken gaan niet zo goed bij jou, zou je niet overstappen naar atheneum?" Ik had echt iets van, "NEE< dat wil ik NIET." heb dat echt 10x moeten zeggen voordat ze wegging. Echt onzin want ik sta voor allebei gewoon een zes en een half.
    En tegen de jongen die voor me zat zei ze niks, terwijl hij voor grieks een 3 en een half en voor latijn een 5 staat.
    En ik kan wel beter, alleen ik vind leren iets wat je niet thuis doet. En in de pauze doe ik meestal ook niks. Dus omdat ik al anderhalf jaar niet leer, vind ik twee zes en een halven nog best goed. Maar zwaar oneerlijk dat ze dat alleen tegen mij zei.


    Alis volat propriis

    In vergelijking met jou, voel ik mezelf heeel erg dom.. :x


    Scream for mercy!

    haha,
    jouw mentor is dom (:
    Sorry, maar dat slaat werkelijk nergens op,
    en je zegt dat je eigenlijk niet leert,
    dan vind ik het écht knap dat je voor allebei 'n 6,5 staat ! ;]


    wth.

    Waah, ik vind latijn en grieks echt nutteloos XD Opzicht wel leuk hoor, maar niets voor mij :P Daarom zit ik op atheneum.
    Maar zit jij in een klas met hoge resultaten ofzo? Want dan snap ik zijn reactie wel. Gaat 'ie vergelijken.


    Life is hard and then we die

    whahaha, dank jullie wel. Ik onthoud dingen gewoon raar snel. Soort fotografisch geheugen maar dan als ik iets hoor.

    Oké, dat klonk dom, ik houd mijn mond wel weer xD


    Alis volat propriis

    Beelzebub schreef:
    In vergelijking met jou, voel ik mezelf heeel erg dom.. :x


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    PUKKELxDING schreef:
    Waah, ik vind latijn en grieks echt nutteloos XD Opzicht wel leuk hoor, maar niets voor mij :P Daarom zit ik op atheneum.
    Maar zit jij in een klas met hoge resultaten ofzo? Want dan snap ik zijn reactie wel. Gaat 'ie vergelijken.


    Een paar wel, maar ook echt mensen waarvan je denkt, waarom ben jij hier?
    Denken ze bij mij ook altijd, omdat school me echt niks kan schelen.


    Alis volat propriis